quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, net een schreeuw discussie gehad met mijn werkgever. Leuk wel
Dat zou echt leuk zijn geweest. Zijn vrouw kwam erbij en toen vertelde hij haar 'to fuck off'quote:
jouw reactie was misschien wat overdreven, zijn reactie op jouw reactie misschien nog iets overdrevener.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, vaders zou om 5.30pm thuis zijn en kwam om 7.45pm en toen zei hij 'sorry' maar toen zei ik dat ik geen interesse had in zijn 'gelul' en dat pikte hij niet dus hij ging uit zijn dak en toen liep hij weg en toen ging ik uit mijn dak want weglopen in een discussie maakt me woest
Anyway, ik heb gezegd wat ik wilde, hij schreeuwde als een idioot en legde mij woorden in mijn mond en toen werd ik boos. Ik laat me geen woorden in de mond leggen door zo'n motherfucker![]()
Nee, maar haar man welquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heb je die arrogante kuthoer op d'r plaats gezet?
Met woorden als fucking bullshit enzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, vaders zou om 5.30pm thuis zijn en kwam om 7.45pm en toen zei hij 'sorry' maar toen zei ik dat ik geen interesse had in zijn 'gelul' en dat pikte hij niet dus hij ging uit zijn dak en toen liep hij weg en toen ging ik uit mijn dak want weglopen in een discussie maakt me woest
Anyway, ik heb gezegd wat ik wilde, hij schreeuwde als een idioot en legde mij woorden in mijn mond en toen werd ik boos. Ik laat me geen woorden in de mond leggen door zo'n motherfucker![]()
dat zou ik ook niet pikken hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijn geweest. Zijn vrouw kwam erbij en toen vertelde hij haar 'to fuck off'
Het wordt echt tijd dat je wat anders vindtquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hij deed gisteren precies hetzelfde en dat geintje flikt hij regelmatig en vandaag was ik het gewoon zat en dat heb ik hem verteld. Hij vond achteraf dat ik 'ballen had' dat ik zo tegen hem uit mijn dak durfde gaan. Niet wetende dat deze baan me gestolen kan wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jouw reactie was misschien wat overdreven, zijn reactie op jouw reactie misschien nog iets overdrevener.
ow erg gezellig gezin welquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijn geweest. Zijn vrouw kwam erbij en toen vertelde hij haar 'to fuck off'
Nou, hij zei letterlijk, 'fuck off' tegen zijn vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met woorden als fucking bullshit enzo?
wat interesseert het jou dat de man later thuis komt??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hij deed gisteren precies hetzelfde en dat geintje flikt hij regelmatig en vandaag was ik het gewoon zat en dat heb ik hem verteld. Hij vond achteraf dat ik 'ballen had' dat ik zo tegen hem uit mijn dak durfde gaan. Niet wetende dat deze baan me gestolen kan worden
Skerrie piepel daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hij zei letterlijk, 'fuck off' tegen zijn vrouw
En dit was de 3e keer in slechts 2 weken tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet pikken hoor
Ik help je wel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb het I'm a Banana deuntje in mijn hoofd![]()
Ja, dat zeker. Die man ging zowat door het lint, en eerlijk is eerlijk, door zijn agressieve reactie werd ik ook aggressiefquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat je wat anders vindt
Dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou jou het sowieso rukken hoe laat die baas thuiskomt?
dan begrijp ik het al weer iets beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hij deed gisteren precies hetzelfde en dat geintje flikt hij regelmatig en vandaag was ik het gewoon zat en dat heb ik hem verteld. Hij vond achteraf dat ik 'ballen had' dat ik zo tegen hem uit mijn dak durfde gaan. Niet wetende dat deze baan me gestolen kan worden
nogmaals.. waarom zou hij op tijd thuis moeten zijn??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dit was de 3e keer in slechts 2 weken tijd
Op een gegeven moment ben ik zulk gelul zat![]()
das ook niet goed voor jequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Die man ging zowat door het lint, en eerlijk is eerlijk, door zijn agressieve reactie werd ik ook aggressief
Daar kan ik goed inkomen, ik hoop voor je dat je snel wat anders hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Die man ging zowat door het lint, en eerlijk is eerlijk, door zijn agressieve reactie werd ik ook aggressief
Ehm, omdat de kinderen graag hun pappie of mammie zien die ze dan naar bed brengt. En als ik zeg mammie of pappie is rond etenstijd thuis en ze zijn er om bedtijd nog steeds niet dan vinden de kinderen dat niet zo leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou jou het sowieso rukken hoe laat die baas thuiskomt?
Nou, zei vraagt mij altijd NOOIT tegen haar man uit mijn dak te gaan omdat ze bang is dat hij dan boos word. Nou, inderdaad, dat werd hij maar het kan mij niets schelen. Stel achterlijke figurenquote:
Oh dat is niet zo lief van pappie en mammiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, omdat de kinderen graag hun pappie of mammie zien die ze dan naar bed brengt. En als ik zeg mammie of pappie is rond etenstijd thuis en ze zijn er om bedtijd nog steeds niet dan vinden de kinderen dat niet zo leuk![]()
Zat 'ie weer in de kroeg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, omdat de kinderen graag hun pappie of mammie zien die ze dan naar bed brengt. En als ik zeg mammie of pappie is rond etenstijd thuis en ze zijn er om bedtijd nog steeds niet dan vinden de kinderen dat niet zo leuk![]()
maar dan nog.. het is jouw werkgever.. jij bent de werknemer..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het erg dat ik hem mee kan doen?
behalve als je bepaalde uren hebt waarop je werkt, natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar dan nog.. het is jouw werkgever.. jij bent de werknemer..
ik vind het een omgekeerde wereld als jij hun verteld wanneer ze thuis moeten zijn..
Wij hadden ook gewacht met het eten. Ik maak eten voor de kinderen en als ik voor beiden moet koken moet ik dus wachten. De jongste van 4 moest dus tot kwart voor 7 wachten voordat ik wist dat vaders niet thuis zou komen. Dat ventje was doodop. Gewoon niet tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat interesseert het jou dat de man later thuis komt??
Dat zijn ze zeker, zodra ik later kids heb dan zijn die wel het belangrijkste voor mequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zei vraagt mij altijd NOOIT tegen haar man uit mijn dak te gaan omdat ze bang is dat hij dan boos word. Nou, inderdaad, dat werd hij maar het kan mij niets schelen. Stel achterlijke figuren
dat zegt ie toch niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het een omgekeerde wereld als jij hun verteld wanneer ze thuis moeten zijn..
Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als je bepaalde uren hebt waarop je werkt, natuurlijk
en begrijpt hij dan ook dat hij zijn kindern ermee heeft en niet jou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suiker
net op tijd om me in te stoppen
Hij had de oudste jongen bij zich die om half 6 met ons zou mee etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nogmaals.. waarom zou hij op tijd thuis moeten zijn??
je bent toch zijn werknemer?? niet andersom..
ik denk dat je in zo'n beroep gewoon flexibel moet zijn.. het lijkt me geen 9-5 job..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als je bepaalde uren hebt waarop je werkt, natuurlijk
Hey STquote:
Hoezo, eet je een bloed sinaasappel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Muck het volgende:
"ow jah, ik was vegetarisch he? Nou ja, ik eet geen vlees waar bloed uit komt, en hier komt sap uit"
barbie van oh oh tirolquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
[..]
Hoezo, eet je een bloed sinaasappel?
Dat vertel ik hun niet. Hun vertellen mij dat ze om 5.30 thuis zijn en dan vertel ik dat dus aan de kinderen en dan weet ik wanneer er eten op tafel moet staan. Dan kom je niet om 7.45 thuis. Klopt, ik ben de werknemer maar laat me geen bullshit voorschotelen. Zeg dan niets, dan maak ik de kinderen niet blij met een dode mus en dan heb ik daarna geen huilende kinderen omdat mammie of pappie niet doen wat ze belovenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |