Jaaa! Dat als ze een of andere clue had opgemerkt met d'r suffe kraterhoofd, dat arme beestje niet was verhongerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef DjinN het volgende:
[..]vanwege uithongering ofzo
Zit dat beest al 4 weken in het luik
Vergeten cadeautje ofzo
daar heeft het geheim raden dan ook niets mee te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil gewoon niet dat Guido voor het geheim van Gerard gaat drukken, dat is het eigenlijk
Gerard moet er tot het einde in blijven.
Voor haar praktijk, misschien schreeuwt ze er wat kortingscodes uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Soury het volgende:
De moeder van Joanne straks. Ben benieuwd of ze reclame gaat maken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa! Dat als ze een of andere clue had opgemerkt, dat arme beestje niet was verhongerd.
Maar dat gaat ook wel gebeuren. Gerard is baas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil gewoon niet dat Guido voor het geheim van Gerard gaat drukken, dat is het eigenlijk
Op den duur blijven er toch geen geheimen meer over, dus geheim wordt niet meer zo belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Nee da's ook weer waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
daar heeft het geheim raden dan ook niets mee te maken.
Gerard blijft ook nadat zijn geheim geraden isquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Haske baas!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook wel gebeuren. Gerard is baas.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Sponge-Bob het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
BQ Ik ben gek op kutprogramma's, komt zo lekker veul commentaar opquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het is gewoon een kutprogramma. Saaie kutten mogen blijven. Laura en Guidette.
jaa ik begin hem ook steeds toffer te vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook wel gebeuren. Gerard is baas.![]()
TEAM EINDBAAS! (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |