klopt, meestal is het programma afgelopen en heb ik er geen zak van gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
je hebt eigenlijk nog geen tijd omde stream te kijken
ja maar als hier echt iemand er niet uitkomt, zou je dan niet eerlijk zijn met teamviewer? jawel toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben heel erg betrouwbaar als ik met it help.. moet wel anders zou ik het in mijn vak niet lang volhouden ..
Ben pas begonnen/ Maakt streams zoveel leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
even een vraagje tussendoor.
zijn jullie allemaal vaste fokkers, of zitten er hier nog meer tijdelijke mensen die alleen voor SS komen?
Iemand?quote:
heb je er ook al een optie voor stream 1+ 2 ? aaaaaaah?quote:
quote:
laura is de diefquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
zo'n schaapje , een van de clou's dus, waar gerard mee in zn hand zit, heeft laura vanmiddag in haar koffer gestopt. mag lijen dat er een opdracht is vanavond, waarbij ze 5 schaapjes moeten verzamelen. dan wil ik haar kop wel eens zien
Ben d'r mee bezig, kan via deze manier helaas schermpjes (nog niet?) verkleinen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb je er ook al een optie voor stream 1+ 2 ? aaaaaaah?
jij bent de man!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ben d'r mee bezig, kan via deze manier helaas schermpjes (nog niet?) verkleinen...
even aan het uitzoeken hoe ik dat het beste kan maken
Super ... alvast bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ben d'r mee bezig, kan via deze manier helaas schermpjes (nog niet?) verkleinen...
even aan het uitzoeken hoe ik dat het beste kan maken
Door Flipkequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef Visual het volgende:
Gerard geheim wordt morgen wel geraden maar niet door guido
Ken je hotel California...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |