ja, maar ik zei gewoon vast trusten en toen dacht Bollokus dat ik naar bed ging en en en naja, het is nu wel grappig met dit spel onstream.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zometeen ja, eerst nog effe roken hè, (sigaretten zoeken)
ik had weer te snel gelezen..... maar ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, maar ik zei gewoon vast trusten en toen dacht Bollokus dat ik naar bed ging en en en naja, het is nu wel grappig met dit spel onstream.
die vond het voordat ze er bij kwamen veel leuker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ook hier neemt sterfio weer de leiding ,gerard zit ook een beetje raar te kijken
Alleen wel tijdens de vorige ronde al geopend, maar heb het nummer ff aangepast.quote:
Wel stoer dat ze dit doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had weer te snel gelezen..... maar ik snapte het al niet
spelletje is zeker wel leuk...
Gertje, je bent een held.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wel tijdens de vorige ronde al geopend, maar heb het nummer ff aangepast.
COS huftersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wel tijdens de vorige ronde al geopend, maar heb het nummer ff aangepast.
of beltegoed op... wat een faal weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
volgens mij heeft die telefoon geen bereik
heel duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
Die telefoonmissie is gewoon een truuk om iBenny te fucken, dat is nu wel duidelijk
Is een surinaamse verbinding....duurt wat langerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
volgens mij heeft die telefoon geen bereik
oooooh ik kan dit zooooo niet aanzienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Servio pakt joanna helemaal in de komende tijd.
Leeker met haar meelullen en ondertussen flink over de anderen roddelen.
Dan had ie vast al bij hem op schoot gezeten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef Mita het volgende:
Servio moest eens weten dat Gerard miljonair was, dan kon ie geld vragen voor de kindertjes in Afrika
de stemheeft keelpijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of beltegoed op... wat een faal weer
ja dat, echt heul irri.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik versta de helft niet.. Doe ik het geluid weer wat harder, dan gillen ze gelijk weer..
De hoorn ligt er gewoon verkeerd op!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.quote:
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.
haha ik moest lachen, hoe zouden ze dat oplossenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hoorn ligt er gewoon verkeerd op!
Bommie zeker??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.
Ik zou zeggen: de hoorn ligt ernaast, jullie hebben 10 telefoontjes gemist .. en hop sancties!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ik moest lachen, hoe zouden ze dat oplossen![]()
net zei iemand 00:00 portugese tijd. maarjah..quote:
"Joanna, leg de telefoon goed op de haak en wacht tot hij overgaat" vervolgens een paar minuten wachten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ik moest lachen, hoe zouden ze dat oplossen![]()
kokki slaap lekker kerel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef superkokje het volgende:
fok vrienden en vriendinnen, ik ben er weg van.
![]()
NEE! gewoon NEE!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef superkokje het volgende:
fok vrienden en vriendinnen, ik ben er weg van.
![]()
Ik gaf als hint 00:00 uur. Nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef metallica143 het volgende:
[..]
net zei iemand 00:00 portugese tijd. maarjah..
En heb nu ziggo aangezet maar ook daar is het geluid kut!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik versta de helft niet.. Doe ik het geluid weer wat harder, dan gillen ze gelijk weer..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef henk.jansen het volgende:
Is dit een beginnetje richting de telefoon?
[ afbeelding ]
Schrok je ook van die telefoon??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb nu ziggo aangezet maar ook daar is het geluid kut!
Had zomaar gekund!quote:
Dat was Mo hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb nu ziggo aangezet maar ook daar is het geluid kut!
ik zou over de bril van de WC schijtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Had zomaar gekund!
God wat zou ik morgen zeven borden, dertig stuks bestek en vijfenveertig koffiemokken gaan gebruiken.
Maar in dat pauperhuis staan natuurlijk precies 15 koffiemokken.
Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Had zomaar gekund!
God wat zou ik morgen zeven borden, dertig stuks bestek en vijfenveertig koffiemokken gaan gebruiken.
Maar in dat pauperhuis staan natuurlijk precies 15 koffiemokken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou over de bril van de WC schijten
Boel ook verstoppen onder een bed en zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.bovendien elke keer roepen als er rotzooi ligt...
Gaaf.quote:
"Hee poepflikker! Vuile vaat hiero!!!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.bovendien elke keer roepen als er rotzooi ligt...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef md89 het volgende:
Sanctie voor Sterfio hij vloekt waar de stem bij is
Faalharsens bedoel ik.. hhaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef metallica143 het volgende:
hahahah haalharsens!! teveel keta!!
Bingo valt niet onder druk ... Volgens het kansspel besluitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Servio kan niet goed onder druk functioneren??
Subtieler kan ook he, hey er ligt wel veel vaat bij de keukentafel, tjonge mijn bed ligt er niet al te netjes bij, en elke keer net binnen gehoorstafstand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hee poepflikker! Vuile vaat hiero!!!"
Nah... da's misschien ook net iets té, bij nader inzien.
Hij zei KUTquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hij gaat nu de geboden lezen.. Nu het te laat is.. Stomme lul!!
alweer?!?!?quote:
Ja, hij greep voor iedereen langs en FAALDE hard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat zegt ie nu: te verleidelijk?? Dus hij heeft de boel wederom genaaid??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef ABundy het volgende:
Door de telefoon gaan de COSsen ook sneller
![]()
![]()
Beter laat dan nooit maar idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef metallica143 het volgende:
Eindelijk wat actie in die tent deze week. Waarom moest dat nou weer eerst 3 weken duren!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, hij greep voor iedereen langs en FAALDE hard.
Hij is de mol en kruipt in ieder donker gaatjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, hij greep voor iedereen langs en FAALDE hard.
wie zegt dat ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef chufi het volgende:
Over een 15 min de laatste van vanavond...
nou sterfio is wel in control vanavondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef ABundy het volgende:
Door de telefoon gaan de COSsen ook sneller
![]()
![]()
hier blazen ze die op met bommetjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij is de mol en kruipt in ieder donker gaatje
En faalt hard nu .. gaat nog reuring opleveren !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
nou sterfio is wel in control vanavond
Lol, misschien wel en dan komt er zo nog een random sanctie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Zou de regie nu niet eens gezien hebben dat gerard binnen was.
Die man valt toch niet opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Nah inderdaad, als het AnaLEX was dan had ik wel begrepen dat ie niet gemist werd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Haha, ja. Doe je mee aan een spel om een ton te winnen moet je uiteindelijk 5.000 betalen! hahahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Provenio het volgende:
Kunnen ze met de kluis in de min eigenlijk?
Bron?quote:
Alphons. Wie andersquote:
toen de telefoon ging was ie er gewoon bij. Daarna ging hij naar binnen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Da's dom, hijzelf 500 kwijt dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:59 schreef dockx het volgende:
[..]
toen de telefoon ging was ie er gewoon bij. Daarna ging hij naar binnen..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
Weet iemand precies waar het huis staat in Portugal. Zullen we eens een extra clue het huis in gooien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja, het wordt tijd dat je je vriend Alphons weer eens gaat toespreken via de twittertquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
Weet iemand precies waar het huis staat in Portugal. Zullen we eens een extra clue het huis in gooien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ZONNUH GROTE STREAMLOCK.... *BAM*quote:
ja, dat is helemaal schandaligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef snetje het volgende:
je zal maar betaald hebben voor de streams
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En bedankt FoK! Omdat jullie telkens alles al voor de uitzending verraden, hebben we nu een streamlock!
Sorry, dacht even paranormaal met Alphons verbonden te zijn.. Alles voor de kijkcijfers!!
Doe dan geen streams, lelike kut!!!
Dan spoor je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef snetje het volgende:
je zal maar betaald hebben voor de streams
quote:
Stoppen met cappen, en streams kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef DJRetard het volgende:
Er moet een manier zijn om Secret Story te boycotten
KUTFOKKERS!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En bedankt FoK! Omdat jullie telkens alles al voor de uitzending verraden, hebben we nu een streamlock!
Sorry, dacht even paranormaal met Alphons verbonden te zijn.. Alles voor de kijkcijfers!!
hahaha kon dat maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de meeste SL's kan ik me goed bij vinden van ja oke kijk dat morgen maar .... maar dit is echt tot aan het naadje gaan en de streamers tegen je keren ... en dan ben je heul verkeerd bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef Day het volgende:
Staat er op de gewone streams ook: er vnden opnames plaats?
De rest wordt niet opgenomen?
Neuh, zo af en toe vanwege de exclusieve tv momenten, dan hebben ze iets om ons naar de uitzending te blijven lokken... Daar is misschien wat aan te doen...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef marky het volgende:
Gaan we nu 48 uur continu streamlocks krijgen?
Ze zijn nu bezig met opnames.. kom 3 telefoontjes en 1 is er gelocked.. 2 gratis te kijken .. niet zo klagen mensjes ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef Day het volgende:
Staat er op de gewone streams ook: er vnden opnames plaats?
De rest wordt niet opgenomen?
nee het is een missie voor de kijkers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef md89 het volgende:
Dat oog staat tegenwoordig ook al stil. Wat een armoe
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
maar het ergste van alles is nog dat het oog helemaal niet knipperd!!
neu doe ik ook niet .... maar dat was al bekendquote:
En als we lang genoeg wachten, horen we straks wel wat hier ging gebeuren!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met opnames.. kom 3 telefoontjes en 1 is er gelocked.. 2 gratis te kijken .. niet zo klagen mensjes ...
Dankjewel Henkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
En voor de dames ook 1
[ afbeelding ]
Servioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef exify het volgende:
Ah, wat heb ik gemist de afgelopen uren sinds de live uitzending??
Jeetje, dacht even dat je m'n schoonvader gecapt had!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
En voor de dames ook 1
[ afbeelding ]
Tja ik kan er niet zo mee zitten.. streams zijn er alweer.. morgen weer wat naar uit te kijken bij de uitzending..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als we lang genoeg wachten, horen we straks wel wat hier ging gebeuren!
SL met een kapot OOGquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef exify het volgende:
Ah, wat heb ik gemist de afgelopen uren sinds de live uitzending??
Niemand?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar ze hebben nu twitter en facebook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef Gamey het volgende:
Kan me nog herinneren uit de BB tijd
deed de verslagen voor BB 1, 2,3 en 4, dat bij 3 of 4 je voor de streams moest betalen
en dat wij fokkers van Hummie gratis codes kregen om door te kunnen blijven kijken en verslaan.
Dit is het tegenover gestelde, en krijgt ook een tegenover gesteld resultaat
Ja ze moeten stil zijn zegt Aafkequote:
Het is echt niet zo moeilijk hoor:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef minzo het volgende:
ik snap het echt niet dit, als het zo door gaat. Ga ik gewoon stoppen met kijken en niet alleen de stream. Ik kijk Secret Story vooral voor de streams en tv staat altijd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |