Jammer dat je geen Engels kent. Anders had ik gezegd go fuck your selfquote:
quote:Dit bericht is geplaatst op 27-06-2011
Constanza Breukhoven is helemaal klaar met haar vader Hans. Volgens haar komt het nooit meer goed tussen hen. "Het contact is onherstelbaar beschadigd", zegt ze.
Constanza Breukoven, hier bij RTL Boulevard, breekt met papa HansDe oudste adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven wordt verdacht van het leegroven van de complete inhoud van de kluis van haar vader. De ruzie die daarna ontstond komt volgens Constanza nooit meer goed. "En dat wil ik trouwens ook niet. De breuk is definitief," zegt ze vandaag in het AD.
Over de relatie met haar moeder die voor haar twee dochtertjes, Soraya en Semmy zorgt, wil de 35-jarige Constanza niets zeggen. "De anderhalve maand dat ik in de cel zat, is ze mij in eerste instantie niet komen opzoeken. Dat was haar beslissing. Het deed me eigenlijk niets", laat de 35-jarige Constanza weten.
Connie zorgt ondertussen wel voor de twee kinderen van Constanza. Al voor de kluisroof moedert ze over de 3-jarige Semmy en 4-jarige Soraya.
Constanza hoopt dat ze na haar celstraf de kinderen weer snel in haar armen kan sluiten. "En de twee samen met Mo een stabiel en warm huisje-boompje-beestje-gezinsleven in een leuk, eigen huisje te kunnen geven."
Constanza hangt een gevangenisstraf van tien maanden boven het hoofd. Ze wordt verdacht van het samen met vriend Mohammed en diens broer Brahim zouden ze eind vorig jaar uit de kluis van Hans spullen hebben gestolen met een geschatte waarde van 2,7 miljoen euro.
Vraag me af wat jeugdzorg daar van denkt dan als con dr straf heeft uitgezeten.quote:
Heb jij ook maar gegoogled je Engelsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:52 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat je geen Engels kent. Anders had ik gezegd go fuck your self
waarom lees ik steeds over 'de 2 dochtertjes' van constanz?!quote:
Kluisje, boompje, beestje spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef doeka het volgende:
"Ik ga lekker met Mo en de kindertjes in een eigen huis wonen."
Dat allebei jaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef missyB het volgende:
[..]
Vraag me af wat jeugdzorg daar van denkt dan als con dr straf heeft uitgezeten.
Ze mag dr mams wel op blote knietjes danken dat zij al die tijd voor dr kinderen wil zorgen
quote:
hóe anders staan deze twee in t leven dan constanz?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:01 schreef missyB het volgende:
Alle lof voor Conny'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De bijna 26-jarige Shanna Breukhoven en haar broer Marvin (24) springen voor hun ouders in de bres. „Constanza moet dolblij zijn dat onze moeder zich nu ontfermt over haar twee kindertjes. Iets beters kan haar onder deze omstandigheden niet overkomen. Voor de kinderen betekent het stabiliteit, liefde én dat ze naar de beste scholen gaan.”
Shanna, die werkt als stewardess, en de bijna afgestudeerde Marvin, die momenteel een huiswerkbegeleidingsbedrijf heeft, vertellen voor het eerst sinds het kluiskraakdrama in Wassenaar over hun opvoeding, en hoe zij denken over waarvan hun 35-jarige zus Constanza wordt beschuldigd.
Marvin aan Pagina Privé: „De rechtbank moet nog oordelen, maar ik weet dat mijn ouders en Constanza pertinent verschillende inzichten hebben over hoe je je leven moet inrichten. Mijn ouders vinden dat je moet werken, of je nu rijk bent of niet.”
Shanna: „Het is fout gegaan nadat mijn vader eerst jarenlang alles voor het gezinnetje van Constanza en Mo had betaald. Daarmee stopte hij toen hun oudste spruit vier jaar was. Hij zei dat Mo nu zelf verantwoordelijkheid moest nemen en voor zijn gezin moest gaan zorgen. Daarna kwam de kluiskraak.”
Shanna zegt zich te schamen voor haar zus: „Wij hebben de best denkbare opvoeding gehad. Het heeft ons nooit aan iets ontbroken. Daarom vind ik het zo vreselijk wat mama nu overkomt.”
Marvin die na het atheneum naar de universiteit ging: „Mijn ouders hebben ons de allerbeste instrumenten gegeven. Maar daarvan moet je dan wel zelf een mooi leven in elkaar knutselen. Mijn moeder heeft een enorm inlevingsvermogen en cijfert zich weg voor anderen. Nu ook springt ze over haar eigen schaduw heen door met al haar liefde voor de kinderen van Constanza te zorgen.”
bron:telegraaf
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef Ole het volgende:
En het is een stukje van Wilma, volgens mijn likt ze nog de grond waarop con loopt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef Ole het volgende:
En het is een stukje van Wilma, volgens mijn likt ze nog de grond waarop con loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |