Ik kan niet wachten tot ze erachter zal lopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Saffier het volgende:
En een poppewagen voor Lisa, zie je haar al lopen over een tijdje??
Dat is een goede tip! Dank. Dat hou ik zeker even in m'n hoofd, voor mocht het zover komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef simmu het volgende:
tico, is het mogelijk dat ipv dat jen uit logeren gaat, jen thuisblijft en de grootouders om en om zo ongeveer komen oppassen? zo hebben wij het vorig jaar deels gedaan en dat ging best goed.
Ik zou gewoon volgende week nog eens gaan wegen, ik denk eerder aan gewoon een weegfoutje.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef becky27 het volgende:
hmpf, mijn kind is afgevallen... van 8160 naar 8120 gram en wel van 71 naar 74 cm. Gek hoor
Ticootje, spannend vandaag! toi toi toi
Draak, zielig voor d'r, en al helemaal als je niet weet wat er is. Spannend dat je weer hebt gesolliciteerd!
Ik ga weer snel aan het werk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vul net de curves weer in en ik zie dat het lijntje nu wel weer stijgende is... Ze is inderdaad nu niet meer aan het spugen en het hoesten is ook geen oude rokende mannen hoest..
Meuh, het inslapen ging hier dus ook wel goed, maar ze werd 5 min nadat ze sliep wakker van die enorme K*Tdeur. Echt, dan baal ik zo enorm van m'n oude huis, er is geen deur die zonder geluid open of dicht gaat. Zal vanmiddag ff kijken of ik em kan smeren oid.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef draculettetje het volgende:
tico goed nieuws! wat fijn!
morretje het had zo mijn post kunnen zijn, alleen ging juist het in slaap wel goed!
ben ook wel benieuwd naar dat boek waar tico het over had
voorslapen werkt wel dus wie weet vanavond weer, ligt aan hoe het in slaap gaat
Was al benieuwd naar jullie!quote:
Voor de geïnteresseerden, vanaf ongeveer 6.25 gaat het over de babyvoeding.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:02 schreef Juud79 het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1077388
Uitzending van Radar, over de hoeveelheid suiker in babyvoeding en misleidende teksten op de verpakking van potjes en pakjes.
het goede nieuws is: hij's steeds zo moe van het opzitten (nu klinkt het alsof ik een hondje heb ipv een kindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef Keshet het volgende:
Simmu, ik heb geen tips voor je. Ik ben zelfs op zoek naar dezelfde tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |