uhuh ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar ik bedoelde het even globaal in het algemeen
quote:
stuquote:
Ik vind 16-27 dan weer wel een enorm verschil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK ook niet hoor, maar de grote "men" (lees buitenwereld) wél
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dat werktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 16-27 dan weer wel een enorm verschil.
Als het werkt, prima, maar dat geloof ik persoonlijk niet zo
Logisch dat je dan in een kutbui bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef crv het volgende:
was vanmorgen amper uit het vliegtuig in NL, krijg ik een SMS dat mijn schoonvader ijskoud is de thuiszorg aangaf de huisarts te gaan bellen.
later de dag heeft die aangeven nog een paar dagen![]()
Ik zit nog steeds in 020 maar om nu te zeggen dat ik het naar mijn zin heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef crv het volgende:
was vanmorgen amper uit het vliegtuig in NL, krijg ik een SMS dat mijn schoonvader ijskoud is de thuiszorg aangaf de huisarts te gaan bellen.
Duitse taalinstellingen op je PCquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg echt allemaal Duitse reclame op mijn computer, net op YouTube, nu ook al op Fok
dat gaat op ipquote:
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef crv het volgende:
Nee, is zo sinds UPC onderhoud had (gisteren)quote:
klote manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef crv het volgende:
Oooh, dat zal inderdaad wel want ik krijg altijd UK reclames hierquote:
nee daar geloof ik ook niet in....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werkte 4 jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus toen was het 20-31?quote:
Vind dat leeftijdsverschil op die leeftijd zelfs raarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee daar geloof ik ook niet in....
Ja, en toen maakte ik het uit, en niet om leeftijdsredenenquote:
oh... hmmz, toch blijf ik het vreemd vinden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en toen maakte ik het uit, en niet om leeftijdsredenen
4 jaar is niet 4 dagen he?? En waar ik me kapot aan ergerde toen ik het uitmaakte erger ik me nog kapot aanquote:
Wat 'men' vindt, moet 'men' zelf weten. Als het goed zit, is het goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK ook niet hoor, maar de grote "men" (lees buitenwereld) wél
Ook dat soort shit nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef crv het volgende:
buiten dat kwam er nog een backfire op me af vanmiddag.
De LUL die mijn vorige job innam probeert mij volgens mij nu te naaien bij mijn nieuwe werkgever.
dat gaat hem niet lukken, want hij is een assjhole eerste klas.
Probeer nu uit te zoeken hoe of wat.
Hij zegt te zijn aangesproken door zijn CEO op zijn sollicitaie bij mijn huidige firma![]()
En hij geeft aan dat hij enkel bij mijn firma gesolliciteerd heeft. Ik weet dat dat niet zo is en kan dat ook bewijzen dus weet niet hoe dit rondje nu loopt
Gaat allemaal lekker dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef crv het volgende:
buiten dat kwam er nog een backfire op me af vanmiddag.
De LUL die mijn vorige job innam probeert mij volgens mij nu te naaien bij mijn nieuwe werkgever.
dat gaat hem niet lukken, want hij is een assjhole eerste klas.
Probeer nu uit te zoeken hoe of wat.
Hij zegt te zijn aangesproken door zijn CEO op zijn sollicitaie bij mijn huidige firma![]()
En hij geeft aan dat hij enkel bij mijn firma gesolliciteerd heeft. Ik weet dat dat niet zo is en kan dat ook bewijzen dus weet niet hoe dit rondje nu loopt
True, maar niet iedereen is altijd even goed in vechten tegen de bierkaaiquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat 'men' vindt, moet 'men' zelf weten. Als het goed zit, is het goed.
De relatie van ruim 4 jaar die ik had werkte ook niet, anders was het wel meer dan 4 jaar gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4 jaar is niet 4 dagen he?? En waar ik me kapot aan ergerde toen ik het uitmaakte erger ik me nog kapot aan
johan cruiff logicaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De relatie van ruim 4 jaar die ik had werkte ook niet, anders was het wel meer dan 4 jaar geworden
Ok ST, we zijn godzijdank niet getrouwd.. True.. Maar het was nu ook weer niet een klein relatietje..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De relatie van ruim 4 jaar die ik had werkte ook niet, anders was het wel meer dan 4 jaar geworden
om even te bewijzen dat het niet werkt, als het niet werktquote:
quote:
Ja maar dit gaat ie echt dubbel en dwars terugkrijgenquote:
Zei ik dat dan? Dat het een klein relatietje was?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok ST, we zijn godzijdank niet getrouwd.. True.. Maar het was nu ook weer niet een klein relatietje..
stoer manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dit gaat ie echt dubbel en dwars terugkrijgen![]()
Der is geen toekomst meer voor hem in Zwitserland. althans niet bij de mensen die ik ken en dat zijn toch veel significante grote bedrijven
Toch hoop ik ergens dat je niet teveel negatieve energie in dat figuur gaat steken. Dat heb je op dit moment gewoon niet nodig zeg maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dit gaat ie echt dubbel en dwars terugkrijgen![]()
Der is geen toekomst meer voor hem in Zwitserland. althans niet bij de mensen die ik ken en dat zijn toch veel significante grote bedrijven
Als iemand van (in het begin) 16 en 27 het 4 jaar volhouden kun je niet zeggen dat het niet werktequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om even te bewijzen dat het niet werkt, als het niet werkt
ik heb ook teveel energie gestoken in mensen en dingen die het niet waard zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch hoop ik ergens dat je niet teveel negatieve energie in dat figuur gaat steken. Dat heb je op dit moment gewoon niet nodig zeg maar![]()
als het stuk loopt welquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als iemand van (in het begin) 16 en 27 het 4 jaar volhouden kun je niet zeggen dat het niet werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |