quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
Klopt, eigenlijk al vanaf aflevering 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Ja, maar Art is de molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vanaf afl. 3 en daar ben ik trots op dat ik het zo snel goed door had.
Anna was fucking fanatiek, kun je van Art niet zeggen. Vind Art wel fijner worden de laatste afleveringen maar Horace, Pepijn, Jan en Anna waren toch de leukere kandidaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
die is vast begonnen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Waar is die kerel die dat bidkleed zou gaan eten opeens gebleven eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Als het Soundos niet is vreet ik mijn Bidkleed op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
25% kans dat ik een kankerdiner krijg
Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doetquote:
Als het een beetje een man is...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doet.
Held Xebroziusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als het een beetje een man is...
Die mag je even uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art.
Preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen.
Nee, niet de theorie, want ik weet precies wat die inhoudt. Maar hoe je, nu Soundos de verliezer blijkt te zijn, met die - tot nu toe perfect kloppende - theorie nog op Patrick als mol uitkomt.
Kijk, Art had vraag 11 en Patrick en Soundos hadden allebei vraag 20. Op basis hiervan dachten we (ja ik ook) dat Art dus de 11de afvaller zou zijn, m.a.w. de verliezende finalist. Omdat Soundos echt de Mol niet kon zijn, zou zij dus winnaar worden en was Patrick de Mol. Duidelijk.
Alleen, zo ging het niet. Soundos verloor (tot mijn stomme verbazing overigens, want ik was er zelf helemaal van overtuigd geraakt dat ze zou winnen). Dus waar staan we dan met de theorie? De 11 van Art betekende dus niet dat hij de 11de afvaller was. Veruit de meest logische verklaring is dan dat het betekent dat hij de Mol is.
20 = finalist
11 = de elfde Mol
Dat is de enige manier om deze theorie nog kloppend te krijgen m.b.t. de 3 finalisten.
Art raapte het geld weliswaar op, maar Patrick vond alle vlaggen. Dus wie is er dan meer verantwoordelijk voor het spekken van de pot?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Patrick is de mol.
Waarom zou Art als mol zijnde 1800 euro pakken. Lijkt mij dat je als mol wil dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Patrick heeft veel minder geld geregeld...en bovendien bij de vorige uitzending deed hij het slim met die bootjes, hij kreeg de vrijstelling en verprutste de opdracht..zo kreeg niemand de vrijstelling en kreeg niemand het geld dat te verdienen was met die opdracht...2 vliegen in 1 klap.
Da's een goede. Plus het feit dat hij zei dat hij als enige sowieso in de finale zit. En de Mol dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:00 schreef Argento het volgende:
Ik vind juist die hints voor Art nogal vergezocht.
Overigens was het volgens mij in aflevering 4 dat PJ de vraag stelde: "Wie is de mol?" en toen de naam van Patrick noemde met een intonatie alsof hij zn eigen vraag beantwoordde (maar in feite dus de vraag aan Patrick richtte). Iets soortgelijks gebeurde toen Patrick de vrijstelling voor de finale pakte. In de camera zei hij triomfantelijk: "ik ben..." en pauzeerde even. Gedurende die pauze hield hij de schijf die de vrijstelling symboliseert naast zijn gezicht en op die schijf staat: "de mol". Hij vervolgde met iets van "de eerste finalist" en was blij dat hij als eerste kon zeggen dat hij in de finale zat. Nou kon de mol dat al vanaf aflevering 1 zeggen, maar dat zegt hij er wijselijk niet bij.
[ afbeelding ]
Iedereen zit aan die tafel, ook Art die links vooraan zit naast, tegen de klok in, Karin, Hanna, Anna, Pepijn, Horace, Soundos, Jan, Myrianna en Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |