SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Me2quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef IPeePie het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur opstaan. Dat vind ik niet leuk.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef IPeePie het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur opstaan. Dat vind ik niet leuk.
Gaat eens slapen dan!quote:
Verwarrend zo'n postquote:
Goed ideequote:
Zie je nou hoe verwarrend het is!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Verwarrend zo'n post, ik dacht wat typ ik nou, maar dat was PeePie natuurlijk
![]()
Dat gebeurt toch automatisch als je lid bent van de fed of ben ik abuis?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef BrandX het volgende:
http://alltid.org/federation/7528/update/
mag mijn team hier bij? 360592
tuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef BrandX het volgende:
http://alltid.org/federation/7528/update/
mag mijn team hier bij? 360592
never mind, maar ik zie mijn team bij geen enkele stats (bijv. gele kaarten) voorbij komen, terwijl ik zeker meer gele kaarten heb dan degenen onderaan de lijst.
Hives was stiekem gaan clicken toen zijn vrouw naar de wc gingquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hives was stiekem gaan clicken toen zijn vrouw naar de wc ging
* Herkenbaar *quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Slapen vind ik niet leuk. Behalve om 6 uur 's ochtends.
mjah, blijkbaar ben ik wel lid, maar ik kom niet voor in de stats.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch als je lid bent van de fed of ben ik abuis?
nee man, die is al het bed aan het opwarmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hives was stiekem gaan clicken toen zijn vrouw naar de wc ging
+2quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Slapen vind ik niet leuk. Behalve om 6 uur 's ochtends.
Ik zag je edit ja. Helaas was je ninja edit te langzaam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, blijkbaar ben ik wel lid, maar ik kom niet voor in de stats.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Goh, ik mag trouwens niet over GoalUnited beginnen omdat dat offtopic is, maar voor de rest mag overal over gesproken worden. Het zit me nog wel een beetje (erg) diep
Daar heb je niemand voor nodig. Blijkbaar geen hete sex vanavond in Huize Hivesquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee man, die is al het bed aan het opwarmen
Lijkt me logies. Helaas zie je dat zelf niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Goh, ik mag trouwens niet over GoalUnited beginnen omdat dat offtopic is, maar voor de rest mag overal over gesproken worden. Het zit me nog wel een beetje (erg) diep
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daar heb je niemand voor nodig. Blijkbaar geen hete sex vanavond in Huize Hives
duh, het is toch geen zaterdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daar heb je niemand voor nodig. Blijkbaar geen hete sex vanavond in Huize Hives
Sterren zeggen niet allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef BrandX het volgende:
nou tofik promoveer weer naar een ijzersterke competitie waar alle teams op elke plek spelers heeft met 1 tot 3 sterren meer dan mijn team. Echt op elke plek
dat wordt maar weer een seizoentje
Sterren zeggen niet zoveelquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef BrandX het volgende:
nou tofik promoveer weer naar een ijzersterke competitie waar alle teams op elke plek spelers heeft met 1 tot 3 sterren meer dan mijn team. Echt op elke plek
Gewoon lekker trainen, geen gekke dingen doen en wie weet helpt Mats je een handjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef BrandX het volgende:
Zaterdag sexdag? En dan helemaal kapot zijn van zami-voetbalquote:
vorige promo welquote:
en dit iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon lekker trainen, geen gekke dingen doen en wie weet helpt Mats je een handje
nee, een dag NIET zelf met mn fluit hoef te spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah DE dag dat jij even met je fluit mag spelen.![]()
Wij hebben het nooit over sex!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef BrandX het volgende:
mannen en sex![]()
En het is nog niet eens weekend
ik ga pitten, morgen ochtend vroeg mijn auto naar de APK, altijd weer een beetje spannend
praat me er niet van, vorig jaar 800 euro jaar ervoor 500 euroquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef BrandX het volgende:
mannen en sex![]()
En het is nog niet eens weekend
ik ga pitten, morgen ochtend vroeg mijn auto naar de APK, altijd weer een beetje spannend
Ah je mag stofzuigen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, een dag NIET zelf met mn fluit hoef te spelen
Voor een potje sex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
praat me er niet van, vorig jaar 800 euro jaar ervoor 500 euro
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een potje sex?![]()
Ja gek he dat je vrouw niet meer wil!
![]()
jij hebt echt rare gedachtesquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een potje sex?![]()
Ja gek he dat je vrouw niet meer wil!
![]()
wie zuigt er nou stof tijdens de sexquote:
Dan doe je t idd nog netjes ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]acht mn maat berlusconi was in een jaar tijd een paar ton kwijt. DUs het kan nog slechter
En die is oud, hij zal wel aan de Via Gra wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t idd nog netjes ja!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie zuigt er nou stof tijdens de sexik was heb af en toe dus zit er geen stof op, om je volgende reactie voor te zijn
![]()
Say what?quote:ik was heb af en toe dus zit er geen stof op
Hij wast z'n blokfluit af en toe, dus hij zit niet onder het stof. Het moge duidelijk zijn dat hij behalve het wassen niet op zijn blokfluit speelt.quote:
Hahahaha oud ok maar hij regelt wel lekkere chikkies! Ik heb nog nooit zo een lekkere Marokaanse gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En die is oud, hij zal wel aan de Via Gra wonen
ben je lysdectisch ofzoquote:
dit gaat niet in 1 zin samenquote:
Dat is zeker waar. En ongecompliceeerd geil, is ook nogal moeilijk aan te komen in die contrijen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha oud ok maar hij regelt wel lekkere chikkies! Ik heb nog nooit zo een lekkere Marokaanse gezien.
Ah ja moet ie maar geen typo's maken want dan kan ik er echt geen touw meer aan vast knopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hij wast z'n blokfluit af en toe, dus hij zit niet onder het stof. Het moge duidelijk zijn dat hij behalve het wassen niet op zijn blokfluit speelt.
ga slapenquote:
Nu wordt het te kinky.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dan kan ik er echt geen touw meer aan vast knopen.
quote:
Niks mis met wat vastbind werk. Zolang t maar een vrouw is die dat bij mij doet of die dat toestaat van mij.quote:
Ik kijk zelden tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef The_Hives het volgende:
possie op rtl5 een programma voor jou
Hans Teeuwen:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis met wat vastbind werk. Zolang t maar een vrouw is die dat bij mij doet of die dat toestaat van mij.![]()
![]()
quote:Hahahahhaha, godver kut man, Haha. Godver kutje bef man. Ik eh, ik had laatst hè, had ik een eh, had ik een eh, een eh meiske, 'n meiske mee naar huis genomen. En ik eh kom thuis, en ik zeg vanne: "Eh ja eh, wat wil je nou eigenlijk?" Ja. Ja. Toen zeg ze vanne: "Nou" zeg ze vanne: "Ik eh hou heel erg van SM." Ik zeg: "Oh da's goed." Heb ik d'r vastgebonden aan het bed, ben ik met een paar vrienden op stap gegaan.
weet het nog niet, er is ook cricket op de BBCquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er hier iemand de training live volgen?
dat is de enige sport waar ik echt niets van snapquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
weet het nog niet, er is ook cricket op de BBC
Hup, de BBC (2) aan zo en dit ernaast houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is de enige sport waar ik echt niets van snap
pff halverwege de tekst ben ik het eerst deel alweer kwijt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hup, de BBC (2) aan zo en dit ernaast houden.
Daarom moet je het er ook naast leggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pff halverwege de tekst ben ik het eerst deel alweer kwijt.
Ja dat werkt....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarom moet je het er ook naast leggen.
Ikke niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef IPeePie het volgende:
Gaat er hier iemand de training live volgen?
Bij deze toegevoegd aan de HT livequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef NelisZ het volgende:
TT klopt niet![]()
Zondag belangrijkste wedstrijd van het seizoen!
Wat zal ik in het tussenseizoen eens gaan trainen....quote:Gyárfás Orvos (301805772)
18 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 10-10-2010 (9/43), 1s 5w 5d)
Total Skill Index (TSI): 16 300
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus
43 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Elroy Roks
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:52 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb net de award topic weer bekeken, volgens mij ga ik wel een aantal awards binnen slepen.
Je verdient er tusen de 1M en 1,3M aan als je hem 3 seizoenen traint. Dus het kan wel op zich.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:09 schreef Drassss het volgende:
Vraagje & advies
307996533, denk je dat het verstandig is om hem te kopen en hem meteen 2/3 seizoenen op verdedigen te trainen of is dat zonde?
Mij lijkt het me geen slecht idee( hooguit de te hoge prijs momenteel )
Andere vergelijkebare spelers zijn op dit moment niet op de TL te vinden...quote:Mediaangemiddelde prijs 1 400 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 436 500 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 22
Verdedigen = formidabel
Vleugelspel = uitstekend
Passen tussen matig en goed
Mediaangemiddelde prijs 1 775 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 849 400 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 21
Verdedigen = uitmuntend
Vleugelspel = uitstekend
Passen tussen matig en goed
ik zou het ook doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:09 schreef Drassss het volgende:
Vraagje & advies
307996533, denk je dat het verstandig is om hem te kopen en hem meteen 2/3 seizoenen op verdedigen te trainen of is dat zonde?
Mij lijkt het me geen slecht idee( hooguit de te hoge prijs momenteel )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |