quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef blackholl het volgende:
me vader kan piercings zetten, hij woont in rotterdam
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tongquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef dogtagz het volgende:
Waarom bang dat dit niet gaat ontsteken dan?
Of van jou natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel een goeie troll-kloon die ts.
Van hetzelfde account als die tim-elzinga neem ik aan?
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tong
ik had die piercing 8 maandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.
Is dat standaard?
Thunderdome wizard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
seriues wel mooi als het jouw tattoo is maar dat heeft toch iets met hardcore te maken die teken haha
Clitpiercing....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Arolsen het volgende:
Neem gewoon sowieso geen piercings
Altijd lelijk en ordinair
Picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Oostblokker het volgende:
nu je tog over hebt oostblokker op me rug t en polska en bosna zou wel mooi zijn maar wil niet me thistert optrekken ken op arm
ja maar het kan ook in je nek dat is ook kankerhardquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Oostblokker het volgende:
nu je tog over hebt oostblokker op me rug t en polska en bosna zou wel mooi zijn maar wil niet me thistert optrekken ken op arm
dont feed the trollquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
vriendje gaat ze morgen zien in bed terwijl die me zit te ,,,,,,,
maar hahaha ONTOPIC
je moet ook altijd met je crew lope dna durve ze niequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
mensen zien gelijk aan me kop ik kom uit oostblok daarom ben ik gesloopt door zielige hollandse wijfen en jongens laatstaan ik zet tattoo dan word ik elke 4 minuten gesloopt
maar ik heb schijt je weet zelf ik vind wel mooi tattoo in me nek
Ik heb de thunderdome wizard op mijn rug, "Utreg" op mijn linkeronderarm en "Domstad" op mijn rechteronderarm. Ik heb gewoon schijt aan alles en iedereen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
mensen zien gelijk aan me kop ik kom uit oostblok daarom ben ik gesloopt door zielige hollandse wijfen en jongens laatstaan ik zet tattoo dan word ik elke 4 minuten gesloopt
idd je moet gewoon schijt hebben aan al die kutmensen jij bent toch de baas jwtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Oostblokker het volgende:
Dat idee heb ik wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel een goeie troll-kloon die ts.
Van hetzelfde account als die tim-elzinga neem ik aan?
piercings in je kraakbeen gaan ook snel ontsteken en het duurt lang voor ze helen ga je morgen nog een kind maken en ga je de naam van je vriend ook ergens laten zetten en boven in je oor heet een helix volgens mij gr van mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Oostblokker het volgende:
ja maar piercings kunnen echt kut zijn vooral tong was vreselijk tattoo in me nek en oorpiercing is wel mooi verder nietmeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |