leuk!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Sanne het volgende:
De regenboogshawl, die nog een stukje te kort is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey leuk! Nog een Helmonderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Loqi het volgende:
Mijn vrienden houden me bezig, ga nu een draakje voor een van hun maken op verzoek
[..]
Ja daar ga ik ook alles halen altijd![]()
[..]
Echt?!? Hoe wat waar wanneer gaat ie verhuizen? Ik woon ook in Helmond
Stitchcounters/stitchmarkers gebruiken.Dit kan een paperclip zijn, maar ook een oorbel of een contrasterend stukje garen. Ik gebruik zelf dat laatste.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef femsss het volgende:
Bedankt!ben er best blij mee, en die stippen zijn inderdaad lastig erop te maken maar moet zeggen dat ik het ook niet heel precies gedaan heb..
Ben nu bezig met een cupcake maar ik heb moeite met zien wanneer ik rond ben met een toer. Is daar een handigheidje voor of moet je gewoon tellen?
tof, voor mij ook fietsafstandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey leuk! Nog een Helmonder![]()
Heb om eerlijk te zijn geen idee wanneer ie gaat verhuizen. Ben er gister nog geweest en toen waren er nog geen tekenen vanMaar heb het een tijdje geleden al wel in een krantje gelezen.
Hier is een linkje naar het nieuwsbericht
Op Hoogeind staat al wel zo'n bord van "hier wordt gebouwd" dus ik denk dat het niet lang meer zal duren
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef Tan het volgende:
Die etuis van freubelz!!Wat een geweldig idee! Dat stofje naai je er met de hand in?
Ik zag ook leuke Amineko's (van HB en Karin) voorbij komen, volgens mij zijn die erg verslavend om te maken of nietIk vind ze erg leuk in ieder geval. Sowieso zag ik erg veel moois van Herfstblad ook, dat cupcakedoosje MOET ik ook gaan maken - ooit
En die dekens van Toverheks en Antartica, erg mooi. Helemaal wit is ook echt verrassend mooi, terwijl ik zelf juist zo van kleur hou.
@Tan: het stofje haak je idd gewoon met de hand aan de binnenkant van de etui. Dan vallen er geen pennen uit.
En die regenboogsjaal, leuk effect. Is het voor jezelf?
Bedankt voor alle beterschapswensen, moeder en kind () zijn herstellende, maar beiden nog niet de oude. Komt vanzelf
Heb je deze tas nu vervilt? ZIet er wel erg mooi uit. Leuk ontwerp ook. Helaas heb ik al veel te veel tassen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef trui het volgende:
die regenboogsjaal zou voor mij iets te zoet zijn qua kleurtjes, maar zo'n verloop is inderdaad wel leuk.
tas, bijna af:
[ afbeelding ]
(de knoop zit er nog niet echt op vastgenaaid en ik wil 'm nog voeren)
Ik woon in emmen en ga daar altijd naar Heiken Stoffen. Ze hebben een site maar daar staat niet zo heel veel op. Het een beetje een saai winkeltje maar ze hebben er wel heel veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef MissN het volgende:
heb vandaag een vrije dag! heb zin om even in de regio een mooie hobbywinkel op te zoeken, waar ik nog niet ben geweest! zit te denken aan devo in sneek daar hebben ze veel catania, ik heb tot nu toe alleen nog maar met saskia enzo gehaakt...
Iemand nog tips voor een leuke winkel in de provincie groningen, drenthe of friesland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |