abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94054580
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Saffier het volgende:
En een poppewagen voor Lisa, zie je haar al lopen over een tijdje?? O+
Ik kan niet wachten tot ze erachter zal lopen. O+ smelt O+

Oeh Becky, die lampjes vind ik ook al heel lang leuk, maar ook te duur. Goed idee, die ga ik op Lisa's verlanglijstje zetten. Kan ze mooi straks met haar kabouterlampje naar de WC lopen 's nachts. O+
pi_94059455
Wat gaan de baby's snel hier :o Floris die zich al optrekt en Leia die al in een grote autostoel past. Leuk! Amy ligt nog op haar rug en in de Maxicosi, maar he, ze heeft wel al 2 tandjes :P
Tico, succes morgen in het ziekenhuis! Trek je het nog een beetje?
Saffier, vervelend dat Ylana zo slecht eet zeg. Hopelijk drinkt ze snel weer beter en heeft ze flink natte luiers.
Draak, hopelijk een betere nacht voor jullie vannacht!
Lisa een poppenwagen O+ Bij mijn ouders staat mijn oude poppenwagentje nog, die gaat naar Amy als ze 1 wordt O+ Kan niet wachten.

Dit is alles wat ik onthouden heb zo snel.

Hier gaat het okay. Amy was vandaag 6900 gram, dus ze groeit lekker! Eten gaat wel moeizaam. Stukjes gaat nog niet, hele stukken daar sabbelt ze soms wel op. Potjes gaan wel goed. Ze spuugt nog steeds veel en eczeem lijkt ook erger te worden. Dinsdag heb ik een afspraak met de diëtiste en vrijdag weer naar de kinderarts. Voor de rest is ze blij en lief. Tegenwoordig gaat ze heel hard huilen als je haar in bed legt. Dat moet je dan negeren en weggaan en dan is ze binnen 2 minuten stil. Dat is wel even wennen, vond ik ook erg lastig de eerste keer, maar nu gaat dat het beter.

Voor de rest is het nog razend druk hier. Nieuwe baan is supertof en mijn studie is ook veel werk, dus ik heb mijn sociale leven even on hold gezet. In mei/juni hoop ik klaar te zijn en dan heb ik weer meer tijd overal voor. Soms lees ik hier even stiekem mee, vang hier en daar wat op, maar echt actief reageren kost teveel tijd nu.
pi_94075732
Tico succes morgen! :*

sola fijn dat amy goed groeit, lief en vrolijk is! jammer dat ze nog zoveel exzeem heeft en spuugt ook succes van de week en met je nieuwe werk en studie

minidraak is wederom in d'r eigen kamer begonnen en wij zijn tegelijkertijd met haar gegaan, vielen beide om! wel wekker gezet voor de laatste ronde hond en te kolven dat zit er nu op dus weer lekker verder slapen!
pi_94081486
En hoe was de nacht Draak? Beetje bij kunnen trekken?

Tico, spannend vandaag! Hopelijk goed nieuws :Y

Amy, goed gegroeid O+ goed zo! Wat fijn dat je nieuwe baan supertof is! Dat moet ook energie geven, ondanks dat je nu even veel tijd moet investeren...

Mijn baby heeft mij niet meer nodig 's nachts ;( ;) ze deed het weer :o
  maandag 14 maart 2011 @ 08:44:23 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94082135
Ik ga lekker slapen zonder huilen maar eens bestellen. Er moet hier echt wat veranderen. Niet voor leyla uiteraard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94082167
Wat lastig Tico dat Jen nog steeds zo slecht slaapt en huilt.... -O-
  maandag 14 maart 2011 @ 09:07:30 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94082599
Nou ja. Huilt.... Ja als we haar zouden laten liggen wel. Dus madam ligt nog steeds bij ons. En dat is heus gezellig. Maar stel je nou voor dat leyla zou worden opgenomen, dan moet het een reële mogelijkheid zijn dat jen meerdere dagen gaat logeren. Ik krijg het er al benauwd van als ik eraan denk. En wie ga ik vragen, mijn ouders trekken geen nachtwerk voor een week. De ouders van Michel ook niet. En verder hebben we niemand die zo dicht bij ons staat dat jen zich daar ook echt veilig en vertrouwd voelt om te gaan slapen.
pi_94082709
tico, is het mogelijk dat ipv dat jen uit logeren gaat, jen thuisblijft en de grootouders om en om zo ongeveer komen oppassen? zo hebben wij het vorig jaar deels gedaan en dat ging best goed.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94082842
Zou het niet kunnen dat ze daar juist wél goed slaapt?
  maandag 14 maart 2011 @ 09:20:22 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94082880
quote:
Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef simmu het volgende:
tico, is het mogelijk dat ipv dat jen uit logeren gaat, jen thuisblijft en de grootouders om en om zo ongeveer komen oppassen? zo hebben wij het vorig jaar deels gedaan en dat ging best goed.
Dat is een goede tip! Dank. Dat hou ik zeker even in m'n hoofd, voor mocht het zover komen.
pi_94082952
tico spannend hoor vandaag, nogmaals succes!
en wat vervelend dat jen nog steeds zo moeilijk slaapt
ik denk vaak aan jullie, als minidraak ook nog elke nacht tussen ons in ligt

vannacht was knudde, heb geen idee wat er nou was maar ze heeft 2 a 3 uur aan een stuk ontroostbaar liggen gillen huilen, even in dutten en dan begon ze weer

en ik heb gesolliciteerd! jeetje wat vind ik dat spannend!
  maandag 14 maart 2011 @ 11:39:03 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94086887
hmpf, mijn kind is afgevallen... van 8160 naar 8120 gram en wel van 71 naar 74 cm. Gek hoor

Ticootje, spannend vandaag! toi toi toi
Draak, zielig voor d'r, en al helemaal als je niet weet wat er is. Spannend dat je weer hebt gesolliciteerd!

Ik ga weer snel aan het werk.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:48:36 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94087341
Becky, dat is inderdaad gek. Maak je je zorgen?

Tico, naar dat Jen nog steeds zo slecht slaapt zeg!

Draakje, heeft dat extra slapen gisteravond geholpen om weer een beetje fitter te zijn?

Orea, jouw kind slaapt!

Nathan deed het best redelijk vannacht. Om 1.30 heb ik hem even weer op zn zij gelegd, om 3 uur wilde hij echt eten. Het lukte hem alleen niet om weer in slaap te komen dus om 4 uur maar bij me in bed genomen en hebben we geslapen tot 7.45.
Ik voel me nog steeds brak van de afgelopen weken.

Nathan is vanochtend tijdens mn college bij freecell geweest. Ze hadden het erg gezellig gehad! Nathan wilde niet slapen, hij vond het veel te leuk andere kindjes te zien :D
  maandag 14 maart 2011 @ 11:54:20 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94087593
Alles goed, gewoon over 4 maanden weer terug.
pi_94087746
Spannend vandaag Tico. Ik duim voor goed nieuws! Handig die auto-updates: wat fijn Tico! Heeft de cardioloog nog wat gezegd over de prognose?

Orea, zit Leia echt al in een grotere autostoel? :o Jeumig, wat een groterd heb je dan zeg! :D O+ Isabel steekt d'r met d'r beentjes een beetje over, maar verder past ze echt nog prima in de maxi-cosi. Maar die is dan ook nog geen 9 kilo. Wel bijna 10 maand, dus dan zou ze over mogen, maar zolang ze er prima in zit laten we het zo denk ik. Ze kruist zelf heel schattig d'r voetjes. O+

Nacht was weer knudde, 'maar' 3 keer wakker, ipv 4-6 keer. Wel ging het inslapen bagger, het lukte dr niet om in te slapen zonder mij, dus ik ben er naast gaan liggen. Sliep ze, sta ik op en doe de deur dicht.. En die piepte behoorlijk, blijkbaar uitgezet van de warmte ineens. FAAL :X Het kostte een uur. En een hoop frustratie. En vanmorgen was ze om 9 uur wakker, en nu ligt ze d'r alweer een uur in. Ze heeft er duidelijk zelf ook last van.

Dat boek Lekker slapen Tico, weet jij vanaf wanneer het zin heeft je daar in te verdiepen? Zou dat nu al kunnen bijvoorbeeld?

Pessie, wat leuk dat Nathan het zo gezellig vond bij Freecell. En dat dan niet willen slapen herken ik ook wel, stel je voor dat je wat mist :P

Becky, hoe kan dat nou dat Noortje afgevallen en gekrompen is? Andere weegschaal oid? Raaaaar!

Wat fijn dat het met Amy goed gaat, Sola!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 14 maart 2011 @ 11:59:07 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94087798
Hij zegt dat hij goede hoop heeft dat we niet hoeven in te grijpen en dat het achterblijven van groei waarschijnlijk komt omdat ze nog geen week zonder snot is geweest.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:00:05 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94087846
Fijn Tico!

En dat ze lichter is geworden, daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk. De artsen van het cb ook niet dus ja. En ze is wel in de lengte gegroeid dus de energie is wel ergens naar toe gegaan.
pi_94087959
Jeej, wat fijn Tico! *O* Wat een goed nieuws zeg!

Oh becky, ik had je post niet goed gelezen. Ik dacht dat ze ook gekrompen was :@ Maar 3 cm groeien is inderdaad wel rap!
  maandag 14 maart 2011 @ 12:03:30 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94087980
Ik vul net de curves weer in en ik zie dat het lijntje nu wel weer stijgende is... Ze is inderdaad nu niet meer aan het spugen en het hoesten is ook geen oude rokende mannen hoest..
  maandag 14 maart 2011 @ 12:04:10 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94088001
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef becky27 het volgende:
hmpf, mijn kind is afgevallen... van 8160 naar 8120 gram en wel van 71 naar 74 cm. Gek hoor

Ticootje, spannend vandaag! toi toi toi
Draak, zielig voor d'r, en al helemaal als je niet weet wat er is. Spannend dat je weer hebt gesolliciteerd!

Ik ga weer snel aan het werk.
Ik zou gewoon volgende week nog eens gaan wegen, ik denk eerder aan gewoon een weegfoutje.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:22:19 #121
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94088687
Ik denk dat ze de vorige keer verkeerd gewogen hebben (toen was vriend), ze was toen 370 gram aangekomen in bijna 2 weken tijd. Acht het blijft een lichtgewichtje, was ik ook dus niet erg!
  maandag 14 maart 2011 @ 12:49:57 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_94089652
*O* Goed nieuws Tico *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 14 maart 2011 @ 13:12:32 #123
259886 pessie
pi_94090356
Tico goed nieuws!!!
pi_94091224
tico goed nieuws! wat fijn!

morretje het had zo mijn post kunnen zijn, alleen ging juist het in slaap wel goed!
ben ook wel benieuwd naar dat boek waar tico het over had

voorslapen werkt wel dus wie weet vanavond weer, ligt aan hoe het in slaap gaat
pi_94091272
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vul net de curves weer in en ik zie dat het lijntje nu wel weer stijgende is... Ze is inderdaad nu niet meer aan het spugen en het hoesten is ook geen oude rokende mannen hoest..
*O*
pi_94091416
iemand nog tips voor de babydreumes die niet zo goed neer durft te komen wanneer hij zich opgetrokken heeft? ik word een beetje tuureluurs van het ventje wat al dreinend in de box aan de spijltjes hangt. afgewisseld met BENG! WHEEEEE :'(

ik probeer hem de juiste manier (terug naar kruiphouding) te leren, maar: EPIC FAIL! tis niet vreemd dat het ventje niet zo goed durft, want zijn methode (zich gewoon loslaten waarna hij dus recht achteruit knalt) werkt niet zo goed :') vooralsnog is mijn aanpak: niet te snel helpen. eerst 5 minuutjes zelf laten proberen (wat eindigt in ofwel bengwheeee ofwel zielig gedrein terwijl hij stevig vast blijft houden). iemand een beter idee?
pi_94091513
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef draculettetje het volgende:
tico goed nieuws! wat fijn!

morretje het had zo mijn post kunnen zijn, alleen ging juist het in slaap wel goed!
ben ook wel benieuwd naar dat boek waar tico het over had

voorslapen werkt wel dus wie weet vanavond weer, ligt aan hoe het in slaap gaat
Meuh, het inslapen ging hier dus ook wel goed, maar ze werd 5 min nadat ze sliep wakker van die enorme K*Tdeur. Echt, dan baal ik zo enorm van m'n oude huis, er is geen deur die zonder geluid open of dicht gaat. Zal vanmiddag ff kijken of ik em kan smeren oid.

En ik ben al op zoek naar het boek, de bieb heeft em niet.. Bestel em gewoon bij bol denk ik...

Oh, en wat fijn dat het voorslapen hielp! Slaap is dan toch echt wel een belangrijk iets he?

Tico, wat fijn dat ze weer een stijgend lijntje heeft! ^O^
pi_94092574
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Solagratia het volgende:
knip
Was al benieuwd naar jullie!
Vervelend van die eczeem, heb je er al een zalfje voor? Fijn dat ze lekker groeit iig!
  maandag 14 maart 2011 @ 16:47:14 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94099572

Kijk kotsen en hoesten of nu een weekend gewoon normaal verkouden.. Dat scheelt een slok op een borrel..
pi_94099911
Dat ziet er goed uit Tico!

Sola, fijn om weer iets van jullie te lezen. Waar heeft Amy exceem? Anne krijgt er ook steeds meer last van op haar gezichtje. Ik heb nu van mijn zus een zalf gekregen die ze voor haar zoontje ook gebruikt en die is echt super. Maar alleen op recept verkrijgbaar geloof ik.

En Leia die zo goed slaapt, knap hoor! *O*

(ik lees me hier vast weer een beetje in, over drie dagen moeten wij ook verhuizen naar dit topic :o)
pi_94101416
Leyla, wat fijn!! Dat zal wel een opluchting zijn Tico?

Kiek dan, de nieuwe autostoel slaapt erg lekker geloof ik :')

pi_94102035
Whehe, dat mondje op je eerste foto. O+
Heeft Leia het niet warm? Isabel is echt warm nu als ik haar met pak in de auto zet.. Zelfs met alleen winterjasje aan heeft ze gloeihandjes.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:16:30 #133
259886 pessie
pi_94106422
Orea wat schattig!

Anne al over 3 dagen een grote baby! Wow!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:38:04 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94107724
Leia is ook groot !
pi_94109217
orea O+

toch een heel mooi lijntje tico?

anne ook alweer bijna een grote baby echt hoor waar blijft de tijd?!
pi_94109975
Leia O+ Wel een warm pak inderdaad, Anne zou enorm zweten denk ik! Ik heb trouwens hetzelfde speentje klaarliggen :)

En ja, over drie dagen alweer een grote baby hier in huis. Gaat echt snel hè?
pi_94111724
Leia in de stoel O+
wat nou baby :)
en knijn O+
pi_94113060
Ticootje wat een fijn nieuws en opluchting!

Leia in de stoel die ziet er tevreden uit :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:02:28 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94133037
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1077388

Uitzending van Radar, over de hoeveelheid suiker in babyvoeding en misleidende teksten op de verpakking van potjes en pakjes.
pi_94133401
Troeta en Fannetje: Amy heeft eczeem in haar knieholtes, grote plekken en op haar onderrug/billen. Ene dag is het erger dan de andere dag. We hebben nu vaseline lanette en dat helpt wel aardig. Ik dacht eerst dat het smetplekjes of luieruitslag was dus ik smeerde met sudocreme, maar was dus niet heel handig, want dat droogt juist uit.

Tico, goed nieuws zeg, fijn!

Ahh, Leia, wat ben je groot! En die gezichtjes, zo herkenbaar O+
Fannetje, is Anne alweer bijna een grote baby :o Leuk! En Mex ook of nog niet?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:24:37 #141
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94133590
Simmu, ik heb geen tips voor je. Ik ben zelfs op zoek naar dezelfde tips. :D
A grand adventure has begun.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:29:12 #142
259886 pessie
pi_94133708
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:02 schreef Juud79 het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1077388

Uitzending van Radar, over de hoeveelheid suiker in babyvoeding en misleidende teksten op de verpakking van potjes en pakjes.
Voor de geïnteresseerden, vanaf ongeveer 6.25 gaat het over de babyvoeding.

Ik heb het gezien, wow, wat een hoeveelheid suiker! 4 klontjes soms! Kun je je kind wat suiker betreft net zo goed cola geven.
pi_94133746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef Keshet het volgende:
Simmu, ik heb geen tips voor je. Ik ben zelfs op zoek naar dezelfde tips. :D
het goede nieuws is: hij's steeds zo moe van het opzitten (nu klinkt het alsof ik een hondje heb ipv een kind :') ) dat ik er mee weg kom om hem steeds lekker vroeg op bed te leggen *)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:31:58 #144
265732 Keshet
pi_94133788
Ja, dat herken ik! Ze slaapt overdag ook meer; echte powernaps. :D
Ik vind het zo grappig dat Emma en Ravi steeds zo gelijk opgaan!
pi_94133843
Oh ja, die aflevering daar krijg ik het wel een beetje benauwd van. Amy eet vrijwel niets anders dan potjes. Dat wilde ik al eigenlijk niet, ik wilde het vers maken, maar ja als je kind niet groeit en je verse spullen niet eet dan wil je wel. We bieden nu elke dag wel vers aan ook, maar het wil gewoon nog niet. Eten is hier wel een frustratiepunt, ook de tarwe waar ze dan niet tegen kan.

Simmu, hoe deed Selene dat dan? Kan je haar anders niet inschakelen daarvoor? ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:36:05 #146
259886 pessie
pi_94133895
Heeft iemand nog slaaptips? De gouden tip is hier welkom nadat ik na de 5de keer gestopt ben met tellen.
Ik heb trouwens nog even rondgekeken op internet naar slaaptips maar veel verder dan Ria Blom (en "slaaptraining" oftewel laten huilen) lijken ze niet te komen. Ik doe niet aan Ria Blom }:| . Het is alleen wel moeilijk, ik was vanochtend zo moe dat ik naar Nathan geschreeuwd heb dat ie zn kop moest houden en moest gaan slapen. Ik voel me daar zo ontzettend schuldig over. :'( . Ik wil helemaal niet naar mn kind schreeuwen.
pi_94134116
Ik heb het even gemist Pessie, maar wil hij niet gaan slapen of blijft hij jammeren?

Amy is sinds 2 weken ook gaan huilen als ze moest slapen. En juist nu is de truc om het huilen even aan te kijken. Meestal als je haar neerlegt gaat ze al krijsen alsof ze 3 dagen niet gegeten heeft ofzo, maar dan praat ik gewoon zachtjes tegen haar terwijl ik haar dekentje goed leg en ik geef haar de speen, schaap, muziekje aan en dan ga ik echt gewoon weg. Eerste keer duurde het 5 minuten, nu is ze vaak al stil als ik naar de trap loop.

En ja, ook ik heb de deur wel eens iets te hard dicht gedaan als ik een dag met een jammerend, slecht slapend kind had doorgebracht. Heb je wel wat voor jezelf om te doen Pessie? School beleef je niet veel plezier aan toch? Waar beleef je wel plezier aan?
pi_94134120
Lekker slapen zonder huilen, is dat boek iets voor je?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:46:50 #149
265732 Keshet
pi_94134209
Pessie, in het dreumestopic zijn oa Claudia bezig in met een boek, "lekker slapen zonder huilen" of iets dergelijks. Misschien daar even navragen?

EDIT: Wat Sola zegt dus.
/spuit11
pi_94134328
selene was (en is) nogal fysiek en niet angstig! die liet zich gewoon vallen en vond dat dan reuzegrappig

geen idee van wie ze dat heeft hoor, zo met papa en mama ubernerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')