Is niet nieuw, de schrik wellicht wel.... Gewoon gaan pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik schrik de laatste tijd eigenlijk van mezelf hoe extreem boos ik kan worden om 'niets'![]()
Het probleem is dat dit altijd is ZONDER alcohol dus gedurende de dag zeg maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, de alcohol doet zijn werk al
Ik denk et nietquote:
Jeutje, wat vervelend johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen idee van maar ik kan echt helemaal door het lint gaan om niets en dan flikker ik gerust stoelen of wat dan ook door het huis
Ik wil helemaal niet zo kwaad worden. Van de week werd een pagina op mijn telefoon niet snel genoeg geladen en ik werd helemaal gek gewoon. Ik gooide van alles door het huis en sloeg weet ik veel hoeveel keer op het aanrecht. Klotezooi
huh welke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik niet als Mp3 helaas.....
My Godquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen idee van maar ik kan echt helemaal door het lint gaan om niets en dan flikker ik gerust stoelen of wat dan ook door het huis
Ik wil helemaal niet zo kwaad worden. Van de week werd een pagina op mijn telefoon niet snel genoeg geladen en ik werd helemaal gek gewoon. Ik gooide van alles door het huis en sloeg weet ik veel hoeveel keer op het aanrecht. Klotezooi
jaaaaaaa kroketten frikandellen patat vette zooiiiquote:
Hoor haarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
jaaaaaaa kroketten frikandellen patat vette zooiii![]()
NIET???quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik niet als Mp3 helaas.....
Wat? Ik heb er ook wel eens in inquote:
dat heb ik soms ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg altijd alleen maar trek in een sigaret
Nou, ik zou willen dat me dat zou lukken de laatste tijd. Het slaat gewoon nergens op hoe ik ontplof om niets. Als ik dat zelf zou terug zien zou ik waarschijnlijk denken dat ik helemaal gestoord benquote:
Hallelujah - Bon Joviquote:
Heb jij gerookt??quote:
Ik vind dat dat niet kanquote:
Ja, in totaal ongeveer 13 jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij gerookt??![]()
Ja, natuurlijk, 14 in de kroeg
ik vind het niet vies en niet lekker, het doet me helemaal niks, zal er dus nooit verslaafd aan rakenquote:
Ja, het gaat dus om een heel trage pagina. Ik heb gewoon 0 geduld en kan zo boos worden, dat is gewoon niet te beschrijven. Heb al eens een paar botjes in mijn hand gebroken omdat ik zo boos werd dat ik ergens op begon te beuken of ik sla me hand zo verrot op iets dat het overal bloed of ik sloop dingen van een ander of mezelf die ik helemaal niet wil slopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
My GodDat van die pagina is bijna lachwekkend
Maar tegelijkertijd ook wel weer heel erg
![]()
deze?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hallelujah - Bon Jovi
Heb jij echt niet
Wat een onzin-opmerking... de zwangere meiden van 14-18 hadden er op gehoopt???quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het niet vies en niet lekker, het doet me helemaal niks, zal er dus nooit verslaafd aan raken
alcohol daarentegen
zow da's fors langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in totaal ongeveer 13 jaar
En sigarenquote:
Gestopt voor Thijs of al eerder?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in totaal ongeveer 13 jaar
Pijp roken zie ik mezelf nog weleens doen ja, over een jaar of 10quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En sigaren
En pijpen (als zelfstandig naamwoord hier)
alcohol vind ik lekker, maar echt verslaafd ook weer nietquote:
ik heb er een stuk of 50quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pijp roken zie ik mezelf nog weleens doen ja, over een jaar of 10
Dit klinkt echt als een of andere cartoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het gaat dus om een heel trage pagina. Ik heb gewoon 0 geduld en kan zo boos worden, dat is gewoon niet te beschrijven. Heb al eens een paar botjes in mijn hand gebroken omdat ik zo boos werd dat ik ergens op begon te beuken of ik sla me hand zo verrot op iets dat het overal bloed of ik sloop dingen van een ander of mezelf die ik helemaal niet wil slopen.
Ik heb wel gehad dat iemand mij belde, meteen ophing en ik zo boos werd dat ik een glazen tafel helemaal in elkaar trapte. Het slaat allemaal nergens op maar ik word soms gewoon super boos![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
zow da's fors lang
pas gestopt toen je zwanger werd?
Gestopt op 1 oktober 2007, op 21 november 2007 werd ik zwangerquote:
Ja, ik ben een soort Donald Duck maar dan veel ergerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een of andere cartoon![]()
Maar serieus, dit alles moet echt veranderen!![]()
Ik luister hem dan nu maar echt evenquote:
Oh ja, pijp roken, dat klinkt iets beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pijp roken zie ik mezelf nog weleens doen ja, over een jaar of 10
Gestopt met roken om te oefenenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gestopt op 1 oktober 2007, op 21 november 2007 werd ik zwanger
Goed gedaan meisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gestopt op 1 oktober 2007, op 21 november 2007 werd ik zwanger
Dat krijg ik niet van FOK!kenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg altijd alleen maar trek in een sigaret
Dat lijkt me dan weer wat overdrevenquote:
XDquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En sigaren
En pijpen (als zelfstandig naamwoord hier)
Symph welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik luister hem dan nu maar echt even![]()
Maar nee, ik vind het toch niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |