Neuh, je hebt een mannetje naast je ava, dat je ava vrouwelijk is zegt mij niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
datquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
Zekersss!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Yes, tpch nog een laura buddy hier!
Ergeren is leuk joh !!! Daarom mag Sofie opkrassen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
Ok triest 65% voor Plaura....daar gaat ze weer 2 weken mee lopen zeiken...butwijf...
Tja.... what else is new, ik kan niet kijken dus caps filmpjes en verslag zou heel fijn zijn.quote:
Dat zou de mooiste mindfuck tot nu toe zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Chuckster het volgende:
Heuj SL, niemand een site waar je online Net5 kan bekijken? heb even geen TV tot mn beschikking nu
Ja, in het cafe toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef wilwel84 het volgende:
Zag Alex net in GTST of was dat al bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |