Ik draai Violet Hillquote:
ik lig echt helemaal dubbel hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
lieve reacties
terwijl ik alleen het nummer noemdat dat op KSC radio gedraaid werd
Ja heerlijk, en nog beter met goede vrienden erbijquote:
I can't liiiiiiiiiiiiivequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
lieve reacties
terwijl ik alleen het nummer noemdat dat op KSC radio gedraaid werd
Maar waarom zit ie in MIJN keel nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
omdat kriebelhoest meestal droog is
Dacalgonit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom zit ie in MIJN keel nu![]()
![]()
Omdat ie gelukkig niet bij mij zitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can't liiiiiiiiiiiiive
With or without youuuuuuu![]()
![]()
Huh wat? Ik was alleen maar een liedje aan het zingen hoor
Keelaids, krijg je van teveel zoenen/tongenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat ie gelukkig niet bij mij zit
* Enfermera hoest even goed in het gezicht van friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik heb wel de karaoke competition gewonnen met dat nummer trouwens afgelopen NYPquote:
Ik heb je aangestokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten![]()
[..]
* Enfermera hoest even goed in het gezicht van friemel
Zo.
Fles luistert U2quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I can't liiiiiiiiiiiiive
With or without youuuuuuu![]()
![]()
Huh wat? Ik was alleen maar een liedje aan het zingen hoor
Fles luistert U2 van toen ze nog wereldnummers maakten en zo. Na Zooropa is het wel een beetje bergaf gegaan met ze...quote:
Zo noemen we dat altijdquote:
Oh noesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja uhh, ik heb vanaf morgen 4 nachtdiensten dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moet over morgen nog naar een belangrijke meet hoor
shit happenszz
Ah, ik moet dus mijn man de schuld geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Keelaids, krijg je van teveel zoenen/tongen![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even een hele domme post weggehaald over iets dat ik verkeerd gelezen had
Te veel zoenen bestaat nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Keelaids, krijg je van teveel zoenen/tongen![]()
Voel je niets van hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK wist op tijd dat ze al getrouwd was
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moet over morgen nog naar een belangrijke meet hoor
Zo denken er veel overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles luistert U2 van toen ze nog wereldnummers maakten en zo. Na Zooropa is het wel een beetje bergaf gegaan met ze...
Slimme jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK wist op tijd dat ze al getrouwd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |