quote:
Ik deze, word er spontaan blij van !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Machtige foto... gebruik hem zo hier en daar als bureaublad achtergrond!
Die is van Haunterquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik deze, word er spontaan blij van !!!
[ afbeelding ]
Voor iemand die je nooit meer van je leven gaat zien? Ik zou ook 200 vragen, kan hier wel het heilige boontje uithangen van niet maar volgens mij doen wel meer mensen dat stiekem tochquote:
Dag mag wel weer eens ja.quote:
Ik sta toch ook op voor vreemde oude oma's in de trein.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Voor iemand die je nooit meer van je leven gaat zien? Ik zou ook 200 vragen, kan hier wel het heilige boontje uithangen van niet maar volgens mij doen wel meer mensen dat stiekem toch
Gogol Bordello was er toch vorig jaar al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dag mag wel weer eens ja.
Ik hoop op Dropkick Murphys & Gogol Bordello !! Ook een Pulp mag van mij de revue paseren.
Chemical Brothers is ook een erg gave kanshebber! (nieuw album is uit)
Was 2009 geloof ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gogol Bordello was er toch vorig jaar al?
Murphy's hoop ik ook op. Neem ik voor de gelegenheid guiness mee
Piplo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef WeezerButler het volgende:
Moest aan Santigold denken voor LL (2008 was ze dé verrassing), Haar nieuwe plaat komt dit jaar uit. Zal een lastige worden de 1e te toppen, maar ze heeft sindsdien opgenomen met Pharrell, Piplo& Switch en Jay-Z. Qua stijl is ze ook wat geSwitched
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |