1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | # De Geert Wilders- award!! Ik heb ... Nederlanders in mijn team! # De Balotelli - award!! Ik heb ... controveriële spelers in mijn team! # De Ryo- award I !! Ik heb ... [snelle] spelers in mijn team! # De Ryo- award II !! Ik heb ... schele spelers in mijn team! # De Arjen Robben Award De speler in mijn team die het meest geblesseerd was, was dat ... wedstrijden! (+linkje naar zijn alltid pagina) # De Koei- award!! Ik verkies ... # De Guardiola- award!! Ik verkies ... # De Johan Derksen- award!! Ik verkies ... # De van der Gijp- award!! Ik verkies ... # De Hans Kraaij jr.- award!! Ik verkies ... # De Verbeek- award! Ik verkies ... |
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef ScudRaket het volgende:
# De Ryo- award II !!
Ik heb ... schele spelers in mijn team!
Mag ik (298803344) daar ook bij rekenen?![]()
Nou, eigenlijk... in principe gewoon een speler die door een blessure de meeste wedstrijden heeft gemist! Kan een oudje zijn dus.quote:# De Arjen Robben Award
De speler in mijn team die het meest geblesseerd raakt, was dat 2x wedstrijden! (http://alltid.org/player/297197787/)
Het lijkt me dat het het meeste keer geblesseerd raakt moet zijn, anders wint een hele oude speler.
Hmmz...alleen competitiewedstrijden?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, eigenlijk... in principe gewoon een speler die door een blessure de meeste wedstrijden heeft gemist! Kan een oudje zijn dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef Drassss het volgende:
Maar met een pleister missen ze geen wedstrijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Dan moet het stukje... missen een wedstrijd... eruit.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar met een pleister missen ze geen wedstrijd...
dat zijn spelers die moeten schijten..quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
# De Ryo- award II !!
Ik heb 3 schele spelers in mijn team! (tenminste als dat de spelers zijn die hun ogen dicht hebben)
Waarvoor mijn oprechte dankquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Gijs_ het volgende:
Wedstrijden met een kruisje. Makkelijk te zien bij een speler bij alltid... competitiewedstrijd met kruisjes erachter tellen mee.
Heuy je bent weer blauw!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef BrandX het volgende:
briljant dit!
Ik ga deze van het weekend invullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |