ik zit met dit hoofd voor de TV:quote:
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zegt ie toch niet?
als zijn baas zegt dat ie op een bepaalde tijd is en dat is aan de kineren beloofd, dan is het toch logisch dat dat niet zo tof is?
Ook dat inderdaad. Ik werk maar tot 7 uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als je bepaalde uren hebt waarop je werkt, natuurlijk
Maar die verantwoordelijkheid wordt wel bij hem gelegd door de ouders toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??
het is sneu voor die kinderen.. maar dat is toch de verantwoordelijkheid van die ouders.. niet van stu?
Nee, dat wilde hij dus niet begrijpen. Hij dacht dat het allemaal om mij draaide en was verbaasd te horen dat zijn kinderen dat vervelend vinden. Hij zei dat hij zijn eigen ouders nooit zag. Tsja, dat is heel vervelend maar natuurlijk willen de kinderen hun pappie of mammie zien als dat is beloofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en begrijpt hij dan ook dat hij zijn kindern ermee heeft en niet jou?
Ja, maar ik heb dan toch de huilende kinderen die overstuur zijn? Dat is toch gewoon niet nodig en niet fair naar de kinderen toe? Al zuipen ze zichzelf elke avond half dood in de kroeg dan kan mij dat niets schelen. Maar beloof dan ook niets aan je kinderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar er moet toch gewerkt worden??
het is sneu voor die kinderen.. maar dat is toch de verantwoordelijkheid van die ouders.. niet van stu?
Speel ze Muckquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
aaaaanyway, ik ging een halfuur geleden een spelletje doen
Veel plezier Muckquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
aaaaanyway, ik ging een halfuur geleden een spelletje doen
de verantwoordelijkheid om pappie en mammie te zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar die verantwoordelijkheid wordt wel bij hem gelegd door de ouders toch?
Maar dan is het nog steeds onjuist als je dan aan de kinderen beloofd dat jij ze vanavond naar bed brengt en je komt dan niet opdagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de verantwoordelijkheid om pappie en mammie te zijn?
alleen pappie en mammie kunnen dat zijn.. Stu niet..
iedereen voedt z'n kinderen op een andere manier op..
als ik straks kids heb zal ik ook weinig tijd voor ze hebben maar dat zal nooit betekenen dat ik minder van ze houd ofzo
Zijn de kinderen wel leuk? Of zijn het van die irritante rotkindjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
Nou goed, dat was dus weer een 'ervaring'![]()
En nu blij zijn omdat het weekend is
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Ik ben overigens ook weer weg... ik ga lekker douchen en naar bed
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Oeh, lekker, dat ga ik ook maar niet al te laat doen vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai lief meisje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |