quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef blackholl het volgende:
me vader kan piercings zetten, hij woont in rotterdam
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tongquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef dogtagz het volgende:
Waarom bang dat dit niet gaat ontsteken dan?
Of van jou natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel een goeie troll-kloon die ts.
Van hetzelfde account als die tim-elzinga neem ik aan?
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat het in het oor is is minder kans op ontsteking dan in tong ik kon toen niks niet eens drinken of ijsje eten met een piercing in me tong
ik had die piercing 8 maandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoelang had je die piercing dan? Dat is aardig kut als je niets kan eten/drinken met dat ding in.
Is dat standaard?
Thunderdome wizard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
seriues wel mooi als het jouw tattoo is maar dat heeft toch iets met hardcore te maken die teken haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |