Net nog FF Libië op AJE, iets met NATO.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Michael-H het volgende:
Met alle respect aan die lui in Japan, maar dit is de ideale gelegenheid voor ome Fi om zijn volk een stilletjes uit te moorden. Zeker nu de nieuwszenders zich op Azië heeft gestort.
Zijn dat overgelopen militairen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef sunny16947 het volgende:
Het viel me op dat er emblemen op de overalls zijn verwijderd in vergelijking met eerdere foto's. Is dat normaal?
Ik bedoel de nederlandse militairen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn dat overgelopen militairen?
Daar zijn West-Europeanen een stuk minder gevoelig voor dan arabieren.quote:
Qua kleur niet en qua aardigheid ook helemaal niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
Die Saif doet me erg denken aan Rob Kamphues.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Journalisten gaan echt niet allemaal naar Japan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Michael-H het volgende:
Met alle respect aan die lui in Japan, maar dit is de ideale gelegenheid voor ome Fi om zijn volk een stilletjes uit te moorden. Zeker nu de nieuwszenders zich op Azië heeft gestort.
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Qua kleur niet en qua aardigheid ook helemaal niet.
Dat is niet mijn schuld, ik ben niet de (internationale) media.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jawel, of was je al die jaren geregeld met je hoofd bij Libië?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jawel, of was je al die jaren geregeld met je hoofd bij Libië?
We zijn welbewust gemanipuleerd en voorgelogen.quote:http://www.guardian.co.uk(...)daffi-pr?INTCMP=SRCH
Revelations about a campaign launched by a consultancy firm in Massachusetts to improve the public image of Muammar Gaddafi around the world have highlighted the ethical problems that arise when the distinction between lobbying and academia becomes blurred.
Ze blijven wel volhouden, helden. Zelfde verhaal als Zawya.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef yavanna het volgende:
HalaGorani
Latest from Ben Wedeman: rebel positions in nearly deserted city of Ras Lanuf are now under heavy bombardment by Gadhafi forces
Gelukkig is verder alles rustigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Zelfs op staatstv libie , bloed aan de muur.........
http://feb17.info/general(...)-state-tv-broadcast/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |