hier ook idd..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Tuitbeker!! JA, dat zou ik ook prima kunnen proberen hier!
ik quote mezelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef simmu het volgende:
keshet: ik bereik nu goede resultaten met ravi en neerkomen door vooral niet in te grijpen en zelfs weg te lopenik voel me een rotkreng, maar het werkt wel. zodra hij mij (of de papa) ziet gaat hij namelijk dreinen dat we hem moeten helpen en wil hij het niet meer zelf doen!
wat snoezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Orea het volgende:
Noa welkom!
En Fannetje met Anne morgen al!
Wat een gezellige drukte weer hier
Leia heeft op de opvang een verjaardagscadeautje voor me geknutseldeen voetafdruk op een doosje
met daarin een papiertje in een hartje uitgeknipt met 'Hoera, mijn mamma is 30 jaar xxx Leia'...
echt te cute!
Hier net zo'n slecht ontaarde moeder, ik maak precies zo mijn spaghettiquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak gewoon pasta. Dus macaronidingen koken en saus apart. Saus met gehakt, spagettigroentepakket en zakje honig italiaansekruidenmix ( slecht ontaarde moeder). Voor leyla haal ik de lepel door de saus en roer ik daarna door haar bord, dat een paar keer, zodat haar macaronies lekker rood zijn, maar ze hoeft nog geen schep gehakt vind ik. Ik het het maar wel ff gesneden en aangeboden met een lepel, ik begon heel rapley, maar we hadden dorapasta en ze slikte te dora's in z'n geheel door.
Dat weet ik!! En als ik naar de stiekjes op enkels en polsjes kijk komt ze niks tekort.. Maar gevoelsmatig is 4 keer drinken (op zich drinkt ze wel vaker beetjes, op opvang dagen drinkt ze 2 keer en krijgt ze 2 keer een flesje) zo weinig... Maar ze regelt het ongetwijfeld zelf goed..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Saffier het volgende:
Orea als ze te kort komt haalt ze dat écht wel bij jou in hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |