abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:06:05 #241
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93971827
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen

geklungel= heet
pi_93971888
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen

geklungel= heet
:?
pi_93972311
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Klopt, eigenlijk al vanaf aflevering 2.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93972463
Ik vanaf afl. 3 en daar ben ik trots op dat ik het zo snel goed door had.
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 20:37:50 #245
42184 crew  DaMart
pi_93973664
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vanaf afl. 3 en daar ben ik trots op dat ik het zo snel goed door had.
Ja, maar Art is de mol :P.

Ik heb vanmiddag niet kunnen luisteren, was er nog een hint op de radio?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:06:10 #246
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93975418
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

geklungel= heet
Anna was fucking fanatiek, kun je van Art niet zeggen. Vind Art wel fijner worden de laatste afleveringen maar Horace, Pepijn, Jan en Anna waren toch de leukere kandidaten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93976899
Over wat er in de pot zit... Er mist sowieso toch nog 400 euro waarvan men dacht dat die met Anna meegegaan waren?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:37:57 #248
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93977274
Waar is die kerel die dat bidkleed zou gaan eten opeens gebleven eigenlijk? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93977476
Art was zeer consistent als mol. Zeer opvallend alleen dus bagger. En door de theorie ben ik er toch bang voor dat hij het is.

Toch blijf ik stug bij mijn mol Patrick.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:41:27 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93977492
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Waar is die kerel die dat bidkleed zou gaan eten opeens gebleven eigenlijk? :P
die is vast begonnen denk ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:42:38 #251
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93977554
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Als het Soundos niet is vreet ik mijn Bidkleed op.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreet :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:

[..]

Alleen als soundos NIET de mol is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:

[..]

25% kans dat ik een kankerdiner krijg
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:45:26 #252
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_93977729
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doet ;(.

Overigens, de blog is weer online!

http://frontpage.fok.nl/s(...)l-aflevering-10.html
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:46:26 #253
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_93977791
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doet ;(.
Als het een beetje een man is... (8>
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:47:48 #254
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_93977875
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als het een beetje een man is... (8>
Held Xebrozius _O_
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:48:18 #255
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_93977894
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:

Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art.
Die mag je even uitleggen.
Nee, niet de theorie, want ik weet precies wat die inhoudt. Maar hoe je, nu Soundos de verliezer blijkt te zijn, met die - tot nu toe perfect kloppende - theorie nog op Patrick als mol uitkomt.

Kijk, Art had vraag 11 en Patrick en Soundos hadden allebei vraag 20. Op basis hiervan dachten we (ja ik ook) dat Art dus de 11de afvaller zou zijn, m.a.w. de verliezende finalist. Omdat Soundos echt de Mol niet kon zijn, zou zij dus winnaar worden en was Patrick de Mol. Duidelijk.

Alleen, zo ging het niet. Soundos verloor (tot mijn stomme verbazing overigens, want ik was er zelf helemaal van overtuigd geraakt dat ze zou winnen). Dus waar staan we dan met de theorie? De 11 van Art betekende dus niet dat hij de 11de afvaller was. Veruit de meest logische verklaring is dan dat het betekent dat hij de Mol is.
20 = finalist
11 = de elfde Mol
Dat is de enige manier om deze theorie nog kloppend te krijgen m.b.t. de 3 finalisten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_93978068
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Jane het volgende:

[..]

Die mag je even uitleggen.
Nee, niet de theorie, want ik weet precies wat die inhoudt. Maar hoe je, nu Soundos de verliezer blijkt te zijn, met die - tot nu toe perfect kloppende - theorie nog op Patrick als mol uitkomt.

Kijk, Art had vraag 11 en Patrick en Soundos hadden allebei vraag 20. Op basis hiervan dachten we (ja ik ook) dat Art dus de 11de afvaller zou zijn, m.a.w. de verliezende finalist. Omdat Soundos echt de Mol niet kon zijn, zou zij dus winnaar worden en was Patrick de Mol. Duidelijk.

Alleen, zo ging het niet. Soundos verloor (tot mijn stomme verbazing overigens, want ik was er zelf helemaal van overtuigd geraakt dat ze zou winnen). Dus waar staan we dan met de theorie? De 11 van Art betekende dus niet dat hij de 11de afvaller was. Veruit de meest logische verklaring is dan dat het betekent dat hij de Mol is.
20 = finalist
11 = de elfde Mol
Dat is de enige manier om deze theorie nog kloppend te krijgen m.b.t. de 3 finalisten.
Precies ;(..
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:54:07 #257
1986 Jane
pi_93978242
Overigens, met '11de afvaller' hierboven, bedoel ik natuurlijk 'de afvaller in aflevering 11' (of gewoon 'de laatste afvaller'). :')

Beetje moeilijk met 10 deelnemers, anders. B-)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:18:10 #258
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93983042
Of 20=finalist en 11=11e winnaar. :P

Of er is nog ergens iets gebeurd wat gewoon niemand heeft opgemerkt, ze zullen de finale wel net iets moeilijker gemaakt hebben om te interpreteren. Het is niet zoals het eerste seizoen waarbij je mooi het hele rijtje in de intro af kon lopen en zo alles al kon weten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93983255
11 kan ook de 11e mol zijn. Patrick had dan de vraag goed beantwoord.

Aan de afvaltheorie hebben we (gelukkig) echt helemaal niks in de finale. :) Hij is met het grootste gemak om te buigen naar zowel Art als Patrick.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_93983951
Tsja, sinds de aflevering met de bussen ('iets is wat het lijkt') zitten we op Art. De naam Diana die twee keer vol in beeld kwam. Diana, de Romeinse godin van de jacht, en haar Griekse tegenhangster Artemis.. Vanaf toen dus gedacht dat Art 'em is ;-) Zeker toen Art een paar afleveringen later nog de verwijzing maakte naar Griekse mythologie.

Maar nog een weekje wachten en dan weten we het zeker :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:35:48 #261
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_93983963
Hebben art en Patrick niet heel veel dingen samen gedaan? In t zelfde team etc. Dus als je op een van de 2 zat, dat je behoorlijk wat vragen goed had, ongeacht wie de mol is?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_93987767
Patrick is de mol.
Waarom zou Art als mol zijnde 1800 euro pakken. Lijkt mij dat je als mol wil dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Patrick heeft veel minder geld geregeld...en bovendien bij de vorige uitzending deed hij het slim met die bootjes, hij kreeg de vrijstelling en verprutste de opdracht..zo kreeg niemand de vrijstelling en kreeg niemand het geld dat te verdienen was met die opdracht...2 vliegen in 1 klap.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:09:09 #263
1986 Jane
pi_93989301
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Patrick is de mol.
Waarom zou Art als mol zijnde 1800 euro pakken. Lijkt mij dat je als mol wil dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Patrick heeft veel minder geld geregeld...en bovendien bij de vorige uitzending deed hij het slim met die bootjes, hij kreeg de vrijstelling en verprutste de opdracht..zo kreeg niemand de vrijstelling en kreeg niemand het geld dat te verdienen was met die opdracht...2 vliegen in 1 klap.
Art raapte het geld weliswaar op, maar Patrick vond alle vlaggen. Dus wie is er dan meer verantwoordelijk voor het spekken van de pot?
En als Patrick de Mol is, dan was die hele bootjesopdracht bij voorbaat al niet te halen. Meer een 'Toneelstuk voor 1 Mol', dus of dat nou 'slim' te noemen is?

De allergrootste en mooiste hint naar Patrick zit trouwens in aflevering 4, bij de molboekjesopdracht, waarbij je (door montage) PJ hoort zeggen "Wie is de Mol?.... Patrick....Dat is goed!"
Op de plek waar ik de 2e puntjes heb gezet, hoor je Patrick geen antwoord op de vraag "Wie is de Mol?" geven. Je hoort alleen een stukje uit de biecht van Pepijn waarin die zegt dat Patrick en hij allebei Karin verdenken. In je hoofd denk je dan dat Patrick ook "Karin" heeft geantwoord, maar je hoort het hem niet zeggen. Die montage zorgt er dus voor dat als je alleen naar PJ luistert en Pepijn ff wegdenkt, hij in feite zegt dat Patrick de Mol is.

Dit is gelijk ook de enige mooie sluitende hint richting Patrick, imho. De rest vind ik allemaal veel te vergezocht en/of veel te gekunsteld. Richting Art zijn er meer sluitende, niet te vergezochte hints.
pi_93992361
Ik vind juist die hints voor Art nogal vergezocht.

Overigens was het volgens mij in aflevering 4 dat PJ de vraag stelde: "Wie is de mol?" en toen de naam van Patrick noemde met een intonatie alsof hij zn eigen vraag beantwoordde (maar in feite dus de vraag aan Patrick richtte). Iets soortgelijks gebeurde toen Patrick de vrijstelling voor de finale pakte. In de camera zei hij triomfantelijk: "ik ben..." en pauzeerde even. Gedurende die pauze hield hij de schijf die de vrijstelling symboliseert naast zijn gezicht en op die schijf staat: "de mol". Hij vervolgde met iets van "de eerste finalist" en was blij dat hij als eerste kon zeggen dat hij in de finale zat. Nou kon de mol dat al vanaf aflevering 1 zeggen, maar dat zegt hij er wijselijk niet bij.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_93994687
Ik zit vanaf aflevering 1 op Patrick en ik heb nog nooit de juiste mol geraden. :')

Is dit seizoen zo slecht of had ik het snel door?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:01:26 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93994844
Ik vind het feit dat de letters op de vrijstelling goed te lezen zijn eigenlijk wel een duidelijke hint. Daar is over nagedacht duidelijk.
Naar aanleiding van Patricks opmerking dat kathedralen een thema zijn deze serie nog gegoogeld op Kathedraal in combi met 3 en 11 het enige dat ik vond was een prediker tekst 3:11 voor alles is een tijd. :D
Zal wel niks zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93995349
Alles zegt mij dat Patrick in principe de mol zou moeten zijn, maar op basis van de Jordi-theorie neig ik toch naar Art. Van de drie finalisten hebben Soundos en Patrick nummer 20, Art heeft nummer 11. Zowel de verliezer als de winnaar beantwoorden de vraag "Wie is de mol?". Soundos beantwoordt die fout, Patrick goed. Op basis van deze theorie had Art de verliezer moeten zijn. Nu hij dat niet blijkt te zijn, moet hij wel de mol zijn. Dat kan niet anders.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_93997922
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:00 schreef Argento het volgende:
Ik vind juist die hints voor Art nogal vergezocht.

Overigens was het volgens mij in aflevering 4 dat PJ de vraag stelde: "Wie is de mol?" en toen de naam van Patrick noemde met een intonatie alsof hij zn eigen vraag beantwoordde (maar in feite dus de vraag aan Patrick richtte). Iets soortgelijks gebeurde toen Patrick de vrijstelling voor de finale pakte. In de camera zei hij triomfantelijk: "ik ben..." en pauzeerde even. Gedurende die pauze hield hij de schijf die de vrijstelling symboliseert naast zijn gezicht en op die schijf staat: "de mol". Hij vervolgde met iets van "de eerste finalist" en was blij dat hij als eerste kon zeggen dat hij in de finale zat. Nou kon de mol dat al vanaf aflevering 1 zeggen, maar dat zegt hij er wijselijk niet bij.

[ afbeelding ]
Da's een goede. Plus het feit dat hij zei dat hij als enige sowieso in de finale zit. En de Mol dan?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:10:10 #269
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93998018
Art en Patrick hebben toch bij elkaar in bed gelegen? Volgens mij heeft Patrick dan gewoon subtiel in zijn oor liggen fluisteren 'hee ik ben de mol, ik laat jou winnen door dit te vertellen, gun mij dan ook iets van de pot'. Ja, absoluut. Dat is zo intiem, de camera's zijn daar 's nachts niet bij hoor.
pi_94000460
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Iedereen zit aan die tafel, ook Art die links vooraan zit naast, tegen de klok in, Karin, Hanna, Anna, Pepijn, Horace, Soundos, Jan, Myrianna en Patrick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')