fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PCquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
typ bij uitvoeren CMD
dan krijg je je dos scherm (zwart scherm)
typ daar dus die regels:
ipconfig /flushdns (druk op enter)
en
NBTstat -R (druk op enter)
en herstart je IE dan ff
dat zijn haar 'werkschoenen'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef dasaliz het volgende:
sofia's schoenen zijn groter dan haar truitje...
dos prompt openen onder administrator rechten via rechter muisknopquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PC![]()
* Chuckster is een digibeet
nee n00bquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?
vanuit startmenu ff onder accesoires dat dos boxje zoeken, rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PC![]()
* Chuckster is een digibeet
moest even switchen naar het moderne startmenuquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanuit startmenu ff onder accesoires dat dos boxje zoeken, rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator!
(daarom wilde ik dat je het vauit commandprompt deed
En anders raadpleeg je toch even the Intersectquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
moest even switchen naar het moderne startmenu
poging #2
Pics aubquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
als sofia erin blijft eet ik me schoen op vanavond
smakelijk eten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
als sofia erin blijft eet ik me schoen op vanavond
Gerard naait Guido zodra hij kan.. Gerard staat voor eerlijk en oprecht.. Guido voor verraderlijke nichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze het zelf nog doorkrijgen
kon het maar, want het heeft nog steeds gefailedquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
En anders raadpleeg je toch even the Intersect
let's hope en ik denk dat guido wel gelijk heeft dat de bewoners die langer blijven nog toffe dingen krijgen want ze gaan steeds meer proberen voor de kijkersquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze het zelf nog doorkrijgen
Prima koppel dan tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard naait Guido zodra hij kan.. Gerard staat voor eerlijk en oprecht.. Guido voor verraderlijke nicht
vaag ... en de uac staat uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
kon het maar, want het heeft nog steeds gefailed
vreemd genoeg mis ik nu ook opeens 3 icoontjes op mn desktop, waaronder IE
spreekwoordelijkquote:
zelfs mij lukte het.....(vrouw !! )quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |