Dat zei ik geloof ik net wel een paar keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als iemand van (in het begin) 16 en 27 het 4 jaar volhouden kun je niet zeggen dat het niet werkte
Precies, het geeft wellicht een kort moment van tevredenheid maar het is de prijs van de ergenis etc. niet waard imhoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook teveel energie gestoken in mensen en dingen die het niet waard zijn.
heeft me ook allemaal bar weinig opgeleverd
Nee, vind ik niet.. We heeft er op zijn 16e een relatie die beklijft? IK heb het uitgemaakt he??quote:
beklijft? ? ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.. We heeft er op zijn 16e een relatie die beklijft? IK heb het uitgemaakt he??
Sorry ST, oneensquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik geloof ik net wel een paar keer
beklijftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.. We heeft er op zijn 16e een relatie die beklijft? IK heb het uitgemaakt he??
Ergens is dat toch best leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Vergeten dat je op msn geen 'ik ga naar bed' mag zeggen, meteen van die reacties 'ik wil mee![]()
'
*zucht*
Ja, prima, maar IK vind dat het dan dus niet werktequote:
quote:
hoef ik gelukkig niet, enkel om de zooi intern even recht te trekken bij mijn huidige firma. maar ik krijg in ieder geval backup van mijn country head hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch hoop ik ergens dat je niet teveel negatieve energie in dat figuur gaat steken. Dat heb je op dit moment gewoon niet nodig zeg maar![]()
ja do emaar niet uitleggen hoor is veel duidleijker zoquote:
What's the problem? Is je bed te klein?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Vergeten dat je op msn geen 'ik ga naar bed' mag zeggen, meteen van die reacties 'ik wil mee![]()
'
*zucht*
ja maar als het je nu schaadt in wat je aan het doen/opbouwen bent dan moet je toch even de aanval kiezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook teveel energie gestoken in mensen en dingen die het niet waard zijn.
heeft me ook allemaal bar weinig opgeleverd
Niet als ze het menenquote:
Merelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik val midden in een leuke discussie over de Nederlandse taal?XD
Avond btw
wist ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennen jullie allemaal dat werkwoord niet?? Sorry dan![]()
Beklijft = stand houdt
dag zuster Merelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik val midden in een leuke discussie over de Nederlandse taal?XD
Avond btw
Ik ken 'm idd wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennen jullie allemaal dat werkwoord niet?? Sorry dan![]()
Beklijft = stand houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |