Oke, ik moet beter opletten. Thnx.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Hij mocht die tweede envelop alleen niet aan een van de genomineerden geven
omdat hij het spel wél speelt en Sofia helemaal niet. Ze pot alleen alles in haar kluis op en doet er niets meequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaróm dan, help me, want ik zie het echt niet
Bijna net als thuis voor hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij is klaar met hoer Laura en krijgt er geld voor ipv te moeten betalen
Guido speelt wel en gaat drukken. Sofia niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaróm dan, help me, want ik zie het echt niet
Mwah... er moet nog wel wat gebeuren. De hond van Joanna dood in dat luik of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uizending tot nu toe het leukst
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Guido speelt wel en gaat drukken. Sofia niet.
Hee Akveorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat gold natuurlijk alleen voor de envelop...
die krijgen we niet te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Chuckster het volgende:
Nu krijgen we het vingermomentje van Faalex?
Oh zo. Ja ik ben met je eens dat Sofia geen reet met het spel doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
omdat hij het spel wél speelt en Sofia helemaal niet. Ze pot alleen alles in haar kluis op en doet er niets mee
dat heb ik dan helemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef faptist het volgende:
ik heb toch weleens het idee dat ze op fok meelezen.
nu maken ze opeens excuses over het lelijk eendje-verhaal.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... er moet nog wel wat gebeuren. De hond van Joanna dood in dat luik of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |