abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:22:47 #276
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94132085
Die etuis van freubelz!! _O_ Wat een geweldig idee! Dat stofje naai je er met de hand in?

Ik zag ook leuke Amineko's (van HB en Karin) voorbij komen, volgens mij zijn die erg verslavend om te maken of niet :D Ik vind ze erg leuk in ieder geval. Sowieso zag ik erg veel moois van Herfstblad ook, dat cupcakedoosje MOET ik ook gaan maken - ooit :')

En die dekens van Toverheks en Antartica, erg mooi. Helemaal wit is ook echt verrassend mooi, terwijl ik zelf juist zo van kleur hou.

En die regenboogsjaal, leuk effect. Is het voor jezelf?

Bedankt voor alle beterschapswensen, moeder en kind ( ;) ) zijn herstellende, maar beiden nog niet de oude. Komt vanzelf :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:47:41 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94132670
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Sanne het volgende:
De regenboogshawl, die nog een stukje te kort is. *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
leuk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:00:05 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94132986
die regenboogsjaal zou voor mij iets te zoet zijn qua kleurtjes, maar zo'n verloop is inderdaad wel leuk.

tas, bijna af:

(de knoop zit er nog niet echt op vastgenaaid en ik wil 'm nog voeren)
in de haak.
pi_94133077
Moooi trui! hij ziet er heeel zacht uit :)
haken is cool
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:06:02 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94133114
dat valt wel mee/tegen hoor, na vervilten wordt de wol juist wat stugger. maar dat heeft ook voordelen. het hengsel bijvoorbeeld zal niet zo gauw meer uitzakken (net als de rest van de tas).
in de haak.
pi_94133229
Leuk trui! Is ie nu wel een beetje de goede maat?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:12:03 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94133265
ja, perfect! hij is echt gigantisch gekrompen. :o eerst hing ie op de grond als hij over m'n schouder hing. nu is ie gewoon prima (eventueel kruislings) over je schouder te dragen.
in de haak.
pi_94133836
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Loqi het volgende:
Mijn vrienden houden me bezig, ga nu een draakje voor een van hun maken op verzoek

[..]

Ja daar ga ik ook alles halen altijd :D

[..]

Echt?!? Hoe wat waar wanneer gaat ie verhuizen? Ik woon ook in Helmond :o
Hey leuk! Nog een Helmonder :D
Heb om eerlijk te zijn geen idee wanneer ie gaat verhuizen. Ben er gister nog geweest en toen waren er nog geen tekenen van :P Maar heb het een tijdje geleden al wel in een krantje gelezen.
Hier is een linkje naar het nieuwsbericht
Op Hoogeind staat al wel zo'n bord van "hier wordt gebouwd" dus ik denk dat het niet lang meer zal duren :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94134260
Eerste amigurumi af O+

Hooked ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:02:40 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94134746
het is een... UP! gefeliciteerd! :) (nog best lastig om die stippen er goed op te naaien he? dat vond ik tenminste met m'n grotere paddestoelen(muziekdoosjes), en hier zijn de stippen in verhouding natuurlijk nog groter/opvallender).
in de haak.
pi_94134879
femsss, ik vind em super! O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:17:45 #287
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94135251
pas op enthousiastelingen, je kunt ook doorslaan!

NBC News at 5 door olek
... :+
in de haak.
pi_94135563
O wat erg!
Ze is niet van t netjes afwerken trouwens.

Mooie up!

Ging jij trouwens niet poetsen ipv een beetje forummen? :P
pi_94135710
Leuke up! :)
En leuke tas.

Ik wil nog een Amineko maken, dus op zich zijn de kleintjes redelijk verslavend :P

Wow, dat is wel erg in dat filmpje :o Wel lollig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Herfstblad op 15-03-2011 11:38:24 ]
pi_94136625
Bedankt! :) ben er best blij mee, en die stippen zijn inderdaad lastig erop te maken maar moet zeggen dat ik het ook niet heel precies gedaan heb..

Ben nu bezig met een cupcake maar ik heb moeite met zien wanneer ik rond ben met een toer. Is daar een handigheidje voor of moet je gewoon tellen?
Hooked ;)
pi_94136974
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef femsss het volgende:
Bedankt! :) ben er best blij mee, en die stippen zijn inderdaad lastig erop te maken maar moet zeggen dat ik het ook niet heel precies gedaan heb..

Ben nu bezig met een cupcake maar ik heb moeite met zien wanneer ik rond ben met een toer. Is daar een handigheidje voor of moet je gewoon tellen?
Stitchcounters/stitchmarkers gebruiken.Dit kan een paperclip zijn, maar ook een oorbel of een contrasterend stukje garen. Ik gebruik zelf dat laatste.

Door elke eerste steek van een nieuwe toer steek ik een stukje garen. Op die manier kan ik zonder tellen precies zien wanneer ik een hele toer heb gemaakt.

Ik zal nog even een linkje zoeken waarin het met plaatjes wordt uitgelegd als je wil
pi_94137186
Ah super! Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Hooked ;)
pi_94138161
Ik heb speciale stitchmarkers van Prym :)
pi_94139101
Ik gebruik een klein veiligheidsspeldje, blijft ook zitten als ik met mijn haakwerk sleep en de haaknaald er per ongeluk uitvalt. Dan hoef ik niet opnieuw te beginnen in zo'n geval.
pi_94142771
Thx voor de tips. Ik had daar zelf ook last van. Ff mn haakwerkje verplaatsten en hup naald eruit!
Maar nog niet echt naar een oplossing gezocht! :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:54:16 #296
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94143291
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef DjinN het volgende:

[..]

Hey leuk! Nog een Helmonder :D
Heb om eerlijk te zijn geen idee wanneer ie gaat verhuizen. Ben er gister nog geweest en toen waren er nog geen tekenen van :P Maar heb het een tijdje geleden al wel in een krantje gelezen.
Hier is een linkje naar het nieuwsbericht
Op Hoogeind staat al wel zo'n bord van "hier wordt gebouwd" dus ik denk dat het niet lang meer zal duren :D
tof, voor mij ook fietsafstand :D ik ben benieuwd
Knoei
pi_94145385
'Mijn' hobbywinkel had veel nieuwe wol binnen! :9~ Heb verlekkerd bij Scheepjeswol Sammy en Cassopeia (van Schayenmayer) staan kijken, maar uiteindelijk alleen zwart en bruin Bravo-acryl meegenomen waar ik voor kwam. :)

Iemand toevallig ervaring met Sammy van Scheepjeswol? Ik wil weten hoe het haakt en of het niet snel pluist enzo :)
Ik meen dat ik het van het weekend langs heb zien komen hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Herfstblad op 15-03-2011 15:55:33 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:25:58 #298
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_94147124
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef Tan het volgende:
Die etuis van freubelz!! _O_ Wat een geweldig idee! Dat stofje naai je er met de hand in?

Ik zag ook leuke Amineko's (van HB en Karin) voorbij komen, volgens mij zijn die erg verslavend om te maken of niet :D Ik vind ze erg leuk in ieder geval. Sowieso zag ik erg veel moois van Herfstblad ook, dat cupcakedoosje MOET ik ook gaan maken - ooit :')

En die dekens van Toverheks en Antartica, erg mooi. Helemaal wit is ook echt verrassend mooi, terwijl ik zelf juist zo van kleur hou.

@Tan: het stofje haak je idd gewoon met de hand aan de binnenkant van de etui. Dan vallen er geen pennen uit.

En die regenboogsjaal, leuk effect. Is het voor jezelf?

Bedankt voor alle beterschapswensen, moeder en kind ( ;) ) zijn herstellende, maar beiden nog niet de oude. Komt vanzelf :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:27:28 #299
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_94147193
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef trui het volgende:
die regenboogsjaal zou voor mij iets te zoet zijn qua kleurtjes, maar zo'n verloop is inderdaad wel leuk.

tas, bijna af:
[ afbeelding ]
(de knoop zit er nog niet echt op vastgenaaid en ik wil 'm nog voeren)
Heb je deze tas nu vervilt? ZIet er wel erg mooi uit. Leuk ontwerp ook. Helaas heb ik al veel te veel tassen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:33:55 #300
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_94147475
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef MissN het volgende:
heb vandaag een vrije dag! heb zin om even in de regio een mooie hobbywinkel op te zoeken, waar ik nog niet ben geweest! zit te denken aan devo in sneek daar hebben ze veel catania, ik heb tot nu toe alleen nog maar met saskia enzo gehaakt...
Iemand nog tips voor een leuke winkel in de provincie groningen, drenthe of friesland?
Ik woon in emmen en ga daar altijd naar Heiken Stoffen. Ze hebben een site maar daar staat niet zo heel veel op. Het een beetje een saai winkeltje maar ze hebben er wel heel veel.

En volgens mij moet er ook een redelijke hobby winkel in Heerenveen zitten en in Stuifzand (bij Hoogeveen).

Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')