quote:
Gewoon dit topic in de gaten houden, meestal worden hier de aanbiedingen voor goedkope tentjes wel gemeld. Deze zomer kan je er op vertrouwen dat er weer veel verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
Hadden we hier niet ooit een hele mooie samenvatting over?quote:en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef rubbereend het volgende:
aha
Campings
en eigenlijk dat hele topic
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"
Een..paar...m..m..maanden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer open
Ja volgens mij meestal na Pinkpop.quote:
Die sites zijn gevaarlijk omdat die kaartjes best nog ongeldig gemaakt kunnen worden.quote:
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
Zijn die tenten tweepersoons?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.
Camping 1 is moeilijk ver lopen van het terrein. Meer weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |