Precies, er is meer in het levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
hoef ik gelukkig niet, enkel om de zooi intern even recht te trekken bij mijn huidige firma. maar ik krijg in ieder geval backup van mijn country head hier![]()
Die LUL solliciteert met een CV format vijn zijn huidige firma (mijn vorige) en heeft enkel de logo's weggehaald.![]()
Aan zijn verhaal zitten tig vraagtekens, maar in 1 ding heeft hij gelijk, ik had het nooit tegen iemand buiten mijn huidige firma moeten zeggen. het enige dat ik ooit gezegd heb is dat hij ook bij ons solliciteerde.
maar goed, we zien wel. ik heb andere belangrijker zaken
klopt, zegt Google ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennen jullie allemaal dat werkwoord niet?? Sorry dan![]()
Beklijft = stand houdt
heb je hier gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Vergeten dat je op msn geen 'ik ga naar bed' mag zeggen, meteen van die reacties 'ik wil mee![]()
'
*zucht*
Dat is helder jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, maar IK vind dat het dan dus niet werkte
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik val midden in een leuke discussie over de Nederlandse taal?XD
Avond btw
Enfjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik val midden in een leuke discussie over de Nederlandse taal?XD
Avond btw
Tuurlijk ken ik dat woord, maar ik ben dan ook een taalnerd met een woordenschat van ongekende proportie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennen jullie allemaal dat werkwoord niet?? Sorry dan![]()
Beklijft = stand houdt
Dat ze het menen en dat ik dat echt niet met hun wil!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
What's the problem? Is je bed te klein?
Bedankt he??? NATUURLIJK bestaat hetquote:
Oh, sorry dat ik mijn mening geef en jij het daar niet mee eens bent, hoor.quote:
Joh, daar moet je niet teveel over nadenken anders moet je ze van MSN afgooienquote:
Stu'tjequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt he??? NATUURLIJK bestaat het
Zal op jullie leeftijd ook minder gezegd wordenquote:
Ja, je verzint de helft dan ook zelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat woord, maar ik ben dan ook een taalnerd met een woordenschat van ongekende proportie.
dat ze met je naar bed willen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal op jullie leeftijd ook minder gezegd worden
wat wil je daarmee zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ondisrespectloosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je verzint de helft dan ook zelf
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |