naafringen, altijd handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had naafringen weggegooid van 2 velgen. Die waren voor reparatie bij de bandenboer. Gelukkig moesten ze toch deze richting op en hadden ze er 2 afgegooidanders had ik eerst de reserve velgen er weer op moeten zetten.
Overigens belde die net: "Ja, ben je al klaar?" Eeuh ja, waarom? "Je had de zomerbanden er eigenlijk wel onder mogen zetten" Bedenk dat GVD eerder![]()
Nu doet die dat zelf maarMoet nog 2 auto's zomer klaar maken, ben ik nog druk zat mee.
In elke velg zit een groot gat in t midden, het zogenaamde naafgat deze moet om een rand heen passen op de auto, de naaf. Soms zit hier (bewust) ruimte tussen, maar dat mag niet, want dan hangt de velg aan de bouten, die daar niet voor bedoeld zijn. Dat vul je op met een naafring.quote:
Ik doe het liever niet, de auto weegt 1700kg, hang ik liever gewoon op de naven ipv de bouten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
naafringen, altijd handigmaar niet zo heel noodzakelijk hoor, ik zou je wielen ook zonder kunnen centreren
Ik ben ook deze week begonnen met de zomerwisseltjes
Veel meer zal het nooit meer worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
Het idee dat ik je een halve erectie bezorgde krea
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Veel meer zal het nooit meer worden..
Ah, okequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In elke velg zit een groot gat in t midden, het zogenaamde naafgat deze moet om een rand heen passen op de auto, de naaf. Soms zit hier (bewust) ruimte tussen, maar dat mag niet, want dan hangt de velg aan de bouten, die daar niet voor bedoeld zijn. Dat vul je op met een naafring.
Jij hebt hetzelfde probleem!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
Het idee dat ik je een halve erectie bezorgde krea
Volgende week is de brug vrij, dan wissel ik van beide Volvo's de banden wel. Nu elke keer met de krik zeulen vind ik een gedoe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
naafringen, altijd handigmaar niet zo heel noodzakelijk hoor, ik zou je wielen ook zonder kunnen centreren
Ik ben ook deze week begonnen met de zomerwisseltjes
Das een flinke autoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe het liever niet, de auto weegt 1700kg, hang ik liever gewoon op de naven ipv de bouten.
Blijkbaarquote:
Volvo S80quote:
Ja dat is vaak zo he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt door de roddels. Dan hoor je dingen die je niet wil weten.
Mja, en ik vroeg er niet eens om. En toch kwam het. En ik zo van: DAT WILDE IK NIE WETE NIE.quote:
Je gaat toch geen slakken eten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Six escargots de Bourgogne, beurre persilé
Couronne Dagneau grillé aux légumes et à la sauce miel de time
Fromage assorti
moet te hachelen zijn.
Eg wel, weet je hoe lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, en ik vroeg er niet eens om. En toch kwam het. En ik zo van: DAT WILDE IK NIE WETE NIE.
Maar ja, toen was het kwaad al geschied.
HuÎtres de Zeelandequote:
Pas 2 setjes weggedaan, on-dingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
btw Rival of Sedan, hebben jullie interesse in spacers, 4 gaats, vrijwel alle steekmaten, incl naafrand 2x5 2x10mm
Ik kan geen Fransquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HuÎtres de Zeelande
Saumon mariné à laneth (gravad lax)
Cocktail de crévettes grise et davocats à la sauce au safran
Carpacio de boeuf aux pesto Genovese et fromage de parme
Jambon de Parme au Melon
Dan kies je wat anders.
En je eet geen vlees, dus laat dat kaartje maar zittenquote:
Volgens mij is het of vis, of vlees en dat eet ik geen van beidequote:
niet aan jou besteed dus, een beetje klasserestaurant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het of vis, of vlees en dat eet ik geen van beide
ik kreeg ze ooit bij een setje velgen, maar nooit gebruikt, vind er niks aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas 2 setjes weggedaan, on-dingen
Rijdt ook een stuk minder met
ET30 werkt ook niet echt op een verlaagde jap
Leuke gezinsauto!quote:
ZUIPEN!!!!quote:
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet aan jou besteed dus, een beetje klasserestaurant?.
niet erg, scheelt bakken met geld
quote:
Is ook eigenlijk van mn moederquote:
vega is voor arme studentenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.
Uhuh kloptquote:
Maar half he..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Het is vrij normaal dat vrouwen trots zijn als ze indruk op me maken.
Iets is beter dan nietsquote:
+1quote:
Dat klopt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in dat klasse restaurant alleen vis- en vleesgerechten kan eten, dan niet.
I knowquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets is beter dan nietsOf gaat dat hier niet op?
Heb ze zelf eronder gehad dat ik mn oude set velgen had, ze paste anders niet over de remmen heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg ze ooit bij een setje velgen, maar nooit gebruikt, vind er niks aanAlleen schijn de trend ook wel over te zijn, ik raak ze al een jaar niet kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |