Te veel zoenen bestaat nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Keelaids, krijg je van teveel zoenen/tongen![]()
Voel je niets van hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK wist op tijd dat ze al getrouwd was
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moet over morgen nog naar een belangrijke meet hoor
Zo denken er veel overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles luistert U2 van toen ze nog wereldnummers maakten en zo. Na Zooropa is het wel een beetje bergaf gegaan met ze...
Slimme jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK wist op tijd dat ze al getrouwd was
Nee, tot je ineens van een 14jarig madeliefje moet horen dat je keelaids hebt. Nee bedanktquote:
quote:
krijg je alleen keelaids als je tongt met getrouwde mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, tot je ineens van een 14jarig madeliefje moet horen dat je keelaids hebt. Nee bedankt
Heb ik er voor overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb echt eens spierpijn aan tongspieren gehad
Ik ben trouwens naar dat Zooropa concert geweest in de Goffert in Nijmegen met mn zusjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo denken er veel overIk vind het allebei wel mooi...
![]()
Madeliefje nog welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, tot je ineens van een 14jarig madeliefje moet horen dat je keelaids hebt. Nee bedankt
Totdat manlief erachter komt en je een dreun verkooptquote:
tenzij je dat er ook voor over hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat manlief erachter komt en je een dreun verkoopt...
Nee, alleen als je tongt met Enfer denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg je alleen keelaids als je tongt met getrouwde mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ff kijken hoe j er uitziet, maar ander doe ik het wel hoor zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Dat bestaat niet, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat afhankelijk van uiterlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff kijken hoe j er uitziet, maar ander doe ik het wel hoor zaterdag
Wat is er mis met de 's' dat je die zo vaak vergeet te typen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trouwen naar dat Zooropa concert geweest in de Goffert in Nijmegen met mn zusjeToen was jij nog niet een bedacht
Hoor die praatjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff kijken hoe j er uitziet, maar ander doe ik het wel hoor zaterdag
owww heb ik ff mazzelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |