Dat janken mag Monique misschien wél van hem overnemen. Ze is er een stuk beter in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt janken als hij met zijn plumeau door het huis gaat van de week
12, Jij bent zeker al 16quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Hadjewat het volgende:
Welke leeftijd is de doelgroep eigenlijk
Ik ook, maar dit gaat me iets tev verquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar trek je daar niets van aan, ik vind altijd alles zielig![]()
Nee, ik vind het ook wel sneu voor hem. Ben ook benieuwd hoe Guido gereageerd zou hebben op die enveloppe. Servio nam het stoer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
OMG
Ik ben vast de enige die het sneu vindt voor Servio
Maar er werd toch gezegd dat men niet mocht ruilen met 1 van de genomineerden of ben ik nou gek?quote:
Moest ie gaan werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk had ik Guido zijn gezicht wel willen zien als hij die corvee-opdracht had gekregen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef faptist het volgende:
ik heb toch weleens het idee dat ze op fok meelezen.
nu maken ze opeens excuses over het lelijk eendje-verhaal.
ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er werd toch gezegd dat men niet mocht ruilen met 1 van de genomineerden of ben ik nou gek?
Hij mocht die tweede envelop alleen niet aan een van de genomineerden gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er werd toch gezegd dat men niet mocht ruilen met 1 van de genomineerden of ben ik nou gek?
De envelop mocht niet geruild worden met 1 van de genomineerden, over de kluis is niets gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen ze ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef faptist het volgende:
ik heb toch weleens het idee dat ze op fok meelezen.
nu maken ze opeens excuses over het lelijk eendje-verhaal.
Dat gold natuurlijk alleen voor de envelop...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
Servio heeft 1000 euro betaald om schoonmaker te zijn, de ironie,,,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |