Echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut?? Echt??![]()
![]()
Like you even more
Dat snap ik meteenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom was ik ook blij dat ik voordat ik echt zwanger was al was gestopt..ik zou het mezelf niet hebben vergeven als Thijs daardoor iets zou hebben gekregen
'je' in het algemeen, of bedoel je mij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wordt hier ook zo vaak verkeerd begrepen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat uitroepteken maakt het verschil
Whisk is best blij dat normale mensen ook maar normale mensen blijken te zijnquote:
Ziek en snotterig en okquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je![]()
Rokende zwangere vrouwen en moeders![]()
![]()
Ja, maar uitgaande van wat ik net las wordt jij sowieso redelijk snel woestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
Nou inderdaad. Ik word gewoon woest als ik een (tiener-) moeder rokend achter de kinderwagen zie lopen![]()
hmmmmmquote:
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Symphonic het volgende:
Luister je wel naar de goede zender Whis?
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar uitgaande van wat ik net las wordt jij sowieso redelijk snel woest![]()
Even zeggen dat je nog maagd bentquote:
hier duurde dat een eeuwigheidquote:
whisk ik ben nog maagdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even zeggen dat je nog maagd bent
BUST THE PRUSSIANSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik kom vrijdag/zaterdag/zondag niet online trouwens of het moet wel heel gek lopen
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef Stuart het volgende:
Dat is waar
Maar goed, ik krijg bij zulke mensen vaak de indruk dat het ze geen zak kan schelen![]()
Van FOK!ken krijg ik vrij weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |