quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef blackholl het volgende:
me vader kan piercings zetten, hij woont in rotterdam
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tongquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef dogtagz het volgende:
Waarom bang dat dit niet gaat ontsteken dan?
Of van jou natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel een goeie troll-kloon die ts.
Van hetzelfde account als die tim-elzinga neem ik aan?
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tong
ik had die piercing 8 maandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.
Is dat standaard?
Thunderdome wizard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
seriues wel mooi als het jouw tattoo is maar dat heeft toch iets met hardcore te maken die teken haha
Clitpiercing....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Arolsen het volgende:
Neem gewoon sowieso geen piercings
Altijd lelijk en ordinair
Picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Oostblokker het volgende:
nu je tog over hebt oostblokker op me rug t en polska en bosna zou wel mooi zijn maar wil niet me thistert optrekken ken op arm
ja maar het kan ook in je nek dat is ook kankerhardquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Oostblokker het volgende:
nu je tog over hebt oostblokker op me rug t en polska en bosna zou wel mooi zijn maar wil niet me thistert optrekken ken op arm
dont feed the trollquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
vriendje gaat ze morgen zien in bed terwijl die me zit te ,,,,,,,
maar hahaha ONTOPIC
je moet ook altijd met je crew lope dna durve ze niequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
mensen zien gelijk aan me kop ik kom uit oostblok daarom ben ik gesloopt door zielige hollandse wijfen en jongens laatstaan ik zet tattoo dan word ik elke 4 minuten gesloopt
maar ik heb schijt je weet zelf ik vind wel mooi tattoo in me nek
Ik heb de thunderdome wizard op mijn rug, "Utreg" op mijn linkeronderarm en "Domstad" op mijn rechteronderarm. Ik heb gewoon schijt aan alles en iedereen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
mensen zien gelijk aan me kop ik kom uit oostblok daarom ben ik gesloopt door zielige hollandse wijfen en jongens laatstaan ik zet tattoo dan word ik elke 4 minuten gesloopt
idd je moet gewoon schijt hebben aan al die kutmensen jij bent toch de baas jwtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
Dat idee heb ik wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel een goeie troll-kloon die ts.
Van hetzelfde account als die tim-elzinga neem ik aan?
piercings in je kraakbeen gaan ook snel ontsteken en het duurt lang voor ze helen ga je morgen nog een kind maken en ga je de naam van je vriend ook ergens laten zetten en boven in je oor heet een helix volgens mij gr van mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Oostblokker het volgende:
ja maar piercings kunnen echt kut zijn vooral tong was vreselijk tattoo in me nek en oorpiercing is wel mooi verder nietmeer
HEEFT ZE DIE NOG NIET DAN?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
Ga je ook je onderrug doen Oostblokker?
als ik ooit kind krijg die kind komt op me buik te staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
piercings in je kraakbeen gaan ook snel ontsteken en het duurt lang voor ze helen ga je morgen nog een kind maken en ga je de naam van je vriend ook ergens laten zetten en boven in je oor heet een helix volgens mij gr van mij
nee gewoon helemaal rugquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
Ga je ook je onderrug doen Oostblokker?
eigenlijk ga je gewoon alles onderplakken dus?quote:
Kan niet veel verpesten toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
eigenlijk ga je gewoon alles onderplakken dus?
inderdaad heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Oostblokker het volgende:
ja heele rug is moeite waard leef maar 1 keer
en je bent er nog trots op ook ??!quote:
Ja, ik heb schijt aan iedereen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
en je bent er nog trots op ook ??!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die foto's nog niet gezien dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef misteriks het volgende:
Ik had me bij "oostblokker"als nick wel een mooiere meid voorgesteld, btw .
Dat is ook gewoon binnen een week voorbij hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Oostblokker het volgende:
ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tong
TS denkt dat een piercing net zo snel heelt als een oorbelletje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon binnen een week voorbij hoor.
Wat kan ik niet betalen, meid? En ik heb momenteel 2 koophuizenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef Oostblokker het volgende:
kijk dat jij niet kan betalen mootie ken ik niks aandoen
mijn pa heeft geld ik krijg alles watik wil
Ik heb er 4quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat kan ik niet betalen, meid? En ik heb momenteel 2 koophuizen
Kost 35 euro trouwens. Je wilt een helix toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef Oostblokker het volgende:
hij is relaxt met die piercings ofzo
Maar wat heb en kun je nou zelf eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Oostblokker het volgende:
mijn pa heeft 3 huizen gehad die koophuizen waren maar deze waar ik nu in woon is het duurst hahaha meisjes en jongens zijn jaloers als ze in me kamer komen en wat ze alemaal zien mijn pa heeft geld en me oom is advocaat je weet eerste oostblokker op fok met zoveel geld
skeer of niet ik blijf de shit mijn pa kan niet altijd geld aan mij blijven geven ik moet ook verdienen ik ben skeer maar me pa nietquote:
wie ik?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Oostblokker het volgende:
beter zeg je niks en hou je mondje dicht je bent niet grappig
meeste mensen op fok weten niet echt hoe ik ben wacht maar als je me tegekomt haah dan lachen jullie nietmeer internet heldjes eerst deed ik lief liet me slopen nu sloop ik anderen
Je bent een goedkope attractie dat nodig ververste olie nodig heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
skeer of niet ik blijf de shit mijn pa kan niet altijd geld aan mij blijven geven ik moet ook verdienen ik ben skeer maar me pa niet
wat praat jij met je hoofd ik stouw je helemaal vol met hollandse kaas jonge polakquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Oostblokker het volgende:
had tegen een meisje niet tegen jouw zal dat nooit doen of durven
kom niet praten met je hoofd... alles dondersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Oostblokker het volgende:
had het niet eens tegen jouw maar tehen aight
Maar ik ben het internetheldje dat je wel even gaat slopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Oostblokker het volgende:
had het niet eens tegen jouw maar tehen aight
haha kkvet kk vor jequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben keer geschort van school omdat ik dronken kwam op school met wodka fles toen moest ik baan zoeken ik vond een baan na paar maandjes werd ik ontslagen omdat mijn nederlands niet goed is terwijl ik me kapot werkte hoebedoel je kkgierig
Wat heeft dat met gierig te maken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben keer geschort van school omdat ik dronken kwam op school met wodka fles toen moest ik baan zoeken ik vond een baan na paar maandjes werd ik ontslagen omdat mijn nederlands niet goed is terwijl ik me kapot werkte hoebedoel je kkgierig
Hoeveel persoonlijkheden heb jequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
in arie's naam zwijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met gierig te maken?
tada ta ta ta im loving itquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Ceminon het volgende:
ATTN: you are all being trolled to death.
To death, I tell you!
Geef maar toe dat dit je moeder isquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
deze is egt 1 koelen piercing enzo:
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Oostblokker het volgende:
wat er mee te maken hee al ik jouw hollandese kop verttelen wat sommige hollanders zijn gierig ik woon hier goed maar waarom moeten ze gierig zijn tegen buitenlanders en ja ik kan niet goed nederlands so what moet ik nu van jouw hollandse kop nederlanders leren
ik heb genoeg persoonlijkheden ik weet niet wat precies betekent maar weet wel beetje
Je bent anaal vernederd door je meester Taal in groep 4 waardoor je nu ernstige vormen van Schizofrenie krijgt wat resulteert in het niet in controle hebben van je Nederlandse taalquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Oostblokker het volgende:
wat er mee te maken hee al ik jouw hollandese kop verttelen wat sommige hollanders zijn gierig ik woon hier goed maar waarom moeten ze gierig zijn tegen buitenlanders en ja ik kan niet goed nederlands so what moet ik nu van jouw hollandse kop nederlanders leren
ik heb genoeg persoonlijkheden ik weet niet wat precies betekent maar weet wel beetje
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Je bent anaal vernederd door je meester Taal in groep 4 waardoor je nu ernstige vormen van Schizofrenie krijgt wat resulteert in het niet in controle hebben van je Nederlandse taal
Je bent zo dom als t achterend van een varken en de moeder van Hatsekiedee
HEEE WAT HEB JE TEGE MIJ MOEDER HE KKNERD IK GA JOU KKKLAPJES KOM DAN HE VIEEZE KKKHOMO IK MAAK JE DOD IK MAAK JE DOOD 9 MM DOOR JE HOOFD KKLEIRERquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Je bent anaal vernederd door je meester Taal in groep 4 waardoor je nu ernstige vormen van Schizofrenie krijgt wat resulteert in het niet in controle hebben van je Nederlandse taal
Je bent zo dom als t achterend van een varken en de moeder van Hatsekiedee
hmmm ik ruik je verdrietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HEEE WAT HEB JE TEGE MIJ MOEDER HE KKNERD IK GA JOU KKKLAPJES KOM DAN HE VIEEZE KKKHOMO IK MAAK JE DOD IK MAAK JE DOOD 9 MM DOOR JE HOOFD KKLEIRER![]()
![]()
Pittig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Oostblokker het volgende:
partyboyy je bent niet stoer je kan je pik nooit in een poolse wijf zetten zou je wel graag willen he als ik wou hahaah maar pech ik val niet op sukkeltjes die stoer doen en vreemdgaan voor mij naah niks voor mij
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef Oostblokker het volgende:
ruzie maken op fok nergens voor nodig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Michhas het volgende:
Nou is het wel leuk geweest jongens, even stoppen nou anders gaan we gewoon weer naar huis!
Jij ook Bart, rustig doen!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef Oostblokker het volgende:
ruzie maken op fok nergens voor nodig
Ik denk dat dat niet zo moeilijk is op zichquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Oostblokker het volgende:
partyboyy je bent niet stoer je kan je pik nooit in een poolse wijf zetten
Krijg je daar ook beelden bij? Een pik op een bordje en dat dan in een Poolse vrouw zetten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo moeilijk is op zich
Reisje naar een tippelzone en je bent klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo moeilijk is op zich
vrouwenhumorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg je daar ook beelden bij? Een pik op een bordje en dat dan in een Poolse vrouw zetten?
Ow, ik hoorde wijf te zeggen, geloof ik.
Kk grappig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg je daar ook beelden bij? Een pik op een bordje en dat dan in een Poolse vrouw zetten?
Ow, ik hoorde wijf te zeggen, geloof ik.
Nederlanders zijn ook overal hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Oostblokker het volgende:
omdat paar poolse meisjes hoertjes zijn en meisjes uit oosblok betekent niet elke meisje is zoo als nou 1 hollander van de brug af spring dan doe je toch ook niet
hahah ik zit nu toevvalig goosiche meiden te kijken zon jongen is pools lekker lekker polen zijn nu overal haha
Maak het uit met je vriendje, hij is jou niet waard, jij kan veel beter krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Oostblokker het volgende:
sommige nederlands zijn chill heb niks tegen hun aleen wil je zeggen dat er geen nederlandse hoertjes zijn ja hoertjes in elke land heb je dat mijn viendje valt op blonde sletjes nederlandse daar kan ik ook niet tegen maar zeg ik ook niks van dan moeten mensen ook hun mond houden over polen en bosniers oostblokkers dus
wrom heeft je vriendje niet gewon alleen love voor jou danquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Oostblokker het volgende:
sommige nederlands zijn chill heb niks tegen hun aleen wil je zeggen dat er geen nederlandse hoertjes zijn ja hoertjes in elke land heb je dat mijn viendje valt op blonde sletjes nederlandse daar kan ik ook niet tegen maar zeg ik ook niks van dan moeten mensen ook hun mond houden over polen en bosniers oostblokkers dus
Waarom zou je dat zelf doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb mijn helix zelf gezet.![]()
Ik was gewoon aan het kloten met een oorbel.quote:
Daaaaamnquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het kloten met een oorbel.Drukte door, en toen voelde ik dat ie in mn kraakbeen zat, en toen dacht ik: "ach, waarom niet?" en drukte gewoon door. Verder geen bloemkooloor of ontsteking aan overgehouden, alles is goed gegaan.
Tragusquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:05 schreef Hexagon het volgende:
Als je een oorpiercing neemt neem dan er een in je tragus. Die is mooier.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Oostblokker het volgende:
ik haat nederlandse sletjes ken ik ook zeggen heletijd polen polen kijk naar je eigenland als een nederlandse meisje normaal zou zijn zou ze niet mijn vriendje berichten sturen en van alles zeggen want als ik haar kop ooit zie geloof mij ik verneuk haar kk kop naar de klote wie gaat een bezet epersoon berichten kk gek in haar kop haha ze weet nit wie ik ben als ze dat wist zou ze niet een berichten heletijd polen beldigen nu beldig ik die van jullie land
dus mensen please kijk naar je eigen sletjes uit nederland
Een tragus is mooi ja. Dat wil ik ook nog steedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
TragusDie is inderdaad héél erg mooi.
Jij begon hier Nederlanders te beledigen voordat iemand het nog over Bosniers en Polen had gehad hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Oostblokker het volgende:
ik probeer veel mee te zeggen aleen jij bent niet zo sim om te te willen begrijpen altijd maar polen en bosnier enzo beldigen word beetje zat ik kan ook niks aan doen dat ik poolse en bosniche bloed het zal ik eerlijk zijn ik ben fucking TROTS
Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een tragus is mooi ja. Dat wil ik ook nog steeds
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ken iemand die ze zelf heeft gezet in beide oren.
ik probeer nuchter te blijven de komende dagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
soory menen ben dronken heb wodka op hahah daarom schrijf ik nu slechter dan slecht dankje jij ook voor strak slaap lekker
reactie 18quote:
haha drink wodka word je slimmer ik weet nu hoeveel 1en 1 isquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik probeer nuchter te blijven de komende dagen
Labret is dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Oostblokker het volgende:
ja hoe je het ook noemt dat bestaat kinpiercing heb er zelf eentje gehad
Dat is eigenlijk best wel slim inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Untiteld het volgende:
Ik heb 2 helixen (Dat boven in je oor) in mijn rechter oor, ik gebruik ze als oordopjes houder, voor op de fiets ='D
Ter verduidelijking, dan kan ik dus dit met normale apple oordopjes (even dat vieze gedrocht op je achterhoofd wegdenken):
[ afbeelding ]
wtf is dat hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Untiteld het volgende:
Ik heb 2 helixen (Dat boven in je oor) in mijn rechter oor, ik gebruik ze als oordopjes houder, voor op de fiets ='D
Ter verduidelijking, dan kan ik dus dit met normale apple oordopjes (even dat vieze gedrocht op je achterhoofd wegdenken):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |