quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef D. het volgende:
Krijgt Joanna dadelijk haar hond aan de telefoon
Dat is voor die twee mensen die het nog niet wisten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil niet NOG een keer datzelfde verhaal hoor...
Waarom Guido?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef happyme28 het volgende:
Bah Joanna met haar 'ikke ikke ikke en de rest kan stikken'
Bah Laura want ze kon weten dat het antwoord geld op ging leveren. Dat gun je dan toch Guido?
Hier kom ik even voor uit de lurkstand. Kan ook nu even geen tv kijken. Held!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kwaliteit het volgende:
heb even snel wat gefixt met webcam
volgende week doe ik het via tv-kaart (is teminste wat beter)
http://www.spixtv.nl/live.php
Deze keer te traag Gertquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Gert het volgende:
Huh? Pagina 6. 290 posts, in de LIVE uitzending?
Wat een onzin. Als ik mijn familie zolang niet zou zien/gesproken hebben en ik zou een tijdsdruk van 30 seconden hebben zou ik het ook zo kort mogelijk zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef happyme28 het volgende:
Bah Joanna met haar 'ikke ikke ikke en de rest kan stikken'
Nou, ze had prima kunnen onderbouwen dat ze met Guido de warmste band heeft. Ze had op haar vingers kunnen natellen dat dit geld zou gaan opleveren. Aangezien ze beiden niks meer hebben door dat stomme geheim, had ze het best Guido kunnen gunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom Guido?
Ze moest eerlijk zeggen wie ze het leukst vind en dat is Alex...
Dat dus...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ze dit doen om kijkers te binden.... nog even uitleggen....
Maar ik als vast e kijker vind het vervelend
Het is niet zo moeilijk om te zeggen 'MAG ikke'quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ik mijn familie zolang niet zou zien/gesproken hebben en ik zou een tijdsdruk van 30 seconden hebben zou ik het ook zo kort mogelijk zeggen.
Eens. Iedereen mist wel eens wat hier en daar.quote:
Mja... maar ze moeten het af en toe wél doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ze dit doen om kijkers te binden.... nog even uitleggen....
Maar ik als vast e kijker vind het vervelend
Neuh, ze is gewoon eerlijk geweest...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, ze had prima kunnen onderbouwen dat ze met Guido de warmste band heeft. Ze had op haar vingers kunnen natellen dat dit geld zou gaan opleveren. Aangezien ze beiden niks meer hebben door dat stomme geheim, had ze het best Guido kunnen gunnen.
Anyway, ze is niet zo slim dus misschien heeft ze niet verder gedacht dat haar neus lang is.
IKKE IKKE MAG IKKE PLEASE ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om te zeggen 'MAG ikke'
http://www.spixtv.nl/live.phpquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Chuckster het volgende:
Aaaaarggh ik heb geen TV as we speak, wil het ook kijken
En als ze Alex nou eens gewoon dat geld gunt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, ze had prima kunnen onderbouwen dat ze met Guido de warmste band heeft. Ze had op haar vingers kunnen natellen dat dit geld zou gaan opleveren. Aangezien ze beiden niks meer hebben door dat stomme geheim, had ze het best Guido kunnen gunnen.
Anyway, ze is niet zo slim dus misschien heeft ze niet verder gedacht dat haar neus lang is.
Ik zag m al, las er overheenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/live.php
Net te laat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Samboraa het volgende:
Bart mag de geheimen weer "wegschieten"... MAAK ME GEK
Wat ergquote:
Omdat Sharon het lelijke eendje werd genoemd.quote:
quote:
Dat dus.. Er zijn nog echt kleuters die gewoon maar blijven hameren op die Guido.. Mensen.. ze wil Guido niehiet! .. sjongejonge, hoe een blinde hat0r kun je zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ze is gewoon eerlijk geweest...
En dan klappen zequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Sharon het lelijke eendje werd genoemd.
wat moet Laumuts vertellen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef suzi1 het volgende:
hoop dat renate het huis gaat vertellen wat laura niet durft
Psies, anders gaan de tv kijkers weer janken dat ze het allemaal niet meer snappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... maar ze moeten het af en toe wél doen.
Lekker niveau inderdaad.quote:
D'r moeder, die zit ook in de studio.quote:
Gelukkig hebben wij niet zo'n last van tunnelvisiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat dus.. Er zijn nog echt kleuters die gewoon maar blijven hameren op die Guido.. Mensen.. ze wil Guido niehiet! .. sjongejonge, hoe een blinde hat0r kun je zijn
VIND IK OOK geweldig thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef angeljacky het volgende:
FF tussendoor...Kwaliteit je bent SUPER !!!!!!!!!!
ja , ook dat nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
D'r moeder, die zit ook in de studio.
Ow, dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
D'r moeder, die zit ook in de studio.
Soms denk ikd at wij de enige normaal denkenden op dit forum zijn! Een blinde ziet nog dat Guido het niet gaat worden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij niet zo'n last van tunnelvisie
Hap.quote:
wablief?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Darklight het volgende:
Begin ff over de vinger actie van Faalex
Tsja, dat vind ik dus 'Bah', just my opinion.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze Alex nou eens gewoon dat geld gunt?
Zij mocht toch kiezen gewoon? Of ze was eerlijk en vindt hem echt het leukst, of ze gunt hem dat geld meer.
Ik denk het niet alleen... Ik wéét het...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms denk ikd at wij de enige normaal denkenden op dit forum zijn! Een blinde ziet nog dat Guido het niet gaat worden!
Nee niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hap.
Volgens mij zit jij in kamp Sharon.
achja, laat ze tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms denk ikd at wij de enige normaal denkenden op dit forum zijn! Een blinde ziet nog dat Guido het niet gaat worden!
ik ook niet.... eikelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Servio Laura nomineert
hij ziet haar als gevaar voor hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Aan schatjes hebben we niks. Schatjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef DjinN het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik dat Sharon het minste in de groep past...imho voegt ze gewoon weinig toeSofia is een schatje maar ik gun het haar wel als ze naar huis kan. Ze heeft zoveel heimwee dat is echt zielig.
Ben dus benieuwd wie er van die 2 naar huis gaat
En eendjes blijven tenminste driijven bij een stoenamie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Soury het volgende:
Al is Sharon's outfit niet echt geslaagd. Verder vind ik het wel een ok wijf
Servio is jaloers dat zij wel aan Guido mocht zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |