Het publiek verandert elke paar jaar in 2002 had je bijvoorbeeld een enorm hoog percentage "breezers" bergen meisjes op hakken die langs slootjes moesten en bang waren vies te wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dat klopt wel degelijk, maar is het publiek ook niet enigsinds aan het veranderen ten op zichte van vroeger?
nee, of je moet iemand met inside informatie hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef vault_tec het volgende:
iemand een idee wanneer de kaarten die ongeldig worden gemaakt in de zwarthandel weer worden verkocht.
Dat is jammerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, of je moet iemand met inside informatie hebbenMaar meestal begint dat volgens mij pas in juli
Ga naar Roskildequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef Ziewoarut het volgende:
Wou eigenlijk dit jaar Sziget en Lowlands doen maar zo vroeg geld hebben voor mijn Lowlands ticket was onmogelijk.
Nu valt van pinkpop de line up tegen, heb ik met Werchter nog kans op tentamens en is dat iets te duur zo voor Sziget en zit Pukkelpop weer veel te dicht op Sziget.
valt dat niet gelijk met Werchter?quote:
fixedquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
lowlands is toch zelfde dagen als pukkel pop...
Is een week of 2 later dacht ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
valt dat niet gelijk met Werchter?
De dagen van het werkelijke festival overlappen (30 juni-3 juli). Roskilde kampeerterrein is alleen al een paar dagen eerder open.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is een week of 2 later dacht ik.
volgens mij is pukkelpop ook drie dagen, maar begint en eindigt het een dag eerder dan lowlandsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Ziewoarut het volgende:
Lowlands is een paar dagen na Sziget. Dacht iets van 4 dagen dus dat is wel te doen. Pukkelpop is maar 2 dagen dacht ik...
Weet het, zijn ermee bezig. Ik kan alleen niet zo goed begrijpen waarom de "wegens privéomstandigheden" en "vanwege vakantie" types toch 250 durven te vragen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden.
tis echt niet moeilijk als je een beetje rondkijkt
Omdat het kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet het, zijn ermee bezig. Ik kan alleen niet zo goed begrijpen waarom de "wegens privéomstandigheden" en "vanwege vakantie" types toch 250 durven te vragen.
Ik heb de mijne ook voor de kostprijs verkocht. Het hóeft niet. Zelf zou ik het ook niet fijn vinden te veel te moeten betalen.quote:
Zoiets heet sociaal zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook voor de kostprijs verkocht. Het hóeft niet. Zelf zou ik het ook niet fijn vinden te veel te moeten betalen.
dat is het ookquote:
Ik zeg toch ook niet dat het moet, ik zeg dat het kan. Zeer makkelijk zelfs aangezien de vraag groter is dan het aanbod.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook voor de kostprijs verkocht. Het hóeft niet. Zelf zou ik het ook niet fijn vinden te veel te moeten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |