Ik heb ook al wat van seizoen 2, maar ik moet es ff kijken wat nog meer op die dvds staat, daar staan films bij die ik zelf nog wil kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef Nonneke het volgende:
nee nog niet, maar voor morgenmiddag wel
Neuj dit is nr 2.. die had toen nr 1 het had een paar puntjes, maar dat zette niet door..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Waterpokje nog niet beter? Is ie erg ziek?
Gat goed komen... Al twijfelt ie daar zelf aan...Hij is bang dat ie nou overal tietjes krijgt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Zemelen of havermout in een washandje in het badwater, dat helpt tegen de jeukEn mentholpoeder. Beterschap voor je pokje
nietquote:
Allang johquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
Hey mopjes
Er komt misschien een nieuw meisje bij ons wonen, is nog heel erg onzeker maar is ze niet prachtig?
[ afbeelding ]
Senesta doet een Qwea'tje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Agossie, arme poes
senes, vertel eens! Wat een mooie dame!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Senes!![]()
Vertel!
Oh en ik vind het écht echt echt heel erg voor de mensen die getroffen worden door de tsunami en aardbeving, maar deze foto kreeg ik kippenvel van. Die oogjes![]()
[ afbeelding ]
wat een knappe damequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
Hey mopjes
Er komt misschien een nieuw meisje bij ons wonen, is nog heel erg onzeker maar is ze niet prachtig?
[ afbeelding ]
Nope, over 5 minuten begint tel. spreekuur, die ik ook niet uit kan schakelenquote:
Ik heb over het algemeen verder geen klagen hoor, maar tis wel balen.quote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef Maes het volgende:
![]()
Volgens mij doet het IFAW heel veel voor dieren in noodsituaties, ik hoop dat ze ook hier to the rescue komen.
Greysie, mail je me de foto's??
het zijn er inmiddels 44 volgens NOS, maar dat zullen er idd vast veeeeel meer zijn als je die beelden zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er niet veel meer doden zijn dan de 32 die ze nu gemeld hebben. Als je dat water ziet voortrazenComplete brandende huizen die meegesleurd werden, boten, vrachtwagens, auto's... Je zult er maar in zitten.
Handigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Toetstenbord van mn telefoon doet niks, touch screen, heel handig , en nee hij staat niet op blokkeren...
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb over het algemeen verder geen klagen hoor, maar tis wel balen.
Ik schrijf het uur gewoon op, ga ik een andere keer wel een uurtje eerder weg ofzo
Helemaal niet, ik moet zo de puppysit bellen voor zometeen als ik naar de fysio moet.quote:
Haaaaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef tombolafan het volgende:
als je het nummer pmd wil ik wel bellen als je hem niet vindt ?
je 06?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik moet zo de puppysit bellen voor zometeen als ik naar de fysio moet.
En ik kan mn oude telefoon niet vinden
Ik heb alleen een 06, en ik weet t nr niet want dat staat in mn telefoonquote:
Oh das lastigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 06, en ik weet t nr niet want dat staat in mn telefoon
Ik bel je wel ffquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 06, en ik weet t nr niet want dat staat in mn telefoon
Mn foon staat nu uit want ik wilde m ff opnieuw aanzetten, maar dat gaaaaaat nieeeeeeeeet want die kankertouchscreen doet niksquote:
Welke merk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn foon staat nu uit want ik wilde m ff opnieuw aanzetten, maar dat gaaaaaat nieeeeeeeeet want die kankertouchscreen doet niks
Sneuneusjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Qwea het volgende:
ooh wacht evenIk snap het al denk
Je foon is stuk en doet dus niet en je oude foon kon je niet vinden
Ik denk : je bent gewoon je foon kwijt dus ik bel wel ff
Hij is bezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Nu probeer ik te smssen en is mn hele toetsenbord op hol geslagen, ik doe niks en dat ding typt maar door
Ah nee hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg net een mail dat er weer een naakte dood is
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
ach nee tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja die andere doet het wel super.
Ik ga ff flessen hier, dan blijven ze dalijk maar ff alleen
U2quote:
Meer dan prachtig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
Hey mopjes
[ afbeelding ]
Let's shake handsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Strega het volgende:
Sorry, ik moest nog inloggen.
Heb een barstende koppijn.
Ach nee.......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja, jij was gisteren ook al zoek!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let's shake hands
Behalve dan dat ik al ingelogd was
Hebben jullie me gemist? Ik ben geweldig goed bezig al zeg ik het zelf
Ow, wat sneu en deprimerend is dat tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het werk. Niet een beetje, maar met zeer veel enthousiasmequote:
Dat moet geweldige foto's opleveren (dreigend, maar bizar lijkt me)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Nonneke het volgende:
oh shit het hele rif ligt bloot in hawaii, het water is bizar ver teruggetrokken![]()
Ah neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ah....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bent wel ehul hard aan het werk of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef ElisaB het volgende:
Gezellig; ik zie nu pas voor het eerst dat er een aardbeving / tsunami gaande is
er lopen nog mensen op het strandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat moet geweldige foto's opleveren (dreigend, maar bizar lijkt me)
Onder welke steen heb jij geleefd sinds vanmorgen 8 uur? O wacht, sinds ergens gisteravond toen je zoek was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef ElisaB het volgende:
Gezellig; ik zie nu pas voor het eerst dat er een aardbeving / tsunami gaande is
Kunnen ze het licht even aan doen daar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Nonneke het volgende:
er lopen nog mensen op het strand(net nog een met een fiets die nog ff zwaaide
![]()
dus het zou me niets verbazen als er fotos van komen straks![]()
maar het ziet er erg freaky uit
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Of eentje die moeilijk doet, Cat
* Rewimo kopje valeriaanthee neerzet voor Cat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gelukkig leven ze nogquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, fysio overleefd, en de pups leven ook nog![]()
Ik ging net ff nieuwe spuitjes halen bij de apotheek , kreeg dr zo een hele berg voor niks mee omdat het voor puppies was![]()
In de sportschool bij de fysio zat ook iedereen met open mond naar de tv starend zn oefeningen te doen.
Volgens mij is mijn telefoon nu helemaal overleden trouwens
Vorige keer was de andere apotheek ook al zo lief, wat ik nodig had mocht ik zo ophalen daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gelukkig leven ze nog![]()
Lieve apotheek
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, lekker!![]()
Hé Cat, kan me voorstellen dat dat zeer frustrerend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Slaan helpt!quote:
quote:Passagierstrein verdwenen in Japan
TOKIO - Een complete passagierstrein is vrijdag spoorloos verdwenen toen de tsunami aan land kwam in het noordoosten van Japan. Dat meldde het Japanse persbureau Kyodo vrijdagavond laat (lokale tijd).
De trein had een onbekend aantal mensen aan boord en was onderweg van Sendai naar Ishinomaki toen die werd geraakt door een metershoge vloedgolf.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, lekker!![]()
Wat vervelend voor je en dan ga je daar natuurlijk al met tegenzin naar toe als ze altijd zo doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Fijn dat de jurk zo goed past!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
En een dikkevoor iedereen die het nodig heeft i.v.m. lastige klanten, telefoons, hoofden en andere dingen
![]()
Ik ben blij dat het vrijdag is
Hij staat echt mooiquote:
Ik ben blij dat het vrijdagmiddag is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
En een dikkevoor iedereen die het nodig heeft i.v.m. lastige klanten, telefoons, hoofden en andere dingen
![]()
Ik ben blij dat het vrijdag is
Ben erg benieuwd naar de foto's!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij staat echt mooiik ben er echt heel gelukkig mee, nu al en hij is nog niet eens klaar
Yay!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij staat echt mooiik ben er echt heel gelukkig mee, nu al en hij is nog niet eens klaar
Waaaaat? Nog een pupje dood?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat triest, wéér een pupje overleden...
Zag net op CNN beelden van de aardbeving en de tsunami, wat een drama... Brand id kerncentrale is geblust.
En wil even weten hoe het met Quea is na heel dat gedoe, hoop van harte dat er weer rust in de tent is.
Eén van de nakies is ovrleden. Er is nu nog maar 1 nakie over.quote:
Jij hebt een abonnement op die PI he?quote:
Ach gos.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Eén van de nakies is ovrleden. Er is nu nog maar 1 nakie over.
Ja, altijd verdrietig dan hé.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach gos.Oh-oh zei eerder al dat er een zwak nakie bij zat.
Da's heel lief.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Blinde blindengeleidehond krijgt blindengeleidehond
Uitgegeven: 11 maart 2011 15:32
Laatst gewijzigd: 11 maart 2011 15:39
AMSTERDAM - Een blinde man uit Engeland heeft zijn blindengeleidehond na zes jaar trouwe dienst ook een blindengeleidehond gegeven. Bij de oude viervoeter, Edward, moesten noodgedwongen de ogen verwijderd worden.
© ANPZijn baasje, de 60-jarige Graham Waspe, kon het niet over zijn hart verkrijgen om de hond zomaar te vervangen.
Daarom besloot hij een nieuwe blindengeleidehond te nemen voor zichzelf en Edward, meldde de website van BBC News.
Deze labrador genaamd Opal zorgt nu fulltime voor de blinde Engelsman, maar zorgt ervoor dat ook Edward zijn weg kan vinden. Ondanks het verlies van zijn zicht, is de achtjarige Edward verder nog kerngezond.
Opal en Edward zijn maatjes geworden en liggen soms lekker tegen elkaar aan, aldus Waspe.
Even een lief berichtje tussendoor
Geweldig, bij mij op het werk Werkt(e) ook een blinde dame, zij en haar man houden ook altijd de oude hulphonden. Volgens mij nu z'n drie stuksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
AMSTERDAM - Een blinde man uit Engeland heeft zijn blindengeleidehond na zes jaar trouwe dienst ook een blindengeleidehond gegeven. Bij de oude viervoeter, Edward, moesten noodgedwongen de ogen verwijderd worden.
© ANPZijn baasje, de 60-jarige Graham Waspe, kon het niet over zijn hart verkrijgen om de hond zomaar te vervangen.
Daarom besloot hij een nieuwe blindengeleidehond te nemen voor zichzelf en Edward, meldde de website van BBC News.
Deze labrador genaamd Opal zorgt nu fulltime voor de blinde Engelsman, maar zorgt ervoor dat ook Edward zijn weg kan vinden. Ondanks het verlies van zijn zicht, is de achtjarige Edward verder nog kerngezond.
Opal en Edward zijn maatjes geworden en liggen soms lekker tegen elkaar aan, aldus Waspe.
Tja, pups gaan voor hé!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat een chaosdag hier zeg.
Mn tante zou rond half 4 komen maar ze is dr nog niet, en om half 6 komt een vriendin eten en X-factor kijken en helpen met de pups, dus ik wil ook nog in de tussentijd koken en de honden uitlaten en de pups zullen zich ook nog wel melden![]()
En dan zal mn tante dalijk wel gaan lopen schelden als ze dr is ( als ze nog komt ) dat ik geen tijd voor dr heb
Ach jeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Eén van de nakies is ovrleden. Er is nu nog maar 1 nakie over.
Tante gewoon een pup in de handen duwen dan verveelt ze zich nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat een chaosdag hier zeg.
Mn tante zou rond half 4 komen maar ze is dr nog niet, en om half 6 komt een vriendin eten en X-factor kijken en helpen met de pups, dus ik wil ook nog in de tussentijd koken en de honden uitlaten en de pups zullen zich ook nog wel melden![]()
En dan zal mn tante dalijk wel gaan lopen schelden als ze dr is ( als ze nog komt ) dat ik geen tijd voor dr heb
Ik vin em gewoon leukquote:
Bedankt voor het lieve berichtjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Kindje groeit dus goed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi hoor maes
Wat een rotsituatie cat
Weer een puppy overleden wat dit de zwakste?
De gyn kan lichamelijk niks voor me doen het komt zeer waarschijnlijk door mijn schildklier en daar mag ik niks voor hebben. Wel gaf hij aan dat ik niet tot de 40 wk hoef
So-wee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Maes het volgende:
Nou DEJURK, komt totaal niet tot zijn recht op de paspop maar het is maar voor het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |