Ik ook, ophoepelen zometeenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat Sofia gaat... ik word echt doodmoe van de 'ik-wil-naar-huis-maar-kom-er-toch-telkens-op-terug-act"
Ik ben al blij dat je zoveel moeite doet .... mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: werkt de stream beetje oke? geen last van buffers?
nogmaals: volgende week in top kwaliteit
Ach, wordt m'n bandbreedte eens goed benutquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat je zoveel moeite doet .... mij hoor je niet klagen
Sofia met één hakquote:
wat zeg ik nou ? Ik gun het haar als ze NAAR HUIS KANquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan schatjes hebben we niks. Schatje
paniek, kan je 't rustig noemen.quote:
Guido en Laura hebben hem de kluis van Guido gegund, dus ik vind het nogal achterbaksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is hij dat kriebel-uitzicht ook een keer zat.
Dark room?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Darklight het volgende:
Luik zal wel naar een andere geheime kamer leiden
Ze zitten er niet om vriendjes te maken, maar om te winnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido en Laura hebben hem de kluis van Guido gegund, dus ik vind het nogal achterbaks
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio exit, omdat verboden luik. Dat zou nou tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |