Ik kan geen Fransquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HuÎtres de Zeelande
Saumon mariné à laneth (gravad lax)
Cocktail de crévettes grise et davocats à la sauce au safran
Carpacio de boeuf aux pesto Genovese et fromage de parme
Jambon de Parme au Melon
Dan kies je wat anders.
En je eet geen vlees, dus laat dat kaartje maar zittenquote:
Volgens mij is het of vis, of vlees en dat eet ik geen van beidequote:
niet aan jou besteed dus, een beetje klasserestaurant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het of vis, of vlees en dat eet ik geen van beide
ik kreeg ze ooit bij een setje velgen, maar nooit gebruikt, vind er niks aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas 2 setjes weggedaan, on-dingen
Rijdt ook een stuk minder met
ET30 werkt ook niet echt op een verlaagde jap
Leuke gezinsauto!quote:
ZUIPEN!!!!quote:
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet aan jou besteed dus, een beetje klasserestaurant?.
niet erg, scheelt bakken met geld
quote:
Is ook eigenlijk van mn moederquote:
vega is voor arme studentenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.
Uhuh kloptquote:
Maar half he..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Het is vrij normaal dat vrouwen trots zijn als ze indruk op me maken.
Iets is beter dan nietsquote:
+1quote:
Dat klopt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.
I knowquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets is beter dan nietsOf gaat dat hier niet op?
Heb ze zelf eronder gehad dat ik mn oude set velgen had, ze paste anders niet over de remmen heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg ze ooit bij een setje velgen, maar nooit gebruikt, vind er niks aanAlleen schijn de trend ook wel over te zijn, ik raak ze al een jaar niet kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |