Ik ook, ophoepelen zometeenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat Sofia gaat... ik word echt doodmoe van de 'ik-wil-naar-huis-maar-kom-er-toch-telkens-op-terug-act"
Ik ben al blij dat je zoveel moeite doet .... mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: werkt de stream beetje oke? geen last van buffers?
nogmaals: volgende week in top kwaliteit
Ach, wordt m'n bandbreedte eens goed benutquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat je zoveel moeite doet .... mij hoor je niet klagen
Sofia met één hakquote:
wat zeg ik nou ? Ik gun het haar als ze NAAR HUIS KANquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan schatjes hebben we niks. Schatje
paniek, kan je 't rustig noemen.quote:
Guido en Laura hebben hem de kluis van Guido gegund, dus ik vind het nogal achterbaksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is hij dat kriebel-uitzicht ook een keer zat.
Dark room?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Darklight het volgende:
Luik zal wel naar een andere geheime kamer leiden
Ze zitten er niet om vriendjes te maken, maar om te winnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido en Laura hebben hem de kluis van Guido gegund, dus ik vind het nogal achterbaks
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio exit, omdat verboden luik. Dat zou nou tof zijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ze wisselen onder de grond nog even snel de inhoud van het luik
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Bastard het volgende:
Eet..... deze......... dode........ kat.......... op.
Dat zou me niks verbazenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ze wisselen onder de grond nog even snel de inhoud van het luik
Ja.. ik haat dat soort chantagequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Die stremlocks onder de uitzending zijn wel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
En dan dadelijk zo flats een zaagtand-cobra naar buiten die 'm recht in z'n bakkes bijt.
Dán heb je morgen ineens drie keer zoveel kijkers.
Je droomt hardopquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
En dan dadelijk zo flats een zaagtand-cobra door dat luik naar buiten die 'm recht in z'n bakkes bijt.
Of een buis zó de atlantische oceaan in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Green1 het volgende:
Ik hoop dat er roestige punten met weerhaken en slangen in zitten..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Samboraa het volgende:
de stem: Servio, jij hebt de schuilplek van Bin Laden gevonden.. gefeliciteerd!
Of er zit een boobytrap aan het luik vast.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
En dan dadelijk zo flats een zaagtand-cobra door dat luik naar buiten die 'm recht in z'n bakkes bijt.
beste post van vandaaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef versabommie het volgende:
Please direct het huis uit, please please!
Ik snap het wel. Ze moeten wel met die kijkcijfers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Ff vragen of het goed wordt bijgehouden allemaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Coos het volgende:
Joanna gaat ws met haar moeder spreken.
Wie weet beloofd ma weer nieuwe tieten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Samboraa het volgende:
Servio mag kiezen wie er daar een paar dagen mag bivakkeren!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Samboraa het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Komt Natalie Holloway zo uit dat luik, nieuwe bewoonster
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Komt Natalie Holloway zo uit dat luik, nieuwe bewoonster
En de clue is:quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Darklight het volgende:
The Hatch, komt er zo opeens een lichtstraal uit
Ja... zoiets zal het wel worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Uberchica het volgende:
Zit gewoon een brieffie in dat luik met een missie.
ik vind het logischquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Dan krijgt ie een snelcursus martelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Servio mag kiezen wie er daar een paar dagen mag bivakkeren!
Servio met wie wil JIJ naar beneden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
Of de hond is dood omdat die vriend een vakantie heeft geboekt voor 3 maanden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Ff vragen of het goed wordt bijgehouden allemaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |