abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2011 @ 18:54:56 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_98618138
Zometeen in RTL Boulevard.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 20:35:49 #127
22592 crew  Ole
pi_98621891
En?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juni 2011 @ 10:40:16 #128
22592 crew  Ole
pi_98639487
15 maanden geeist
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:46:20 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98640600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
:D

_O_

Heerlijk

Echt aso ben jij :r
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 juni 2011 @ 11:52:35 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_98640764
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Echt aso ben jij :r
Jammer dat je geen Engels kent. Anders had ik gezegd go fuck your self

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juni 2011 @ 13:12:05 #131
22592 crew  Ole
pi_98715971
quote:
Dit bericht is geplaatst op 27-06-2011
Constanza Breukhoven is helemaal klaar met haar vader Hans. Volgens haar komt het nooit meer goed tussen hen. "Het contact is onherstelbaar beschadigd", zegt ze.
Constanza Breukoven, hier bij RTL Boulevard, breekt met papa HansDe oudste adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven wordt verdacht van het leegroven van de complete inhoud van de kluis van haar vader. De ruzie die daarna ontstond komt volgens Constanza nooit meer goed. "En dat wil ik trouwens ook niet. De breuk is definitief," zegt ze vandaag in het AD.

Over de relatie met haar moeder die voor haar twee dochtertjes, Soraya en Semmy zorgt, wil de 35-jarige Constanza niets zeggen. "De anderhalve maand dat ik in de cel zat, is ze mij in eerste instantie niet komen opzoeken. Dat was haar beslissing. Het deed me eigenlijk niets", laat de 35-jarige Constanza weten.

Connie zorgt ondertussen wel voor de twee kinderen van Constanza. Al voor de kluisroof moedert ze over de 3-jarige Semmy en 4-jarige Soraya.

Constanza hoopt dat ze na haar celstraf de kinderen weer snel in haar armen kan sluiten. "En de twee samen met Mo een stabiel en warm huisje-boompje-beestje-gezinsleven in een leuk, eigen huisje te kunnen geven."

Constanza hangt een gevangenisstraf van tien maanden boven het hoofd. Ze wordt verdacht van het samen met vriend Mohammed en diens broer Brahim zouden ze eind vorig jaar uit de kluis van Hans spullen hebben gestolen met een geschatte waarde van 2,7 miljoen euro.

pi_98718418
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:12 schreef Ole het volgende:

[..]

Vraag me af wat jeugdzorg daar van denkt dan als con dr straf heeft uitgezeten.
Ze mag dr mams wel op blote knietjes danken dat zij al die tijd voor dr kinderen wil zorgen
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juni 2011 @ 14:20:43 #133
22592 crew  Ole
pi_98718604
Echt dankbaar komt ze niet over
  maandag 27 juni 2011 @ 14:46:49 #134
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_98719552
Dat is een understatement. Ze komt over als een vuile aso trut. De ouders zouden de geldkraan dicht moeten draaien en haar onterven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juni 2011 @ 14:56:23 #135
22592 crew  Ole
pi_98719905
Ik denk niet dat ze nog veel krijgt van pa en ma.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:35:00 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98721395
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:52 schreef tong80 het volgende:

Jammer dat je geen Engels kent. Anders had ik gezegd go fuck your self

Heb jij ook maar gegoogled je Engels :6
pi_98726862
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:12 schreef Ole het volgende:

[..]

waarom lees ik steeds over 'de 2 dochtertjes' van constanz?!
semmy is toch echt een jongen hoor
  maandag 27 juni 2011 @ 18:27:17 #138
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_98729068
"Ik jat je kluis leeg en als je daar dan boos om wordt, wil ik niets meer met je te maken hebben.
En dat mijn moeder mij niet komt opzoeken doet mij niets, als ze maar wel voor mijn kinderen zorgt."
"Ik ga lekker met Mo en de kindertjes in een eigen huis wonen."

Mijn hemel wat een trut. -O-
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_98729131
Constanza Breukhoven is helemaal klaar met haar vader Hans

Vader.....?
Der vader zal wel een lijmsnuivende Colombiaan zijn die zijn smegmarol ergens in afgeveegd heeft
Honey,you hit the jackpot,but you bounched.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:24:32 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98734252
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef doeka het volgende:

"Ik ga lekker met Mo en de kindertjes in een eigen huis wonen."

Kluisje, boompje, beestje spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98735740
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef missyB het volgende:

[..]

Vraag me af wat jeugdzorg daar van denkt dan als con dr straf heeft uitgezeten.
Ze mag dr mams wel op blote knietjes danken dat zij al die tijd voor dr kinderen wil zorgen
Dat allebei ja :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:11:59 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98746829
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98750550
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

*O*

Maar dan krijgen we eerst nog de voorgdij-oorlog tussen Cons en Con, want ik denk niet dat Con haar omarol nog wil opgeven nu haar gebroken door Hans hart zo warm klopt voor die twee meisjes schatjes van kleinkinderen.

Maar even serieus: Cons is dus hoogstwaarschijnlijk schuldig aan die kluisroof (als ik de rechtbankverslagen een beetje vrijelijk interpreteer), en nu breekt zij met haar ouders? En waarom wordt er in dat stukje dan helemaal niet uitgelegd waarom ze zo vreselijk boos en/of teleurgesteld is? Vindt ze zichzelf onschuldig? Dat heb ik nog nergens gelezen, maar dat neem ik dan maar aan. Uit dat 'Privé'-artikel krijg je anders wel de indruk dat Cons en haar kornuiten het niet zo héél handig hebben aangepakt, met die vage afspraken in snelwegrestaurants, compleet met koffertjes vol 'klokken'. O nee, wacht... het ging om waardevolle papieren (de echtscheidingsakte!) en de klokken zaten er juist niet bij. Terwijl Hans daar nog wel een paar ruggen voor over had - voor zijn eigen gestolen klokken, dus.

Goed stel, Hans en Con O+

Ik herinner me van een tijd geleden grofkorrelige foto's van Con die in een geblindeerde Mercedes door België cruiste, op zoek naar de vermeende minnares van Hans. Ze was in het gezelschap van een privé-detective en misschien kan die privé-detective ook iets betekenen in de klokkenzaak? Ik noem maar iets.

Zou Mo meer weten van de klokken? En wat zou trouwens de gedachte zijn geweest achter de diefstal van een echtscheidingsconvenant/akte? En waarom waren Hans en Con zo kapot van die diefstal - er zal toch wel een kopietje liggen bij de notaris?

Vragen, vragen...

Wel zielig voor Con. Geen Hans meer, geen klokken meer, en straks wordt het enige sprankje geluk in haar leven - haar kleinkinderen - ook nog afgepakt ;(
pi_98752362
Alle lof voor Conny'

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De bijna 26-jarige Shanna Breukhoven en haar broer Marvin (24) springen voor hun ouders in de bres. „Constanza moet dolblij zijn dat onze moeder zich nu ontfermt over haar twee kindertjes. Iets beters kan haar onder deze omstandigheden niet overkomen. Voor de kinderen betekent het stabiliteit, liefde én dat ze naar de beste scholen gaan.”

Shanna, die werkt als stewardess, en de bijna afgestudeerde Marvin, die momenteel een huiswerkbegeleidingsbedrijf heeft, vertellen voor het eerst sinds het kluiskraakdrama in Wassenaar over hun opvoeding, en hoe zij denken over waarvan hun 35-jarige zus Constanza wordt beschuldigd.
Marvin aan Pagina Privé: „De rechtbank moet nog oordelen, maar ik weet dat mijn ouders en Constanza pertinent verschillende inzichten hebben over hoe je je leven moet inrichten. Mijn ouders vinden dat je moet werken, of je nu rijk bent of niet.”
Shanna: „Het is fout gegaan nadat mijn vader eerst jarenlang alles voor het gezinnetje van Constanza en Mo had betaald. Daarmee stopte hij toen hun oudste spruit vier jaar was. Hij zei dat Mo nu zelf verantwoordelijkheid moest nemen en voor zijn gezin moest gaan zorgen. Daarna kwam de kluiskraak.”
Shanna zegt zich te schamen voor haar zus: „Wij hebben de best denkbare opvoeding gehad. Het heeft ons nooit aan iets ontbroken. Daarom vind ik het zo vreselijk wat mama nu overkomt.”
Marvin die na het atheneum naar de universiteit ging: „Mijn ouders hebben ons de allerbeste instrumenten gegeven. Maar daarvan moet je dan wel zelf een mooi leven in elkaar knutselen. Mijn moeder heeft een enorm inlevingsvermogen en cijfert zich weg voor anderen. Nu ook springt ze over haar eigen schaduw heen door met al haar liefde voor de kinderen van Constanza te zorgen.”

bron:telegraaf
pi_98753630
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:01 schreef missyB het volgende:
Alle lof voor Conny'

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De bijna 26-jarige Shanna Breukhoven en haar broer Marvin (24) springen voor hun ouders in de bres. „Constanza moet dolblij zijn dat onze moeder zich nu ontfermt over haar twee kindertjes. Iets beters kan haar onder deze omstandigheden niet overkomen. Voor de kinderen betekent het stabiliteit, liefde én dat ze naar de beste scholen gaan.”

Shanna, die werkt als stewardess, en de bijna afgestudeerde Marvin, die momenteel een huiswerkbegeleidingsbedrijf heeft, vertellen voor het eerst sinds het kluiskraakdrama in Wassenaar over hun opvoeding, en hoe zij denken over waarvan hun 35-jarige zus Constanza wordt beschuldigd.
Marvin aan Pagina Privé: „De rechtbank moet nog oordelen, maar ik weet dat mijn ouders en Constanza pertinent verschillende inzichten hebben over hoe je je leven moet inrichten. Mijn ouders vinden dat je moet werken, of je nu rijk bent of niet.”
Shanna: „Het is fout gegaan nadat mijn vader eerst jarenlang alles voor het gezinnetje van Constanza en Mo had betaald. Daarmee stopte hij toen hun oudste spruit vier jaar was. Hij zei dat Mo nu zelf verantwoordelijkheid moest nemen en voor zijn gezin moest gaan zorgen. Daarna kwam de kluiskraak.”
Shanna zegt zich te schamen voor haar zus: „Wij hebben de best denkbare opvoeding gehad. Het heeft ons nooit aan iets ontbroken. Daarom vind ik het zo vreselijk wat mama nu overkomt.”
Marvin die na het atheneum naar de universiteit ging: „Mijn ouders hebben ons de allerbeste instrumenten gegeven. Maar daarvan moet je dan wel zelf een mooi leven in elkaar knutselen. Mijn moeder heeft een enorm inlevingsvermogen en cijfert zich weg voor anderen. Nu ook springt ze over haar eigen schaduw heen door met al haar liefde voor de kinderen van Constanza te zorgen.”

bron:telegraaf
hóe anders staan deze twee in t leven dan constanz?!
alhoewel... shanna had een tijdje geleden ook nog een rekening van 1000 euro openstaan bij een boetiek die maar niet betaalt werd..
tis een sociaal wenselijk praatje van shanna en marvin, maar het klopt wel
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 juni 2011 @ 10:15:22 #146
22592 crew  Ole
pi_98755640
En het is een stukje van Wilma, volgens mijn likt ze nog de grond waarop con loopt :X
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 juni 2011 @ 10:36:32 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_98756447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef Ole het volgende:
En het is een stukje van Wilma, volgens mijn likt ze nog de grond waarop con loopt :X
_O_ :D

pi_98757643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef Ole het volgende:
:D
vandaar dat scheve hoofd!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 juni 2011 @ 11:11:32 #149
22592 crew  Ole
pi_98757728
Wilma heeft een eng hoofd
pi_98815119
Ik blijf het nog steeds raar vinden dat kinderen zoals die Constanza die geadopteerd zijn op deze wijze hun ouders bedanken voor het fortuinlijke leventje wat zijn lang hebben gehad. }:| Ze moesten eens weten hoeveel kinderen niet die mogelijkheden hebben die zij wel kregen. }:| En dan gaan lopen stelen van je eigen ouders terwijl ze naar alle waarschijnlijkheid het ook hadden kunnen vragen en het geld dan hadden gekregen is wel het laagste van het laagste. :r :r :r

Maar neu,dat vadsige wijf luistert naar zo een rif marokkaan die natuurlijk alleen maar van haar houdt omdat ze de toegang tot geld is,en vervolgens speelt zijn de onschuld en beticht ze haar ouders van een traumatisch leven. Ik hoop dat ze in de Soos beland,mag ze gaan schoffelen in de plantsoenen en onkruid weghalen voor haar geld. :Y :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')