Nee, die komt dadelijk nog aan de telefoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... er moet nog wel wat gebeuren. De hond van Joanna dood in dat luik of zo.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... er moet nog wel wat gebeuren. De hond van Joanna dood in dat luik of zo.
Dan had ik Karim die envelop meer gegund.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Guido speelt wel en gaat drukken. Sofia niet.
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Betalen om te werken...
...das een beetje dom....
Calimerohuilie of niet, hij is wel cutequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik ben met je eens dat Sofia geen reet met het spel doet.
Maar Guido vind ik zo'n calimero en huillie
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik Karim die envelop meer gegund.
Die raadt geheimen en laat dan anderen maar drukken omdat ie geen geld heeft
True, maar na dat hele gedoe met Lau en Alex vind ik het toch leuk voor hem dat hij zo'n kluis krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik ben met je eens dat Sofia geen reet met het spel doet.
Maar Guido vind ik zo'n calimero en huillie
Heb je tenminste wat te doen tijdens het grote NIKS.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Deisyy het volgende:
De afwas van het avondeten van 12 man doen![]()
Heeft ze een vriend? "Sorry schat ik ben vreemd gegaan. Veel succes nog"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef flugeltje het volgende:
maar 30 seconden praten? Dan had ik dat ook niet gewild, dat is net genoeg om iemand ineens heeeeel erg te gaan missen ofzo... Krijgen we vanavond dus een jankende Joanna... want d'r vriendinnetje is weg en ze mist d'r mammie...
Jij ziet hem al voor je met alleen een schortje en een plumeauquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat te doen tijdens het grote NIKS.
lees een paar reacties terug, dan zie je waarom ik dat vind :p Omdat hij wel met het spel meedoet en Sofia helemaal niet. Die pot alleen alles in dr kluis op en drukt helemaal niet.quote:
Flip doet het sowieso morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil gewoon niet dat Guido voor het geheim van Gerard gaat drukken, dat is het eigenlijk
Gerard moet er tot het einde in blijven.
Ik ben het met je eens. Het is gewoon een kutprogramma. Saaie kutten mogen blijven. Laura en Guidette.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef akveor het volgende:
Dat gold natuurlijk alleen voor de envelop...
BTW het was wel erg voorspelbaar. Ook vreemd dat Guido dat niet vroeg.
+plus 250euro buiten het spelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Studiotje het volgende:
Guido heeft gelukLaat 'm nou maar drukken op Gerard met zen Miljonair zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |