XD Ik ook, zijn ze gelijk een paar pagina's verder hoorquote:
Ja, gaat nog vrij vlot om dit tijdstipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik ook, zijn ze gelijk een paar pagina's verder hoor
Uhhh... wat zal ik eens zeggen??? Ja??quote:
Oh leg dat 13- tot 15-jarigen maar eens uit danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoenen is niet per definitie tongen
XDquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh... wat zal ik eens zeggen??? Ja??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik schrik de laatste tijd eigenlijk van mezelf hoe extreem boos ik kan worden om 'niets'![]()
hmmm da's minderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik schrik de laatste tijd eigenlijk van mezelf hoe extreem boos ik kan worden om 'niets'![]()
Zoek hulpquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Oh, de alcohol doet zijn werk alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Daar heb ik dus geen idee van maar ik kan echt helemaal door het lint gaan om niets en dan flikker ik gerust stoelen of wat dan ook door het huisquote:
Is niet nieuw, de schrik wellicht wel.... Gewoon gaan pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Het probleem is dat dit altijd is ZONDER alcohol dus gedurende de dag zeg maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, de alcohol doet zijn werk al
Ik denk et nietquote:
Jeutje, wat vervelend johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen idee van maar ik kan echt helemaal door het lint gaan om niets en dan flikker ik gerust stoelen of wat dan ook door het huis
Ik wil helemaal niet zo kwaad worden. Van de week werd een pagina op mijn telefoon niet snel genoeg geladen en ik werd helemaal gek gewoon. Ik gooide van alles door het huis en sloeg weet ik veel hoeveel keer op het aanrecht. Klotezooi
huh welke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik niet als Mp3 helaas.....
My Godquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen idee van maar ik kan echt helemaal door het lint gaan om niets en dan flikker ik gerust stoelen of wat dan ook door het huis
Ik wil helemaal niet zo kwaad worden. Van de week werd een pagina op mijn telefoon niet snel genoeg geladen en ik werd helemaal gek gewoon. Ik gooide van alles door het huis en sloeg weet ik veel hoeveel keer op het aanrecht. Klotezooi
jaaaaaaa kroketten frikandellen patat vette zooiiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |