Jouw geheim is dat je in de toekomst kan kijken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, nu nog even "Bewoners, er staat wat voor jullie in het Labyrint"
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
Ik zie een heel zelfverzekerde Laura, neem aan dat ze de hoogste percentage had?
Die reactie was overigens wel te verwachtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Idd die staat er best verloren bij...volgende keer op de schopstoel ermee...
49%quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
Ik zie een heel zelfverzekerde Laura, neem aan dat ze de hoogste percentage had?
kwestie van logisch nadenken hè. bedenk jij maar eens een andere reden waarom laura zo populair zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar haal je die kennis vandaan?
Heb je Maurice de Hond een representatieve peiling laten houden?
http://streams.selfip.com/secret/stream.htmlquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Tinos85 het volgende:
Iemand een link voor goede streams?
http://sstnl.web44.net/4cams/ geeft bij mij maar halve beelden
maik probeert 'm er net in te proppen, en dan: telefooooooonquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Dronken worden, friemelen onder de dekens en dan de telefoon.......
Drinkt iedereen daar eigenlijk? Laura niet geloof ik.. verder iedereen?quote:
laura lust alleen malibu colaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Drinkt iedereen daar eigenlijk? Laura niet geloof ik.. verder iedereen?
Wordt het met je onderbroek op de enkels springenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik probeert 'm er net in te proppen, en dan: telefooooooon
Zeg, lees lekker terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Day het volgende:
Geer weinigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Drinkt iedereen daar eigenlijk? Laura niet geloof ik.. verder iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |