nee had ik geen zin in, zaten 2 bollen wibra in dacht echt pppfftttt dus hop in de vuilnisbak ( was al een eind) en gewoon nieuwe bollen gepakt, ben nu met bol 3 bezig gaat best wat in zitten maar het wordt een plaatje al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef trui het volgende:
toverheks, dat is drastisch zeg. kon je 'm niet meer uithalen?
vaste , losse en dan 3 stokjes ineen ik ga even proberen het goed voor je te beschrijven, het is zo simpel en het haakt lekker weg en gewoon van de wibra wol en zacht dat het is.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef antartica het volgende:
wat voor steken gebruik je toverheks? ik wordt ook weer tante, dus misschien ook leuk voor mij om een babydekentje te maken! Misschien ga ik wel een met grannystripes doen!
ja, en op de fiets de volgende dag haaknaald 8 gehaald ( dure krengen 5.75) maar dacht ach eind van het jaar maar eerst die deken.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:37 schreef antartica het volgende:
hoe gaat het met je colsjaal? dat was jij toch?
ben blij dat je toch nog gefreubeld hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef KarinvdB het volgende:
Godemorgen allemaal! Heb een zware week gehad, maar heb wel meegelezen en een heleboel leuke dingen gezien!
Heb zelf een en ander gedaan, o.a. de kleine animeko met naald 1.75, ben tevreden maar vond het wel vermoeiend hoor zo klein haken, en normaal heb ik geen moeite met kleine dingen.
[ link | afbeelding ]
Verder nog bezig met de vierkantjes voor een deken, een nieuwe col (moet de eerste nog steeds op de foto zetten maar heb 'm gister bij een vriendin laten liggen) en Jip het aapje.
Ik zag trouwens in het Wibra foldertje nieuwe garen, baby soft, 100gr acryl/nylon voor 1.99. In de folder staat creme, lichtgrijs, paars, babyroze, babyblauw en geel. Het foldertje staat op de wibra site, pagina 13.
als je er niet uit komt geef je maar een gil in mijn pm. maar het wijst zich zelf en wordt gewoon mooi en zacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef antartica het volgende:
Hihi de foto is inderdaad beetje mislukt, maar je uitleg is wel duidelijk hihi! tnx!
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef antartica het volgende:
okee dankje! ik moet eerst mijn huidige project afronden, ben bijna op de helft van mn streepjesdeken... Zal wel een een foto plaatsen
hij is leukquote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef antartica het volgende:
Mijn deken still going on strong:
[ afbeelding ]
Poes erop gegooid om de verhouding te laten zien:
[ afbeelding ]
Ik vindt dat ie best regelmatig is tot nu toe, heb m een tijdje weggelegd en daarna wist ik niet meer hoe 'los' ik de steken daarvoor had gehaakt, maar volgens mij valt het niet echt op. Hij moet nog ongeveer 2x zo lang worden..zucht...
En dan wil ik nog graag jullie adviesmoet ik er een rand omheen haken als ie klaar is of gewoon zo laten? En wat voor kleur zou het dan moeten?
In elkaar zetten is ook niet mijn lievelingswerkje nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wilt iemand hier zich beschikbaar stellen voor het in elkaar zetten van beestjes?
Dat haken is leuk hoor maar dat in elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |