Bron: http://www.nu.nl/beurs/24(...)omplete-nonsens.htmlquote:'Uitspraken Antonov complete nonsens'
AMSTERDAM - De uitspraak van de Russische investeerder Vladimir Antonov dat Saab zijn verkoopdoelen niet gaat halen, is ''complete nonsens''. Dat zei topman Victor Muller van Spyker Cars donderdag.
''Ze zijn volledig en geheel voor rekening van de heer Antonov. Ze worden op geen enkele wijze gesteund door het bestuur en de raad van commissarissen'', aldus Muller.
In een nadere toelichting gaf Muller aan alle eerder uitgesproken verkoopdoelen van Saab te handhaven. ''Het antwoord op de vraag of we onze doelen handhaven, is absoluut ja.'' Muller gaf aan met een officiële verklaring naar buiten te zullen treden.
In een officieel persbericht herhaalt Spyker de uitspraken van Muller. Verder maakt de autobouwer bekend dat het op 25 maart de kwartaalresultaten bekendmaakt aan de financiële gemeenschap en dat dan alle belangrijkte zakelijke ontwikkelingen van het bedrijf worden bekendgemaakt.
Antonov, die vorig jaar meehielp bij de financiering van de overname van Saab door Spyker Cars, gaf in een interview met de Zweedse krant Dagens Industri aan dat Saab dit jaar maximaal 65.000 auto's zal verkopen. Saab zelf hanteert een verkoopdoel van 80.000 voertuigen.
En waar precies staat nu dat Saab failliet is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef lampvraag het volgende:
niks achterhaald, de rus blijft bij zijn standpunt en weigert mee te gaan met het optimistische propaganda praatje wat muller vanavond heeft gehouden.
technisch gezien zijn ze gewoon failliet, klaar simpel as that,en dat zeg ik als kleine aandeelhouder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waar precies staat nu dat Saab failliet is?
kijk met jouw kan ik praten, een medestander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef misteriks het volgende:
je moet wel heel dom zijn en er niets van begrijpen om nog steeds te denken dat Saab een toekomst heeft; heb het altijd een bizar verhaal gevonden , kan niet anders dan slecht aflopen
Nee dat zijn ze niet, je titel slaat dus gewoon nergens op. Dat het met Saab niet goed gaat, is weer een ander verhaal en moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef lampvraag het volgende:
[..]
technisch gezien zijn ze gewoon failliet, klaar simpel as that,en dat zeg ik als kleine aandeelhouder.
Volgens de geruchten is de rus groot aandeelhouder, al mag dat formeel niet gezegd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Misstique het volgende:
Dus een mogelijke investeerder brengt paniekverhalen naar buiten waarmee de aandelen van de partij waarin hij mogelijk investeert omlaag duikelen zodat hij ze goedkoop op kan kopen?
Kijk naar hun cijfers, kijk naar het verhaal van onze Russische vriend, saab leeft van hem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet, je titel slaat dus gewoon nergens op. Dat het met Saab niet goed gaat, is weer een ander verhaal en moge duidelijk zijn.
Maar dat doet hij niet, dus Saab is op dit moment niet failliet. Dus 'we' stellen helemaal niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Kijk naar hun cijfers, kijk naar het verhaal van onze Russische vriend, saab leeft van hem.
Als hij nu nee zegt of zijn geld eist, is het klaar, we kunnen dus stellen dat saab gewoon failliet is.
Dat doet hij wel, als je het zweedse interview heb gelezen dan staat er toch duidelijk in dat hij niks meer gaat investeren zolang muller zijn targets en strategie niet veranderd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet, dus Saab is op dit moment niet failliet. Dus 'we' stellen helemaal niets.
En als SAAB failliet gaat, wie is dan de eerste die weg is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, als je het zweedse interview heb gelezen dan staat er toch duidelijk in dat hij niks meer gaat investeren zolang muller zijn targets en strategie niet veranderd.
Als jij duidelijk leest staat er nergens dat ze nu (dus niet morgen of volgende week) failliet zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, als je het zweedse interview heb gelezen dan staat er toch duidelijk in dat hij niks meer gaat investeren zolang muller zijn targets en strategie niet veranderd.
lees jij het zweedse interview eens!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als jij duidelijk leest staat er nergens dat ze nu (dus niet morgen of volgende week) failliet zijn.
Eens. Omdat een kleinaandeelhouder in de paniek schiet maakt het nog geen feit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Barcaconia het volgende:
Kan iemand de TT niet veranderen? Dit slaat nergens op...
In de topictitel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waar precies staat nu dat Saab failliet is?
De rus is geen kleinaandeelhouder, hij heeft meer aandelen dan muller zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. Omdat een kleinaandeelhouder in de paniek schiet maakt het nog geen feit.
En hij heeft zijn geld nog gewoon in Saab zitten en dus is Saab niet failliet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef lampvraag het volgende:
[..]
De rus is geen kleinaandeelhouder, hij heeft meer aandelen dan muller zelf.
Geef jij eens aan waar Saab failliet is verklaard, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn volgens jou. Dan heb je overigens wel een primeur te pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef lampvraag het volgende:
[..]
lees jij het zweedse interview eens!!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef lampvraag het volgende:
[..]
De rus is geen kleinaandeelhouder, hij heeft meer aandelen dan muller zelf.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef lampvraag het volgende:
[..]
technisch gezien zijn ze gewoon failliet, klaar simpel as that,en dat zeg ik als kleine aandeelhouder.
ik zeg toch lees het interview en lees dat hij geen investeringen meer doet zonder beleidswijzigingen en zonder zijn investering is het over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geef jij eens aan waar Saab failliet is verklaard, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn volgens jou. Dan heb je overigens wel een primeur te pakken.
Nee oke, dan is het bij dezen duidelijk dat je uit je nek lult.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef lampvraag het volgende:
[..]
ik zeg toch lees het interview en lees dat hij geen investeringen meer doet zonder beleidswijzigingen en zonder zijn investering is het over.
Dan begrijp ik niet waarom je zo hysterisch doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef lampvraag het volgende:
[..]
haahha ik schiet niet in paniek, ik heb 3 aandelen ofzo, dat overleef ik wel.
Conclusie: Saab is niet failliet en je TT is belachelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef lampvraag het volgende:
[..]
ik zeg toch lees het interview en lees dat hij geen investeringen meer doet zonder beleidswijzigingen en zonder zijn investering is het over.
pff zoals ik dus zei, hij wil geen investeringen meer doen, dus zijn ze technisch gewoon failliet, klaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee oke, dan is het bij dezen duidelijk dat je uit je nek lult.
Hij wil geen investeringen doen ALS er geen beleidswijzigingen en ALS er geen andere investeerders komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef lampvraag het volgende:
[..]
pff zoals ik dus zei, hij wil geen investeringen meer doen, dus zijn ze technisch gewoon failliet, klaar.
Nee, zo klaar is het niet. Iemand doet ergens een uitspraak dat Saab failliet gaat zodra er niet genoeg wordt geïnvesteerd. Conclusie, momenteel zijn ze niet failliet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef lampvraag het volgende:
[..]
pff zoals ik dus zei, hij wil geen investeringen meer doen, dus zijn ze technisch gewoon failliet, klaar.
Heb je enige ervaring met saab? Muller buigt voor niets of niemand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij wil geen investeringen doen ALS er geen beleidswijzigingen en ALS er geen andere investeerders komen.
Technisch gezien lul jij dus uit je nek.
Blijf maar gezellig dromen over dit sprookje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, zo klaar is het niet. Iemand doet ergens een uitspraak dat Saab failliet gaat zodra er niet genoeg wordt geïnvesteerd. Conclusie, momenteel zijn ze niet failliet.
Ben je nu echt zo dom of ben je gewoon aan trollen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Blijf maar gezellig dromen over dit sprookje.
Ik ken Muller niet persoonlijk, jij wel? Hij heeft ook zijn F-1 team gestopt, zijn Spyker verkocht en dat was hij ook niet van plan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Heb je enige ervaring met saab? Muller buigt voor niets of niemand.
Saab is nog niet failliet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Heb je enige ervaring met saab? Muller buigt voor niets of niemand.
Hij heeft ook nog nooit een cent verdient met auto's maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef lampvraag het volgende:
[..]
... Muller buigt voor niets of niemand.
Elke aandeelhouder van saab kent muller persoonlijk, kom maar eens naar de vergadering in zeewolde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ken Muller niet persoonlijk, jij wel? Hij heeft ook zijn F-1 team gestopt, zijn Spyker verkocht en dat was hij ook niet van plan.
Daarbij maakt het niets uit of hij buigt voor iemand of niet, ze zijn gewoon niet failliet
Dus bij beide is er geen sprake van beleidswijziging?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Elke aandeelhouder van saab kent muller persoonlijk, kom maar eens naar de vergadering in zeewolde.
Het f1 team is verkocht onder druk van de aandeelhouders geen eigen beslissing.
Spyker is niet verkocht maar gewoon doorgeschoven naar onze vrolijke russische vriend.
precies, en saab zal daar geen verandering in brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit een cent verdient met auto's maken.
Hijzelf overigens wel, maar de bedrijven niet.
Heeft dat nog zin dan? Jij loopt hier namelijk te brullen dat Saab failliet is terwijl dit niet zo is trouwens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef lampvraag het volgende:
[..]
Elke aandeelhouder van saab kent muller persoonlijk, kom maar eens naar de vergadering in zeewolde.
Dat het persoonlijke speeltje van muller is verkocht lijkt me geen beleidswijziging, en tja spyker is even ergens anders geparkeerd maar dat is het ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dus bij beide is er geen sprake van beleidswijziging?
TT tussen quotes gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Boldface het volgende:
Het verbaast me wel dat - ondanks een topicreport - een moderator en forum admin in dit topic actief zijn en de misleidende, onjuiste titel er nog steeds staat.
Om het inhoudelijk te maken: een bedrijf is pas failliet als het failliet is verklaard, niet wanneer één of andere investeerder onrust zaait of zich zorgen maakt.
Saab is niet failliet.quote:
Van Lampvraag. Dat moet er dan eigenlijk nog bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar de quotes, het is een uitspraak van iemand.
quote:**Update 17.35 uur**
Spyker zelf zegt in een officiële reactie overigens dat er niets aan de hand is. "Hierbij benadrukken wij dat Spyker Cars N.V. geen veranderingen in de financiële verwachtingen ziet. De uitspraken van de heer Antonov zijn dan ook strikt de zijne en komen op geen enkele wijze overeen met die van ons." Spyker zegt verder dat het bedrijf 'zoals aangekondigd de gebruikelijke kwartaalupdates blijft geven over de financiële situatie waarin het bedrijf zich bevindt.' De eerstvolgende update staat gepland voor 25 maart, en daar hoeven we volgens Spyker niets bijzonders over te verwachten. Dat blijven we dus volgen!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Boldface het volgende:
Een bewering als "Saab gaat failliet" kun je tussen aanhalingstekens zetten om duidelijk te maken dat het de mening van iemand is, of een uitspraak.
Een onjuist iets tussen aanhalingstekens zetten, is zinloos. Het is aantoonbaar onjuist.
Stel dat ik beweer: Job Cohen is premier van Nederland
Dan is dat feitelijk en aantoonbaar onjuist.
Wordt hiervan gemaakt "Job Cohen is premier van Nederland" dan verandert dat niks aan de onjuistheid van het statement.
Deze is strafbaar he!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
"DSB gaat failliet"
Haal snel uw geld weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |