KUTFOKKERS!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En bedankt FoK! Omdat jullie telkens alles al voor de uitzending verraden, hebben we nu een streamlock!
Sorry, dacht even paranormaal met Alphons verbonden te zijn.. Alles voor de kijkcijfers!!
Doe dan geen streams, lelike kut!!!
hahaha kon dat maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
Weet iemand precies waar het huis staat in Portugal. Zullen we eens een extra clue het huis in gooien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de meeste SL's kan ik me goed bij vinden van ja oke kijk dat morgen maar .... maar dit is echt tot aan het naadje gaan en de streamers tegen je keren ... en dan ben je heul verkeerd bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En bedankt FoK! Omdat jullie telkens alles al voor de uitzending verraden, hebben we nu een streamlock!
Sorry, dacht even paranormaal met Alphons verbonden te zijn.. Alles voor de kijkcijfers!!
Doe dan geen streams, lelike kut!!!
Yepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef Day het volgende:
Staat er op de gewone streams ook: er vnden opnames plaats?
De rest wordt niet opgenomen?
Neuh, zo af en toe vanwege de exclusieve tv momenten, dan hebben ze iets om ons naar de uitzending te blijven lokken... Daar is misschien wat aan te doen...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef marky het volgende:
Gaan we nu 48 uur continu streamlocks krijgen?
Ze zijn nu bezig met opnames.. kom 3 telefoontjes en 1 is er gelocked.. 2 gratis te kijken .. niet zo klagen mensjes ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef Day het volgende:
Staat er op de gewone streams ook: er vnden opnames plaats?
De rest wordt niet opgenomen?
nee het is een missie voor de kijkers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef md89 het volgende:
Dat oog staat tegenwoordig ook al stil. Wat een armoe
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
maar het ergste van alles is nog dat het oog helemaal niet knipperd!!
neu doe ik ook niet .... maar dat was al bekendquote:
En als we lang genoeg wachten, horen we straks wel wat hier ging gebeuren!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met opnames.. kom 3 telefoontjes en 1 is er gelocked.. 2 gratis te kijken .. niet zo klagen mensjes ...
Dankjewel Henkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
En voor de dames ook 1
[ afbeelding ]
Servioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef exify het volgende:
Ah, wat heb ik gemist de afgelopen uren sinds de live uitzending??
Jeetje, dacht even dat je m'n schoonvader gecapt had!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
En voor de dames ook 1
[ afbeelding ]
Tja ik kan er niet zo mee zitten.. streams zijn er alweer.. morgen weer wat naar uit te kijken bij de uitzending..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als we lang genoeg wachten, horen we straks wel wat hier ging gebeuren!
SL met een kapot OOGquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef exify het volgende:
Ah, wat heb ik gemist de afgelopen uren sinds de live uitzending??
Niemand?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef resi_70 het volgende:
Weet iemand precies waar het huis staat in Portugal. Zullen we eens een extra clue het huis in gooien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar ze hebben nu twitter en facebook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef Gamey het volgende:
Kan me nog herinneren uit de BB tijd
deed de verslagen voor BB 1, 2,3 en 4, dat bij 3 of 4 je voor de streams moest betalen
en dat wij fokkers van Hummie gratis codes kregen om door te kunnen blijven kijken en verslaan.
Dit is het tegenover gestelde, en krijgt ook een tegenover gesteld resultaat
Ja ze moeten stil zijn zegt Aafkequote:
Het is echt niet zo moeilijk hoor:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef minzo het volgende:
ik snap het echt niet dit, als het zo door gaat. Ga ik gewoon stoppen met kijken en niet alleen de stream. Ik kijk Secret Story vooral voor de streams en tv staat altijd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |