abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93932952
Beetje een ingewikkeld verhaal (laat een hoop details weg), maar ik heb een jaar of 2,5 geleden een laptop (incl verzekering) gekocht bij Paradigit. 5 januari jl ter reparatie aangeboden, kreeg ik een prijsopgave ¤ 612 voor terug. Heb hierna contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij en we zijn tot overeenstemming gekomen om dit niet te laten repareren, maar dat ik een waardebrief zou ontvangen voor datzelfde bedrag. Echter is dit mijn tweede laptop bij Paradigit, en al twee keer heb ik ontzettend veel problemen met het apparaat en de service van Paradigit. Nu wil ik dus eigenlijk die 612 euro ergens anders besteden. Ik heb tevens officieel afstand gedaan van deze laptop, dus deze is inmiddels ook niet meer in mijn bezit.

Het idee is, zodra ik de waardebrief krijg, bij Paradigit een nieuwe laptop aan te schaffen, die vervolgens te retourneren (na 2 dagen oid) en geld (contact danwel op rekening gestort) te ontvangen hiervoor. Kan ik dit doen? Ik ben bang dat het kopen van een laptop met die waardebrief hier parten bij gaat spelen, of is dit niet zo?
pi_93933417
Als je dat ding in de winkel haalt is Paradigit niet verplicht dat ding terug te nemen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_93933519
Jawel hoor binnen 8 dagen mag je elk artikel ongebruikt zonder reden terug brengen en je geld of waardebon terug eisen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_93933545
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Jawel hoor binnen 8 dagen mag je elk artikel ongebruikt zonder reden terug brengen en je geld of waardebon terug eisen.
Bron graag.
pi_93933641
De voorwaarden van Paradigit:

quote:
9. Ruilen en retourneren
9.1 De Klant kan bij elke vestiging van Paradigit een bij Paradigit gekocht product omruilen voor een of meer andere producten of retourneren tegen restitutie van de koopprijs binnen veertien (14) dagen na totstandkoming van de Overeenkomst, mits door de Klant aan de volgende cumulatieve voorwaarden wordt voldaan:
a. De Klant moet gelijktijdig de Kassabon overleggen;
b. Het product dient gekocht te zijn in een vestiging van Paradigit;
c. Het product en alle accessoires daarbij en onderdelen daarvan moeten ongebruikt, compleet en onbeschadigd zijn;
d. Het product moet als nieuw in de originele en onbeschadigde verpakking zijn verpakt;
e. Een eventuele verzegeling mag niet zijn verbroken;
f. Van cartridges en toners, al dan niet bij een product, mag de verpakking niet zijn geopend.
9.2 Uitgesloten van omruilen en retourneren zijn:
a. Licentiegebonden producten;
b. Software producten;
c. Hygiėnische producten;
d. Speciaal voor u bestelde producten.
Een computer is een licentiegebonden product, of ze die zomaar terug nemen al vraag 1. Of ze producten aangekocht met een waardebon innemen in ruil voor geld weet ik niet, kan ik ook niet vinden in de AV.
pi_93933904
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Dennis101 het volgende:
De voorwaarden van Paradigit:

[..]

Een computer is een licentiegebonden product, of ze die zomaar terug nemen al vraag 1. Of ze producten aangekocht met een waardebon innemen in ruil voor geld weet ik niet, kan ik ook niet vinden in de AV.
dan doe je koop op afstand, dan mag je altijd binnen 8 dagen retourneren
Signature:
(max. 4 regels)
pi_93933942
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
alleen bij koop of afstand, bv internet koop

niet als je het direct in de winkel koopt hoor
Signature:
(max. 4 regels)
pi_93934071
[quote]Bron graag. [/quote[

Geen zin om dit op te zoeken. Kost me teveel tijd. Of je me gelooft moe tje zelf weten, maar dit is gewoon basis kennis wat iedereen behoort te weten.

Iedereen kan ELK artikel of product wat die koopt binnen 8 dagen ongebruikt terugbrengen en krijgt dan zijn geld of een waardebon terug. Het is wettelijk geregeld, dus het zal vast wel op www.wetten.nl staan.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_93934078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef TjibbeTjibsma het volgende:

[..]

dan doe je koop op afstand, dan mag je altijd binnen 8 dagen retourneren
Ik weet niet of zo'n bon ook online kan besteden, en meestal als dat wel kan wordt bij een retour het bedrag weer teruggezet op je waardebon.
pi_93934136
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

Geen zin om dit op te zoeken. Kost me teveel tijd. Of je me gelooft moe tje zelf weten, maar dit is gewoon basis kennis wat iedereen behoort te weten.

Iedereen kan ELK artikel of product wat die koopt binnen 8 dagen ongebruikt terugbrengen en krijgt dan zijn geld of een waardebon terug. Het is wettelijk geregeld, dus het zal vast wel op www.wetten.nl staan.
:')
pi_93934219
quote:

Eerder op onzin.com :') .

Een winkelier is niet eens wettelijk verplicht om een product terug te nemen . Bij koop op afstand gelden inderdaad andere regels.
pi_93934314
quote:

rofl, sukkel.... als je een uitspraak doet, zorg dan dat het klopt... :')

wat hij dus zegt klopt NIET!
Signature:
(max. 4 regels)
pi_93934338
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Eerder op onzin.com :') .

Een winkelier is niet eens wettelijk verplicht om een product terug te nemen . Bij koop op afstand gelden inderdaad andere regels.
dat dus
Signature:
(max. 4 regels)
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:03:20 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_93934676
quote:

Wat een bullshit :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_93934814
quote:
Heeft u spijt van uw aankoop (bijvoorbeeld omdat de gekochte das niet kleurt bij uw overhemd), dan is de winkelier niet verplicht het product terug te nemen. De meeste winkeliers verlenen deze gunst echter wel; u hebt vaak de mogelijkheid het product binnen een bepaalde termijn om te ruilen voor een ander product. Kunt u niets van uw gading vinden, dan krijgt u waarschijnlijk een tegoedbon. Grote winkelbedrijven gaan vaak nog verder in hun service en geven het gehele aankoopbedrag terug. Ruilen en/of terugbrengen kan alleen als het product nog ongebruikt en onbeschadigd is. Informeer altijd voordat u een product koopt, of u het terug kunt brengen en of u dan uw geld terugkrijgt.
Signature:
(max. 4 regels)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:49:30 #16
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_93945060
quote:

_O-
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:58:03 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_93945206
quote:

Haha, misschien toch wel handig om eerst even je 'feiten' te controleren voordat je grootse uitspraken als "is gewoon basis kennis wat iedereen behoort te weten" doet :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 08:59:02 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_93945226
quote:

Whehe, jij wel ja :') _O-
pi_93946279
quote:

Het is maar goed dat niet iedereen dit weet hč :)
pi_93950375
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

Hahaha ongelofelijke prutser...
pi_93953389
ls dit zo is, waarom doen alle mij bekende winkels het wel dan? Ik heb nog nooit een winkel gezien waar het niet kon.
pi_93953484
Ja leuk, die welles nietes discussie. Maar heeft iemand een echte bron voor me? ;)
pi_93953722
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd. Mij is alleen maar bekend dat een winkel dit MOET doen. Overal lees ik dit, hoor ik dit en medewerkers in winkels zeggen het ook zelfs. Het is mij nog nooit geweigerd.
Kom niet aan met service of wat dan ook, want zelfs de meest slechste winkels, die ik ken, doen dit zelfs. Die geven dan alleen wel tegoedbonnen.
Op kassa/radar en andere consumentenprogramma's hoor ik dit ook dan een winkel hiertoe gewoon verplicht is.
pi_93953952
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef plakkert- het volgende:
Ja leuk, die welles nietes discussie. Maar heeft iemand een echte bron voor me? ;)
tuurlijk
http://www.trosradar.nl/i(...)tnews[tt_news]=24145

quote:
Bertine Olij koopt in een opwelling een lamp. Als ze thuis komt, valt hij haar echter totaal tegen. De olgende dag gaat ze ermee naar de winkel om hem terug te brengen. Ze krijgt te horen dat ze haar geld niet terug kan krijgen, maar alleen een tegoedbon voor dat bedrag.

Dat wil ze niet, omdat ze in de winkel weinig ziet wat ze leuk vindt. Ze wil gewoon haar geld terug, maar heeft ze daar recht op?

Nee. Sterker nog, zelfs het geven van de tegoedbon door de winkelier is een gunst. Hij hoeft dit niet te doen. Dat je bij veel grote winkelketens wel kunt ruilen of geld terug kunt krijgen, is louter service van deze firma's. Ze zijn immers volgens de wet niks verplicht.
Signature:
(max. 4 regels)
pi_93953977
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd. Mij is alleen maar bekend dat een winkel dit MOET doen. Overal lees ik dit, hoor ik dit en medewerkers in winkels zeggen het ook zelfs. Het is mij nog nooit geweigerd.
Kom niet aan met service of wat dan ook, want zelfs de meest slechste winkels, die ik ken, doen dit zelfs. Die geven dan alleen wel tegoedbonnen.
Op kassa/radar en andere consumentenprogramma's hoor ik dit ook dan een winkel hiertoe gewoon verplicht is.
Het is gewoon basiskennis, als je in een winkel iets koopt geldt in principe koop=koop.

Voor plakkert: Bel Paradigit even op en vraag of je niet gewoon je geld kan krijgen? Lijkt me voor hun ook handiger :)
pi_93954032
en nog beter..

http://www.consuwijzer.nl(...)et_ik_dit_accepteren

quote:
Wilt u een product ruilen omdat u er spijt van hebt? Dan kan dat alleen als de verkoper dat goed vindt. De verkoper hoeft het product niet terug te nemen. Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde tijd uw spullen ruilen. Dat mag dan alleen als u ze niet gebruikt hebt en als ze niet beschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden. In dit geval mag dat dus wel.

Bij grote winkels of warenhuizen krijgt u soms uw geld terug. Dan moet u het product wel binnen een bepaalde tijd terugbrengen.

Twijfelt u of een product wel helemaal is wat u zoekt? Vraag dan van tevoren of u het kunt ruilen. En welke voorwaarden daarvoor gelden.
Signature:
(max. 4 regels)
pi_93954048
Het kan nog weleens voorkomen dat een consument zijn gekochte product om wat voor reden dan ook, komt ruilen. Bij retourneren krijgt een consument over het algemeen zijn geld niet terug, behalve als het product niet naar behoren functioneert. Om dit toe te lichten, hieronder twee voorbeelden van een consument die een product terugbrengt:

Een consument heeft spijt van het gekochte product en wil het product, dat kwalitatief nog goed is, niet meer hebben. Hij wil het retourneren.
De winkel waar hij het gekocht heeft, is de consument niets verschuldigd.
De winkel heeft het recht om het product niet retour te nemen.
Een consument heeft onlangs een product gekocht, dat niet naar behoren functioneert. Hij wil het ruilen of retourneren.
De winkel waar hij het gekocht heeft, is de consument iets verschuldigd, namelijk een goedwerkend, identiek product. Als het product op voorraad is, of binnen afzienbare tijd geleverd kan worden, geldt het recht op ruilen. De consument heeft hier recht op.
Indien het niet op voorraad is en het duurt een tijd voordat deze in de winkel is, dan mag de consument het verschuldigde bedrag in geld opeisen. De winkel(eigenaar) moet hier gehoor aan geven. Indien de winkel een waarde-/tegoedbon aanbiedt, hoeft de consument dit dus niet aan te nemen.
Natuurlijk mag de ondernemer altijd geld of tegoedbonnen voor een te ruilen product geven, dat nog in orde is. Dat is echter een gunst van de ondernemer en geen recht van de consument.

Geen bon meer
Indien de consument geen bon meer heeft, geldt een ander betaalbewijs, bijvoorbeeld een bankafschrift.

Snelle oplossing
Verwijs een klant niet door naar de fabrikant, maar zorg zelf voor een snelle oplossing. U bent het aanspreekpunt.

De volledige regels omtrent ruilen en retourneren zijn nogal complex. Op www.consuwijzer.nl vindt u ze bondig en helder uitgelegd.
pi_93955198
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Volgens jou kun je ook zeker geld dat je zelf hebt overgemaakt storneren? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:03:14 #29
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_93955350
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Geen enkele winkel MOET dit doen, ze mogen het wel doen, maar het is geen verplichting.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_93955889
En als je vakantiedagen laat uitbetalen betaal je extra belasting!
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_93956142
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
ls dit zo is, waarom doen alle mij bekende winkels het wel dan? Ik heb nog nooit een winkel gezien waar het niet kon.
Kijk eens op wetten.nl, daar staat het vast.

Maar ik denk dat TS het gewoon moet proberen op basis van dat een product moet voldoen aan wat hij er redelijkerwijs van mag verwachten. Als dat niet het geval is dan heeft hij recht op reparatie/vervanging of geld terug.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_93956163
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef De_Rikster het volgende:
En als je vakantiedagen laat uitbetalen betaal je extra belasting!
:7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2011 @ 14:25:40 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93956532
Kappen nou...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:32:00 #34
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_93956907
Ik denk niet dat paradigit er iets aan kan doen dat jouw laatste twee laptops stuk zijn gegeaan. Of je je laptop nou bij de mediamarkt, de BCC of de Wehkamp haalt maakt toch geen klap uit voor de kwaliteit van de laptop? Ze verkopen de laptops allemaal in door de producent verzegelde dozen.

Ik zou gewoon weer via paradigit kopen, blij zijn dat jij al tot twee keer toe je laptop vergoed kreeg door je verzekering en voortaan iets minder lomp omgaan met je laptops :P
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_93957736
quote:
en nog beter..

http://www.consuwijzer.nl(...)et_ik_dit_accepteren
Duidelijk, ik was altijd in de vooronderstelling dat het wel moest omdat alle winkels, die ik ken, dit doen, iedereen in mijn omgeving dit zegt en dit uitgebreid in allerlei consumentenprogrammas aan de orde kwam. Maar blijkbaar haal ik koop op afstand en koop in winkels door elkaar.
pi_93957822
quote:
Ik denk niet dat paradigit er iets aan kan doen dat jouw laatste twee laptops stuk zijn gegeaan. Of je je laptop nou bij de mediamarkt, de BCC of de Wehkamp haalt maakt toch geen klap uit voor de kwaliteit van de laptop? Ze verkopen de laptops allemaal in door de producent verzegelde dozen.

Ik zou gewoon weer via paradigit kopen, blij zijn dat jij al tot twee keer toe je laptop vergoed kreeg door je verzekering en voortaan iets minder lomp omgaan met je laptops :P
Hier heb je een punt. De winkel maakt geen ruk uit voor de kwaliteit van je laptop. De winkel is alleen een doorgeefluik. Wat je dus wel kunt doen is voortaan een fatsoenlijke laptop kopen. Kijk op internet voor onafhankelijke beoordelingen.
En ga inderdaad eens niet zo lomp om met je laptop :)
pi_93963070
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Hier heb je een punt. De winkel maakt geen ruk uit voor de kwaliteit van je laptop. De winkel is alleen een doorgeefluik. Wat je dus wel kunt doen is voortaan een fatsoenlijke laptop kopen. Kijk op internet voor onafhankelijke beoordelingen.
Ik doe er nog een schepje bovenop en gok dat TS Acer of Packard Bell laptops heeft gekocht.

De waardebrief veranderen of proberne te cashen zou niet eens hoeven, Paradigit verkoopt ook wat meer reputabele merken.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_93971966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef plakkert- het volgende:
Heb hierna contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij en we zijn tot overeenstemming gekomen om dit niet te laten repareren, maar dat ik een waardebrief zou ontvangen voor datzelfde bedrag.
Wat is de relatie van die verzekeringsmaatschappij tot Paradigit?
pi_93972054
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Maar blijkbaar haal ik koop op afstand en koop in winkels door elkaar.
En zelfs bij koop op afstand zit het anders dan jij het stelde.
pi_93995653
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat is de relatie van die verzekeringsmaatschappij tot Paradigit?
Als je bij Paradigit een verzekering afneemt gaat dat via die maatschappij.
pi_93997434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef plakkert- het volgende:

[..]

Als je bij Paradigit een verzekering afneemt gaat dat via die maatschappij.
En die maatschappij keert uit in "waardepapieren Paradigit"? Vreemd.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:20:46 #42
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_94000212
Wat staat er in de voorwaarden van de verzekering?

ff op de site van Paradigit gekeken en (er vanuit gaande dat "Paradigit Zorgeloos Genieten" hebt afgesloten) ben je inderdaad verplicht de 612 euro weer bij Paradigit te besteden.(zie artikel 7 van de voorwaarden).
So we just called him Fred
pi_94008620
quote:

_O-
pi_94030246
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

beter hou jij gewoon je mond met je onzin uitspraken. Die heb je inmiddels genoeg gedaan in dit topique.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_94038934
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Hanoying het volgende:

Ik impliceer ook niet dat Paradigit schuld aan het stuk gaan van de laptop heeft, maar dat hun service ontzettend kut is. En ik ben altijd ontzettend zuinig geweest met mijn laptops.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Ik doe er nog een schepje bovenop en gok dat TS Acer of Packard Bell laptops heeft gekocht.

De waardebrief veranderen of proberne te cashen zou niet eens hoeven, Paradigit verkoopt ook wat meer reputabele merken.
De eerste laptop was een Paradigit huismerk (barebone geval met Paradigit stickert erop) en mn tweede een Toshiba.
pi_94039999
Je hebt een zeer grote kans dat wanneer je een nieuwe laptop koopt en deze betaald met een tegoedbon dat dit ook vermeld is op de kassabon en wanneer je de laptop onaangebroken weer komt retourneren dat je vervolgens gewoon weer een tegoedbon terug krijgt.

Dus grote kans dat het niet gaat werken, en daarbij vele winkels hebben een kutbeleid wanneer het op reparaties aankomt, beter kun je van te voren bedenken waar je wel of niet koopt.
pi_94051130
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:20 schreef FredvZ het volgende:
Wat staat er in de voorwaarden van de verzekering?

ff op de site van Paradigit gekeken en (er vanuit gaande dat "Paradigit Zorgeloos Genieten" hebt afgesloten) ben je inderdaad verplicht de 612 euro weer bij Paradigit te besteden.(zie artikel 7 van de voorwaarden).
En wat als Paradigit inmiddels failliet zou zijn? Dan is TS zijn 'geld' kwijt (of blijft met een kapotte laptop zitten)? Of keert de 'verzekeringsmaatschappij' dan wel uit in euro's?
pi_94053322
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef r_one het volgende:

[..]

En wat als Paradigit inmiddels failliet zou zijn? Dan is TS zijn 'geld' kwijt (of blijft met een kapotte laptop zitten)? Of keert de 'verzekeringsmaatschappij' dan wel uit in euro's?
Zou dat niet hetzelfde zijn als met cadeaubonnen?, lijkt mij dat je dan je geld kwijt bent.
Blijft natuurlijk over of de verzekeringsmaatschappij een aparte maatschappij is, of een onderdeel van paradigit, in het eerste geval kunnen ze beiden tegelijk failliet gaan, in het tweede geval zal de verzekeringsmaatschappij wel een andere oplossing zoeken.

En heeft ts een tegoedbon gekregen t.g.v. het complete aankoopbedrag van 2,5 jaar geleden of t.w.v. de huidige waarde en afschrijvingstabel?
pi_94058681
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:21 schreef klipper het volgende:

[..]

Zou dat niet hetzelfde zijn als met cadeaubonnen?, lijkt mij dat je dan je geld kwijt bent.
Blijft natuurlijk over of de verzekeringsmaatschappij een aparte maatschappij is, of een onderdeel van paradigit, in het eerste geval kunnen ze beiden tegelijk failliet gaan, in het tweede geval zal de verzekeringsmaatschappij wel een andere oplossing zoeken.

En heeft ts een tegoedbon gekregen t.g.v. het complete aankoopbedrag van 2,5 jaar geleden of t.w.v. de huidige waarde en afschrijvingstabel?
Waardebrief is in dit geval de kosten van de eventuele reparatie (die 612 euri dus) van de laptop, aangegeven door Toshiba. (niet voor gekozen, aangezien het aankoopbedrag rond de 670 lag destijds)
  zondag 13 maart 2011 @ 19:31:25 #50
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_94059780
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef plakkert- het volgende:

[..]

Waardebrief is in dit geval de kosten van de eventuele reparatie (die 612 euri dus) van de laptop, aangegeven door Toshiba. (niet voor gekozen, aangezien het aankoopbedrag rond de 670 lag destijds)
ik volg je ff niet, je had die 612 euro in cash uitgekeerd kunnen krijgen, maar daar heb je niet voor gekozen omdat je 670 euro hebt betaald voor de laptop, 2 jaar geleden?!?
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')