quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef trovey het volgende:
Heel veel kattenogen staan scheef, zeker die van Oosterse katten. Is het gewoon een Oosterse Korthaar.
Misschien heb je al een PMquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier morgen dames! Ik baal nog steeds dat ik er niet bij kan zijn en twijfel om nog naar Lyssa te pm'en om het adres te vragen
Alleen de uiteinden, dus hij kan ook lachen, als je het iets naar beneden haalt! Het zijn allen bolletjes van de Phildar actie van de Eurolandquote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef trui het volgende:
ze zijn erg leuk lyssa! lekker frisse kleuren. zit dat mondje nog vastgemaakt op tussenpunten of alleen aan de uiteinden?
wat is die lief!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n tweede Bubble Leg (eigenlijk de 6e) maar deze is samen met de roze kadootjes voor een zoon en dochter van een vriendin van mn zus (snap je t nog?)
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:38 schreef kirsten. het volgende:
voor de mensen die nog thuis zijn, ik kwam net deze link tegen;
http://www.freshstitches.com/amigurumi.php
het meeste is betaald maar het mooie daarvan is dat er wel bij staat hoeveel wol en welke maat haak je nodig hebt! dus als je een beetje van een plaatje kan haken ;
quote:
Die haren is een bepaald soort steek. Zal even kijken of ik m nog kan vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:44 schreef EsseEi het volgende:
:
Even naar aanleiding van dat linkje van Kirsten: ik zag die Alpacca en vroeg me af, hoe maak je van die "haren"???
want vind die harige beestjes altijd schattig maar kan niet met die harige wol overweg en dacht: misschien kan ik het zo oplossen. (om dat bijvoorbeeld bij die egeltjes van Christel te doen)
Oh en die egeltjes: m'n tante wou ze echt heeel graag hebben bedenk ik me nu opeens
Dat is misschien idd een beter idee, en dan van de rest maar een mandje..quote:Op zondag 13 maart 2011 17:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Misschien gewoon een recht tasje? Weet niet of die er zijn?
Die alpaca lijkt meer op een egel, echt niet op een alpaca in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |