Ja maar dat moet ergens mee beginnen! En dat gaat dus heel heel langzaam. Of ik moet me vergissen en er is al besloten dat 'we' gaan uitzitten tot deze slachting is afgelopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:52 schreef svann het volgende:
WTF heb je er aan om tegen zo'n stinkend rijke ontspoorde bloedvergieter alleen maar een vingertje op te heffen?
Er zijn toch wel beperkte effectieve acties denkbaar zonder dat het de kant van een Irak-interventie op gaat?
Slachtingen lopen nooit af, ze worden alleen maar uitgesteld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ergens mee beginnen! En dat gaat dus heel heel langzaam. Of ik moet me vergissen en er is al besloten dat 'we' gaan uitzitten tot deze slachting is afgelopen.
quote:Published Date: 12 March 2011
By Maria Golovnina
Colonel Muammar al-Gaddafi's troops have recaptured a key city near Tripoli after days of fierce fighting with rebels. The battle for Zawiya had emerged as a key test of the regime's ability to maintain its hold on the Libyan capital and surrounding areas.
The government had claimed victory on Wednesday, but the rebels who are seeking to overthrow Col Gaddafi said fighting was continuing. However, journalists brought into the city yesterday found that the main square, which had been the centre of resistance, was clearly in government control. Tanks manned by Gaddafi loyalists were stationed in the middle of the square and supporters were rallying in the area. A nearby mosque has been destroyed.
Rebels were reportedly holding out in parts of the strategic oil port of Ras Lanouf after fierce fighting with Gaddafi loyalists in central Libya. Col Gaddafi's forces took the residential part of Ras Lanouf in Thursday's battles, but rebels continue to hold the port's industrial areas and oil facilities.
Four people who died in the fighting, and more than 40 who were wounded, were brought to Ajdabiya hospital.
Zawiya also wore the scars of war. Several buildings were scorched., while large green and white cloths were draped over the ruins of others. A hotel that was the rebel command centre was reduced to rubble. The main square, which the rebels called Martyrs' Square, had changed hands twice on Wednesday as Zawiya became the focus of fighting in Libya.
Residents described scenes of carnage, with women and children among the dead, but by yesterday the city was calm, with government troops seemingly in control. Some 200 loyalists waved green flags, danced and chanted: "I love Gaddafi, I love Gaddafi."
The journalists were invited to walk around on the main square but not to venture beyond it. The rest of the city centre was deserted, but for army checkpoints and charred vehicles.
Meanwhile, UN officials say they have received reports that child soldiers are being recruited to fight for Col Gaddafi's forces - which would be a war crime. Unicef spokeswoman Marixie Mercado said there was "a serious concern" that child soldiers are among the mercenaries that Col Gaddafi is hiring.
Ghaddafi kan ook niet meer blijven. Hij wordt niet meer erkent als leider, hij heeft oorlogsmisdaden begaan. Hij gaat dood, weg of Libië wordt een soort N-Korea.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef jamesstewart het volgende:
Gaddafi is niet te verslaan zonder hulp van de buiten wereld. En ook als b.v. Amerika zich ermee bemoeid, kan het een bloedige strijd worden. Ik denk dat Iran dan ook op de een of andere manier zal reageren na zijn bedreigingen, want de regering daar is ook niet 100%. We zullen wel zien.
The situation is fluïd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Zijn er ook berichten van de rebellen waarin dat bevestigd word? Ik lees dat meerdere steden nu in de handen van Ghadaffi zijn, zoals Brega, Ras Lanuf en Zawiya... Maar krijg niet veel bevestiging ervan.
In het ideale geval vallen de troepen van Ghaddafi in een val. Maar ik weet niet hoe veel wapens en organisatie de oppositie heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dat is ook een manier om het te omschrijven![]()
Vooralsnog ga ik er dan maar vanuit dat Ghadaffi liegt, net als voorheen. Hopelijk zijn die gebieden niet helemaal onder controle van Ghadaffi.
Dat vond ik goed om te horen ja, dat de EU Gadaffi niet meer als leider erkent. Eindelijk eens wat ruggegraat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ghaddafi kan ook niet meer blijven. Hij wordt niet meer erkent als leider, hij heeft oorlogsmisdaden begaan. Hij gaat dood, weg of Libië wordt een soort N-Korea.
Niks gezien, maar ik was gisteravond met een andere hobby bezig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Niet genoeg. Ik zou ze wel willen helpen, maar heb weinig meer liggen dan broodmessen, plantenspuiten, waterpistolen, waterballonnen en byte-x![]()
Laten we een inzamelingsactie houden voorafgaand aan de ramp in Japan. Houden we eerst de actie "wapens voor Libië", zijn vast nog wel mensen die van hun guns af willen![]()
Nog steeds geen woord van Houda?
Nee, ik las eerder dat er weer wel internet zou zijn in Benghazi maar kon er niks over terugvinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nog steeds geen woord van Houda?
Foto's als deze doen me eigenlijk nog meer inzien watvoor een mooi land het eigenlijk is. Er zijn ook veel Romeinse ruines enzo. Zo zonde dat er altijd zo'n gek als Daffi aan het roer heeft gestaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef MangoTree het volgende:
[ afbeelding ]
Here is the entrance to the old city of Ghadames. It is beautiful and intoxicating, but people are forbidden to live there. Ghaddafi evacuated the city at gunpoint and forced everyone into modern concrete block housing.
[ afbeelding ]
This is what the inside of a traditional Ghadames house looks like. A family still owns and keeps up this house as a showpiece, but they are no longer allowed to live in it. Imagine being forced out of your own house by the state and shepherded into a concrete compound.
[ afbeelding ]
Somehow Ghaddafi was persuaded to allow one single café to set up shop in the old city .This is what Ghadames would look like if it were allowed to live, if the indigenous Berber culture were not being erased by the regime.
link (2004)
Heeft het volk niet hetzelfde probleem? Al moet ik wel zeggen - dat Daffi niet meer als leider wordt erkend door steeds meer partijen is een steun in de rug van de oppositiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef rakotto het volgende:
Mijn voorspelling:
Het gaat maximaal 2 weken duren en de overwinning zal voor het volk zijn.Op een gegeven moment raakt hij door zijn ammunitie heen.
Dan wordt het een brawl.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heeft het volk niet hetzelfde probleem? Al moet ik wel zeggen - dat Daffi niet meer als leider wordt erkend door steeds meer partijen is een steun in de rug van de oppositie
Zo jammer dat lied op het einde.quote:
De rebellen zijn net zo gewelddadig als de overheid. De enige reden dat zij niet ook luchtbombardementen uitvoeren is dat ze geen vliegtuigen hebben.quote:
Genoeg Libiërs die hem als leider erkennen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wordt niet meer erkent als leider,
De revolutie begon met vreedzame demonstraties. Ghaddafi heeft er voor gekozen er een burgeroorlog van te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
De rebellen zijn net zo gewelddadig als de overheid.
Kijk de linkse communist bang zijn dat mede-communist Gadaffi wordt afgeschoten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
De rebellen zijn net zo gewelddadig als de overheid. De enige reden dat zij niet ook luchtbombardementen uitvoeren is dat ze geen vliegtuigen hebben.
Ik vind het dan ook maar niets dat Frankrijk een groep gewapende rebellen als legitieme overheid erkent.
Absoluut. Terugschieten is geweld gebruiken, maar ze zijn niet zo bloeddorstig zoals ze overkomen. Heb het gevoel dat de oppostie geen kant meer op kan. Stoppen heeft geen zin, en doorschieten ook niet. Heel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Er zijn al ruim een week nu, en in meerdere steden luchtaanvallen uitgevoerd tegen de rebellen. Heb je dan als rebel niet ook een zeker recht om eens terug te willen schieten? Als Ghadaffi vreedzaam protest had toegestaan was er minder aan de hand geweest.
Met een pistool op hun hoofd zeker?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Genoeg Libiërs die hem als leider erkennen.
Wat denk je dat er gebeurd als Ghaddafi wint? Dan drinken ze een kop thee en gaan lief samenleven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:17 schreef Lagrinta het volgende:
Blijf het apart vinden. Sinds een week of zo wordt de oppositie rebellen genoemd. Men is echt heel fanatiek om te winnen, maar ze zijn blind voor de waarheid. Men is ook wanhopig en voelt dat ze niks meer te verliezen hebben.
Geen idee. Daarnaast moeten die pistolen ook vastgehouden worden. Khaddafi heeft genoeg macht, krijgt genoeg macht om de helft van het land onder controle te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een pistool op hun hoofd zeker?
Nee, maar hij kan niet iedeeen afslachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als Ghaddafi wint? Dan drinken ze een kop thee en gaan lief samenleven?
Sommigen wel sommigen hebben het ook beter gehad dan anderen onder Gaddafi. Kwestie van afwegingen maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als de opstandelingen winnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als Ghaddafi wint? Dan drinken ze een kop thee en gaan lief samenleven?
Hopelijk komt er dan een parlementaire democratie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als de opstandelingen winnen?
En gratis snoep.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan een parlementaire democratie.
wat gebeurt er als hij weg isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef Dance99Vv het volgende:
AlmanaraMedia Report from #SkyNews showing those who got 500 dinars for each Family book -- #Libya -- via @youtube
21 minutes ago via web
Dan kan de bevolking niet meer door Ghaddafi gemarteld en uitgeknepen worden. En de bevolking blijft net zo lang zeuren tot ze een normaal "regime" hebben, net zoals ze in Egypte blijven demonstreren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als de opstandelingen winnen?
Aannemelijker dan gratis snoep.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
En gratis snoep.
Maar hoe aannemelijk is dat?
Wow. Rare maar mooie foto.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:52 schreef MangoTree het volgende:
michabruinvels Impressive work by Michael Christopher Brown on Libya with Hipstamatic (via FB)
Michael Christopher Brown - mcbphotos.com
[ afbeelding ]
meer
Terugschieten is iets anders dan steden in beslag nemen en je eigen regering uitroepen. Wat de rebellen nu doen is geen zelfverdediging; ze openen actief de aanval op steden om ze in hun macht te krijgen. Het mag dan begonnen zijn als vreedzame demonstraties, op dit moment zijn beide partijen even fout bezig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Er zijn al ruim een week nu, en in meerdere steden luchtaanvallen uitgevoerd tegen de rebellen. Heb je dan als rebel niet ook een zeker recht om eens terug te willen schieten? Als Ghadaffi vreedzaam protest had toegestaan was er minder aan de hand geweest.
Je kan toch niet vredig blijven demonstreren als ze je met luchtafweer beschieten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Terugschieten is iets anders dan steden in beslag nemen en je eigen regering uitroepen. Wat de rebellen nu doen is geen zelfverdediging; ze openen actief de aanval op steden om ze in hun macht te krijgen. Het mag dan begonnen zijn als vreedzame demonstraties, op dit moment zijn beide partijen even fout bezig.
Het is heus wel mogelijk om vreedzaam protest te blijven voeren, ondanks dat de overheid met geweld reageert. Zie Oost-Duitsland. De Libische rebellen hebben er echter voor gekozen om in het offensief te gaan en een actieve burgeroorlog te voeren. Daarmee zijn ze geen haar beter dan het regime waartegen ze vechten.
Inderdaad, op een gegeven moment kun je beter naar ze toegaan en zorgen dat ze je niet meer kunnen beschieten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch niet vredig blijven demonstreren als ze je met luchtafweer beschieten?
QFTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De demonstraties begonnen vreedzaam, het is Ghaddafi die er een burgeroorlog van maakt.
Kan je die speech van Said van gisteren aanpassen? Hij deed ook zo zielig over al dat geweld tegen zijn leger. Misschien kan zijn hoofd vervangen voor de UI van LinkseFrieseVegetarier ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kon het niet laten om hem bespottelijk te maken:
Hij doet me gewoon echt denken aan zo'n PIMP. Met een paraplu en zo'n karretje. Ik kan er niks aan doen.
Saif bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je die speech van Said van gisteren aanpassen? Hij deed ook zo zielig over al dat geweld tegen zijn leger. Misschien kan zijn hoofd vervangen voor de UI van LinkseFrieseVegetarier ?
Als ie daar al blij mee is heeft ie verder blijkbaar weinig reden om te lachen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Saif bedoel je denk ik?Gewoon een groen blokje op zijn hoofd. Denk dat dat wat te moeilijk is.
Waar ik ook om moest lachen was toen Saif vertelde dat de Nederlanders werden vrijgelaten. En dat toen die zei dat ze de helicopter hielden dat 'ie toen zo'n lachje op z'n gezicht kreeg. Echt prachtig.
Kijk maar:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ie daar al blij mee is heeft ie verder blijkbaar weinig reden om te lachen.
Whahahaha, hij voelde zich echt even tof zeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kijk maar:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)airen-komen-vrij.xml
Ik moest echt lachen haha!
Hoop dat ze zich nu niet als helden gaan gedragen, want dat zijn ze niet. Ze hebben heel hard gefaald en hebben mazzel dat het met een sisser afloopt. Dus ook even aan Beatrix: ze verdienen geen lintje!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:56 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Er is nu een persconferentie op nederland 1 met de 3 militairen.
Wat een onzin. Net of die soldaten het reddingsplan hebben uitgedacht / beslissing hebben genomen om het plan uit te voeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hoop dat ze zich nu niet als helden gaan gedragen, want dat zijn ze niet. Ze hebben heel hard gefaald en hebben mazzel dat het met een sisser afloopt. Dus ook even aan Beatrix: ze verdienen geen lintje!
Nee, maar ze hebben het wel zonder succes uitgevoerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net of die soldaten het reddingsplan hebben uitgedacht.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het wel zonder succes uitgevoerd.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:00 schreef Toad het volgende:
[..].
Dat valt hun ernstig aan te rekenen ja. Jeetje zeg.
Een held ben je wmb niet omdat je wel of niet faalt, maar omdat je een gevaarlijke situatie in gaat voor andere mensen hun welzijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het wel zonder succes uitgevoerd.
Zo kun je het ook bekijken en daar zit ook een kern van waarheid in. Maar bedenk wel: het is ook hun taak. Ze krijgen er goed voor betaald. Dus het is ook niet spontaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een held ben je wmb niet omdat je wel of niet faalt, maar omdat je een gevaarlijke situatie in gaat voor andere mensen hun welzijn.
Dat blondje heeft anders zelf ook weinig te vertellen. Ze hadden net zo goed die van Uhm daar alleen neer kunnen zetten.quote:
Ze gebruiken beide geweld, ze proberen beide steden in beslag te nemen, ze spiegelen beide zaken anders voor dan ze zijn (qua steden die ze zgn. veroverd hebben, qua aantallen strijders en doden) en ze hebben beide laten zien bereidwillig te zijn buitenlandse militairen vast te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, volgens mij blijkt uit alles dat ze vooralsnog toch wel een paar haartjes beter zijn dan de regering.
De Oost-Duitse bevolking werd ook beschoten maar bleef toch vreedzaam demonstreren. Het was een geweldloze demonstratie in Leipzig die het Oost-Duitse regime ten val bracht. Bovendien is er, zoals ik al zei, een verschil tussen terugschieten uit zelfverdediging enerzijds en het veroveren van steden en je eigen regering uitroepen anderzijds.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch niet vredig blijven demonstreren als ze je met luchtafweer beschieten?
De rebellen begonnen door Benghazi in te nemen. Daarmee maakten ze de weg vrij voor een burgeroorlog. In Egypte gingen de betogers met meer dan een miljoen mensen de straat op, maar nooit hebben ze geclaimd Caïro te besturen. Dat is het verschil tussen de oprechte demonstranten in Egypte en het gewelddadige rebellentuig in Libië.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De demonstraties begonnen vreedzaam, het is Ghaddafi die er een burgeroorlog van maakt.
Inderdaad... Wat je ook goed kon zien op de beelden van toen de thugs de demonstranten aanviel was dat de demonstranten echt geen geweld wilden gebruiken. Je ziet ze met hun handen zwaaien van: gebruik geen geweld. Maar op een gegeven moment moet je gewoon terugvechten want anders is het gedaan met je + met de hele revolutie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je liegt. In Benghazi waren het vreedzame demonstranten die vanuit een legerbasis werden beschoten, daarna hebben ze (met bulldozers) de basis ingenomen. Daarna waren ze pas bewapend. Het was zelfverdediging. Ghaddafi begon met buitengewoon veel geweld, waaronder troepen moordende huurlingen.
Het is een revolutie. Ghaddafi maakt er een burgeroorlog van.
In Egypte verdedigden ze zichzelf ook tegen Mubaraks Thugs. Het regime bepaald het geweldsniveau.
Precies. LinkseFries zoekt een excuus om niet in te hoeven grijpen terwijl Ghaddafi zijn bevolking uit moord. Hij gebruikt precies dezelfde taal als Saif.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad... Wat je ook goed kon zien op de beelden van toen de thugs de demonstranten aanviel was dat de demonstranten echt geen geweld wilden gebruiken. Je ziet ze met hun handen zwaaien van: gebruik geen geweld. Maar op een gegeven moment moet je gewoon terugvechten want anders is het gedaan met je + met de hele revolutie.
En het is logisch dat de 'rebellen' zich hebben bewapend, want Khaddafi's leger die stuurt gewoon zijn elite leger + huurlingen op ze af. En wat ik al zei: je moet je gewoon verdedigen anders is het gedaan.
Misschien is het Saif undercoverquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. LinkseFries zoekt een excuus om niet in te hoeven grijpen terwijl Ghaddafi zijn bevolking uit moord. Hij gebruikt precies dezelfde taal als Saif.
En op nu.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef sunny16947 het volgende:
BBC Arabic: Arab Foreign Ministers meeting in Cairo agree to call for a no-fly zone over #Libya
Dan zal het er helaas wel van komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef sunny16947 het volgende:
BBC Arabic: Arab Foreign Ministers meeting in Cairo agree to call for a no-fly zone over #Libya
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat mensen via Fok! de publieke opinie proberen te manipuleren. Alleen al al die Trolls de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Misschien is het Saif undercoverWe kunnen natuurlijk zat redenen bedenken om niet de oppositie te helpen... Als je lang genoeg naar Muammar en Saif luistert, dan heb je genoeg argumenten. Dat het geen kloppende argumenten zijn is dan voor sommigen slechts bijzaak.
Ik zou graag actie zien, liever vandaag dan morgen.
Helaas? Waarom vind je het jammer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan zal het er helaas wel van komen.
Ja, al dat geweld in de 80 jarige oorlog. Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:27 schreef Dance99Vv het volgende:
die fries vergeet zeker hoe ze bij/ onder nederland zijn gekomen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
AJA: Gadaffi stuurt zijn piloten zonder parachute de lucht in
Dat zou echt een tweet kunnen zijn van gpdMiddleEastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
AJA: Gadaffi stuurt zijn piloten zonder parachute de lucht in
Ja, ik vind het een zeer onverstandige zet, dus ik vind het in zoverre jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Helaas? Waarom vind je het jammer?
Dat is hartstikke goed!
Dat kun je vinden ja. Maar licht je mening dan even bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een zeer onverstandige zet.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een zeer onverstandige zet, dus ik vind het in zoverre jammer.
Goeie zaak. Hoop dat Rusland en China het niet saboteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:34 schreef shomila het volgende:
feb17voices Feb 17 voices
AJE: Arab League asks UN Security Council to declare No Fly Zone. Yemen, Syria, Algeria disagree. #Libya #Feb17
1 minute ago
Rusland gaf al aan dat ze het niet wilden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie zaak. Hoop dat Rusland en China het niet saboteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |