Unbreakable en the last airbender heb je nog, als regisseur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef Gillingham het volgende:
Allemaal als regisseur? Of zijn er ook enkel als schrijver?
Hey Dragon!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
waar heeft Michael J. Fox zijn kleedkamer in "The secret of my succes"?
Whaha, dit was gewoon een pure gokquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Lift is goed!
Met mij gaat het redelijk, ik blijf nog wel op rantsoen qua FMT
quote:
Wie werd afgewezen voor de rol als Juliet?quote:"Although she's a fantastic young actor, she's a tiny little girl and Leonardo's six feet tall. He's 21, but can look 18. She made him look all of 21, and it just became obscene."'s version is this: "They said it looked like Leonardo was molesting me when we kissed. It was really disappointing, but I wouldn't have wanted to be in the movie and have it look wrong. If I was in the film, I would have wanted it to be perfect."
Niet netjes om dat bij de eerste gok al goed te doen.quote:
Helaas Serge.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Robby87 het volgende:
anders iets van de Lumieres?
ziet er verrekte oud uit
quote:Considered by Hitchcock as his first real film,is a silent sexual psychodrama set in a foggy, gloomy London terrorised by a killer loosely modelled on Jack the Ripper.
Yep, niks verklappen. Heb 'm nog niet afgekeken.quote:
Asap+1quote:
Geen Untouchables en geen Caan. De film is ouder dan Untouchables.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:30 schreef Asap het volgende:
Lijkt me geen Untouchables. Is de middelste op het bovenste plaatje James Caan?
Dit is The Sting.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:40 schreef Patch het volgende:
Nooit gezien, maar ik herken Robert Redford & zijn kostuum, zie ik daar Robert Shaw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |