ik zit met dit hoofd voor de TV:quote:
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zegt ie toch niet?
als zijn baas zegt dat ie op een bepaalde tijd is en dat is aan de kineren beloofd, dan is het toch logisch dat dat niet zo tof is?
Ook dat inderdaad. Ik werk maar tot 7 uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als je bepaalde uren hebt waarop je werkt, natuurlijk
Maar die verantwoordelijkheid wordt wel bij hem gelegd door de ouders toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??
het is sneu voor die kinderen.. maar dat is toch de verantwoordelijkheid van die ouders.. niet van stu?
Nee, dat wilde hij dus niet begrijpen. Hij dacht dat het allemaal om mij draaide en was verbaasd te horen dat zijn kinderen dat vervelend vinden. Hij zei dat hij zijn eigen ouders nooit zag. Tsja, dat is heel vervelend maar natuurlijk willen de kinderen hun pappie of mammie zien als dat is beloofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en begrijpt hij dan ook dat hij zijn kindern ermee heeft en niet jou?
Ja, maar ik heb dan toch de huilende kinderen die overstuur zijn? Dat is toch gewoon niet nodig en niet fair naar de kinderen toe? Al zuipen ze zichzelf elke avond half dood in de kroeg dan kan mij dat niets schelen. Maar beloof dan ook niets aan je kinderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??
het is sneu voor die kinderen.. maar dat is toch de verantwoordelijkheid van die ouders.. niet van stu?
Speel ze Muckquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
aaaaanyway, ik ging een halfuur geleden een spelletje doen
Veel plezier Muckquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
aaaaanyway, ik ging een halfuur geleden een spelletje doen
de verantwoordelijkheid om pappie en mammie te zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar die verantwoordelijkheid wordt wel bij hem gelegd door de ouders toch?
Maar dan is het nog steeds onjuist als je dan aan de kinderen beloofd dat jij ze vanavond naar bed brengt en je komt dan niet opdagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de verantwoordelijkheid om pappie en mammie te zijn?
alleen pappie en mammie kunnen dat zijn.. Stu niet..
iedereen voedt z'n kinderen op een andere manier op..
als ik straks kids heb zal ik ook weinig tijd voor ze hebben maar dat zal nooit betekenen dat ik minder van ze houd ofzo
Zijn de kinderen wel leuk? Of zijn het van die irritante rotkindjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Nou goed, dat was dus weer een 'ervaring'![]()
En nu blij zijn omdat het weekend is
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Ik ben overigens ook weer weg... ik ga lekker douchen en naar bed
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Oeh, lekker, dat ga ik ook maar niet al te laat doen vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Ik las wat andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, even in WIDM-topics gespamd... ik sta even een weekje bovenaan de prono.
en dan is het nog steeds onjuist dat JIJ daar boos over wordt tegenover je werkgever..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds onjuist als je dan aan de kinderen beloofd dat jij ze vanavond naar bed brengt en je komt dan niet opdagen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las wat andersEn nee, daar is mijn hart niet van vol
wat is 'weinig tijd' dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de verantwoordelijkheid om pappie en mammie te zijn?
alleen pappie en mammie kunnen dat zijn.. Stu niet..
iedereen voedt z'n kinderen op een andere manier op..
als ik straks kids heb zal ik ook weinig tijd voor ze hebben maar dat zal nooit betekenen dat ik minder van ze houd ofzo
stroomt je mond er wel van over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bedoelt iets omtrent het laatste woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ehm, het zijn niet mijn favoriete kinderen maar ik vind het vooral zielig hoe er met hun wordt omgegaan. Er wordt vooral door vaders van alles beloofd (ik breng je naar bed, we gaan film kijken, ik breng je naar school) en dat doet hij dan niet. Dat vind ik gewoon zielig en irritantquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn de kinderen wel leuk? Of zijn het van die irritante rotkindjes?
Wie stopt dat nou in z'n mondquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
stroomt je mond er wel van over?
Andere lichaamsdelen wel dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trusten LLquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Trusten wokquote:
Hmmz ja, dan hebben die kinderen ook niet echt een voorbeeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, het zijn niet mijn favoriete kinderen maar ik vind het vooral zielig hoe er met hun wordt omgegaan. Er wordt vooral door vaders van alles beloofd (ik breng je naar bed, we gaan film kijken, ik breng je naar school) en dat doet hij dan niet. Dat vind ik gewoon zielig en irritant
dat ik 2-3 weken gewoon weg ben.. offshore...quote:
Ja, dan zetten deze kinderen de traditie van pappie weer lekker voort en worden hun kinderen ook opgevoed door een anderquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Maar dan is het nog steeds onjuist als je dan aan de kinderen beloofd dat jij ze vanavond naar bed brengt en je komt dan niet opdagen
Slaap lekker mopquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Nee joh, zou je denkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt iets omtrent het laatste woord
Dat is jouw mening. Ik zou per direct ontslag nemen in dat geval en zou dat ook hier hebben gedaan. Hij heeft me achteraf bedankt nu net dat hij beter ze best gaat doen om zijn kinderen minder teleur te stellen. Als hij had gezegd wat jij nu zegt had ik hem sterkte gewenst met het zoeken van een andere nanny want zo makkelijk is dat nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan is het nog steeds onjuist dat JIJ daar boos over wordt tegenover je werkgever..
beterschapquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieve iedereen![]()
![]()
Zoals ik al vreesde toch ziek geworden: keelpijn, oorpijn, wat hoofdpijn en vooral veel, héél veel, snuiten en niezen.. Echt pm de haverklap. Zit hier dan ook met een hele berg zakdoekjes achter de pc. Nog 2 nachtjes, dus ik hoop dat het zaterdagavond echt stukken beter gaat, maar als het zo blijft is het geen doen..
DAT is niet altijd waar.. jij doet vast ook niet alles hetzelfde als je ouders.. je doet wsl zelfs een aantal dingen JUIST tegenovergesteld...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan zetten deze kinderen de traditie van pappie weer lekker voort en worden hun kinderen ook opgevoed door een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |