Ik weet niet eens over welk restaurant je het hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Ach, zo duur is het ook weer niet eigenlijk, maar schijnt goed te doen te zijn, ben er nog nooit geweest.
Ach, ik heb van Mangú in Enschede geleerd, dat duur niet altijd beter isquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Dat klopt nietvorige week nog in een van de betere restaurants in Utrecht gegeten (was ook meteen een van de duurdere) en daar hadden ze netjes vage eeuh een vega menu
Op de 1e serie 155 zaten ze af fabriekquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ze zelf eronder gehad dat ik mn oude set velgen had, ze paste anders niet over de remmen heen
Duitsers rijden er wel veel mee, breed laag en gerolde wielkasten.
Le rendez vous, vlakbij rijksmuseumquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk restaurant je het hebt
[..]
Ach, ik heb van Mangú in Enschede geleerd, dat duur niet altijd beter isMaar, het zal ook wel dat ze een vega menu hebben. En wat is er ook weer mis met vegetariër zijn?
Duur is idd niet altijd beter, maar deze stond in de Iens top 15 dus slecht kunnen ze dan niet zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk restaurant je het hebt
[..]
Ach, ik heb van Mangú in Enschede geleerd, dat duur niet altijd beter isMaar, het zal ook wel dat ze een vega menu hebben. En wat is er ook weer mis met vegetariër zijn?
Waarom 'moet' je überhaupt wat doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
Vriend en ik weten niet wat we zaterdagavond 'moeten' gaan doen. Beetje bankhangen is ook zo saai, bios geen zin in...is dit al de sleur?
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je überhaupt wat doen?
Ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le rendez vous, vlakbij rijksmuseum.
Nooit van gehoord, maar als jij het zegtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duur is idd niet altijd beter, maar deze stond in de Iens top 15 dus slecht kunnen ze dan niet zijn.
Poolen! Uit eten! Dansen? Comedy Factory (ofzo)... of overdag (dan ben je savonds dood): http://www.geocaching.nl/index/ (schijnt superverslavend te zijn)quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.Dus we dachten, we gaan nu iets doen!
Wie is 'haar'? Si?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil juist wel weer eens lekker bankhangen met "haar", gewoon eens een weekend rust.
Ga ergens uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.Dus we dachten, we gaan nu iets doen!
Nee, dat is een nog nader in te vullen persoon, al zou ze altijd welkom zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie is 'haar'? Si?
We hebben vorige keer heel erg gerust. Voor half 7 's avonds niet eens bed uitgekomen.
Uit eten zouden we altijd wel willen, maar ik moet op mijn centen letten en hij op zijn dieet van shakes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Poolen! Uit eten! Dansen? Comedy Factory (ofzo)... of overdag (dan ben je savonds dood): http://www.geocaching.nl/index/ (schijnt superverslavend te zijn)
Samen in bed liggen is de beste tijdbesteding die er is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
Vriend en ik weten niet wat we zaterdagavond 'moeten' gaan doen. Beetje bankhangen is ook zo saai, bios geen zin in...is dit al de sleur?
Zal komen omdat ze dan niet voor elk ander type een andere set velgen hoeven te maken dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de 1e serie 155 zaten ze af fabriekheel vaag altijd, kon je bij de dealer in 2 maten bestellen
op de lusso (luxe) zaten de smalle, op de S (sport) de brede
scheelde 5mm per kant. Was wel grappig om te zien.
Mèh, zijn geen uitgaanders.quote:
Aaah op die manier. Bankhangen is erg fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is een nog nader in te vullen persoon, al zou ze altijd welkom zijn.
Dat is ook saai maar een beetje liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Samen in bed liggen is de beste tijdbesteding die er is.
Bekend fenomeenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mèh, zijn geen uitgaanders.Café's enzo boeit ons niet heel erg.
Na samen een warm bad nemen en dan in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel fijn. Hele zondag gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, is zelfs alleen maar liggen al heel fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook saai maar een beetje liggen
Hap hap hapquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, is zelfs alleen maar liggen al heel fijn.
Maar daar doelde ik niet op nee.
Een warm bad, of een warm bad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Na samen een warm bad nemen en dan in bed gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |