Kut, net te laatquote:
Moet je het ook niet zeggen hé newbiequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
dalmatier (kwam plaatje tegen bij het zoeken naar bovenstaande, dus laat de punt maar)
Eerlijk, daar hou ik van, maar valt niet onder opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
dalmatier (kwam plaatje tegen bij het zoeken naar bovenstaande, dus laat de punt maar)
Ja, erg zwaar bij tijd en wijlen, en zeker niet Robins beste acteer prestatie, maar de aankleding en het gegeven, plus de muziek.... errug mooiquote:
Beter uitgewerkt dan de The Lovely Bonesquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, erg zwaar bij tijd en wijlen, en zeker niet Robins beste acteer prestatie, maar de aankleding en het gegeven, plus de muziek.... errug mooi
Die moet ik nog zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter uitgewerkt dan de The Lovely Bones
7,5/10quote:
Unbreakable en the last airbender heb je nog, als regisseur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef Gillingham het volgende:
Allemaal als regisseur? Of zijn er ook enkel als schrijver?
Hey Dragon!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
waar heeft Michael J. Fox zijn kleedkamer in "The secret of my succes"?
Whaha, dit was gewoon een pure gokquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Lift is goed!
Met mij gaat het redelijk, ik blijf nog wel op rantsoen qua FMT
quote:
Wie werd afgewezen voor de rol als Juliet?quote:"Although she's a fantastic young actor, she's a tiny little girl and Leonardo's six feet tall. He's 21, but can look 18. She made him look all of 21, and it just became obscene."'s version is this: "They said it looked like Leonardo was molesting me when we kissed. It was really disappointing, but I wouldn't have wanted to be in the movie and have it look wrong. If I was in the film, I would have wanted it to be perfect."
Niet netjes om dat bij de eerste gok al goed te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |