COS huftersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wel tijdens de vorige ronde al geopend, maar heb het nummer ff aangepast.
of beltegoed op... wat een faal weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
volgens mij heeft die telefoon geen bereik
heel duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
Die telefoonmissie is gewoon een truuk om iBenny te fucken, dat is nu wel duidelijk
Is een surinaamse verbinding....duurt wat langerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
volgens mij heeft die telefoon geen bereik
oooooh ik kan dit zooooo niet aanzienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Servio pakt joanna helemaal in de komende tijd.
Leeker met haar meelullen en ondertussen flink over de anderen roddelen.
Dan had ie vast al bij hem op schoot gezeten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef Mita het volgende:
Servio moest eens weten dat Gerard miljonair was, dan kon ie geld vragen voor de kindertjes in Afrika
de stemheeft keelpijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of beltegoed op... wat een faal weer
ja dat, echt heul irri.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik versta de helft niet.. Doe ik het geluid weer wat harder, dan gillen ze gelijk weer..
De hoorn ligt er gewoon verkeerd op!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.quote:
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.
haha ik moest lachen, hoe zouden ze dat oplossenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hoorn ligt er gewoon verkeerd op!
Bommie zeker??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben ook al eens iemand gehad die voor de hele maand alvast uitzending-topics ging openen.
Ik zou zeggen: de hoorn ligt ernaast, jullie hebben 10 telefoontjes gemist .. en hop sancties!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ik moest lachen, hoe zouden ze dat oplossen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |